Tutulla pariskunnalla on kesämökki mutta eivät viihdy siellä keskenään, aina pitäisi olla porukkaa
eikä siellä mitään järkevää tehdä..ryyppääminen ja kaljan litkintä pääosassa.
Kommentit (13)
Näitä onnettomia piisaa. Kun ei osata olla keskenään. Omapa on paska suhteensa.
Ei se mökki tee huonosta parisuhteesta hyvää, ystävävien läsnäolo ja viina auttaa sietämään sitä.
Miksi tämmöisillä pitää edes olla mikään mökki? Minulle se kuuluisi. Olisin siellä kuukausia itsekseni ja nauttisin. Mutta eipä ole rahaa sellaiseen luxukseen. Nämä adhd-juopot siellä käyvät pari kertaa vuodessa paljussa mätänemässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämmöisillä pitää edes olla mikään mökki? Minulle se kuuluisi. Olisin siellä kuukausia itsekseni ja nauttisin. Mutta eipä ole rahaa sellaiseen luxukseen. Nämä adhd-juopot siellä käyvät pari kertaa vuodessa paljussa mätänemässä.
Miksi et sitten osta jos sinulle kuuluu mökki? Terveisin mökin terassilla löhöävä tissuttelija
Kuulostaa ankealta! Me viihdymme ihan kahdestaankin mökillä. On tosi mukavaa, kun välillä käy ystäviä ja/tai sukulaisia, mutta enimmäkseen ollaan kahdestaan eikä tuota mitään ongelmaa. Eipä me kyllä ryypätä sen enempää keskenämme kuin vieraidenkaan kanssa. Mutta kukin tavallaan. Jospa ap:n tuttavapariskunnalla on samanmielisiä kavereita ja pitävät hauskaa tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sinulle jotain toisen omaa siksi, että omasta mielestäsi nauttisit siitä enemmän? En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Mä on hiukan kateellinen tollasesta mökistä jossa voi vain ryypätä ja hengata kavereiden kanssa. Varsinkin jos paikat pysyy siistinä kuin itsestään ja paljukin odottaa aina lämmitettynä ei tarvi kun tölkin avata ja pulahtaa lämpimään paljuun.
Ekstrovertin ongelmia: Ensin pitää saada mökki, mutta tylsäähän siellä on, jos ei ole bileet käynnissä koko ajan.
Introvertti sen sijaan yrittää salata koko mökin olemassaolon, ettei vaan kaverit ja sukulaiset kutsuisi itseään sinne kyläilemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sinulle jotain toisen omaa siksi, että omasta mielestäsi nauttisit siitä enemmän? En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Oletko koskaan kuullut kuolemansynnistä nimeltä kateus? Saattaapa tuossa viestissä olla hieman ironiaakin mukana
-eri
" . . . adhd-juopot siellä käyvät pari kertaa vuodessa paljussa mätänemässä."
Auts. Paino sanalla mätänemässä.
Paljussa.
Hah hah hah !!!
Me viihdymme kahdestaan paljon ja ollaankin mieluummin kahdestaan. Kotona tai vaikka mökillä. Eipä ole kukaan häiritsemässä meidän rakkautta ja seksiä💟. Jokainen tyylillään.
Mitä siellä pitäisi sitten sun mielestä tehdä kahdestaa/perheen kesken?