Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko törmännyt tuttuun tinderissä?

Vierailija
13.06.2014 |

Aloitin vähän aikaan sitten tinderissä pyörimisen ja yllättäen painoin sydäntä, kun näytti aika namulta. Hänkin oli selvästi oli painanut sydäntä, kun meistä tuli tinderissä pari. Sitten jäinkin tuijottamaan kuvaa ja aloin miettimään, että onko tuo se lähikaupan kassamyyjä. Katsoin kuvia tarkemmin ja tajusin, että niinpä se taisi ollakin. Laitoin viestiä ja odotan edelleen, kun tiedoissa luki, että aktiivisena x minuuttia sitten.

Tää tilanne on jännä siinä mielessä, että aina kun käyn siellä kaupassa ja tää herra on vuorossa, niin jokseenkin pitkät katseet ja vakavat ilmeet. Oon ollut yleensä vaunujen kanssa, koska yh mukana lapsi kulkee kaikkialle. Mutta tässä mietin nyt, että eikö tää herra oikeasti muista mun naamaa, kun klikkasi mua. 

Onko muilla ollut vastaavia tilanteita tai oletteko klikkaamatta törmänneet tuttuihin kasvoihin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun luulin, että täällä tyypit käyttäisivät somea. Itse olen törmännyt moneen tuttuun, joista yhteen olen painanut.

Vierailija
2/6 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt valitettavasti kaverin mieheen :( ovat silti edelleen yhdessä, mies oli sepittänyt jonkun tarinan että oli tehnyt profiilin katsoakseen onko kaverin vaimo siellä kun kaveri epäili pettämistä tjtn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia just mä en uskaltaisi tehdä profiilia. Naurettavaa varmaan mutta pelkäisin, että joku tuttu joka pitää minua todella epäkiinnostavana näkisi mut siellä ja pitäisi mua epätoivoisena tms.

Vierailija
4/6 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 02:38"]Ton takia just mä en uskaltaisi tehdä profiilia. Naurettavaa varmaan mutta pelkäisin, että joku tuttu joka pitää minua todella epäkiinnostavana näkisi mut siellä ja pitäisi mua epätoivoisena tms.

[/quote]

Itseäni painoi juuri ihminen, jonka kanssa on muutama yhteinen kaveri ja kun painoin häntä, niin tilanne oli positiivinen. Nämä yhteiset tutut olivat minulle ärsyttäviä.

Vierailija
5/6 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella moneen. Myös varattuihin, joiden tiedän pettäneen ennenkin.

Vierailija
6/6 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 05:12"]

Olen todella moneen. Myös varattuihin, joiden tiedän pettäneen ennenkin.

[/quote]

Valitettavasti sivusto on melko hunajaa pettäijlle. Siitä ei pääse yli eikä ali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän