Ennustaja vastailemassa. (Huom! uudenlaiset kortit)
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:53"]
Onko nykyinen kumppanini pysyvä? Jos ei, milloin tiemme erkanevat? Löydänkö uuden?
[/quote]
Ei. kumpparit kuluu käytössä. En suosittele jatkuvaa kumpparien käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:48"]
Löytyykö työ kodin läheltä?
[/quote]
Löytyy. Sinusta tulee kotiäiti.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:46"]Miten näet minun ja sen erään työstä tutun naisen välit? Miten minun kuuluisi toimia hänen ja meidän "ystävyyden" suhteen?
[/quote]Onko nainen ylpeä ja huoliteltu?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:45"]
Kysy vapaasti mistä aiheesta tahansa.
[/quote]
Kerropa mulle pääsenkö syksyllä tekemään työtä, joka on intohimoni?
[/quote]
Kyllä. Pääset takaisin loka-auton kuljettajaksi.
Sä vastailet ihan randomina beibi!
Olenko nyt raskaana? Jos en, niin milloin olen? :) Lapsi haaveissa...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:46"]Miten näet minun ja sen erään työstä tutun naisen välit? Miten minun kuuluisi toimia hänen ja meidän "ystävyyden" suhteen?
[/quote]
Siis tähän piti vastata, että on :)
Kiitos paljon jos vastaat tähän, asia mietityttää. Ehkä teidemme on tarkoitus nyt erota? Vai eikö? Kerro pliis kaikki, mitä näet välillämme ja miten pitäisi häneen suhtautua ym. Kiitos! <3
Toiset kyselee ihan tosissaan ja tää "ennustaja" tai joku muu vastailee huumorilla.
Hei mikä on se vetovoima jonka tunnen erästä tumma hiuksista miestä kohden? Onko hänet minulle tarkoitettu kaikki merkit viittaavat että kyllä?! Onko siis näin olenko lukenut merkit oikein ?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Kiitos paljon jos vastaat tähän, asia mietityttää. Ehkä teidemme on tarkoitus nyt erota? Vai eikö? Kerro pliis kaikki, mitä näet välillämme ja miten pitäisi häneen suhtautua ym. Kiitos! <3
[/quote]
Onko ylpeä? Tarkista seuraavalla sateella! Jos sataa vettä nenään, tiedät, että on.
Saanko ystävän ihmisestä, johon haluaisin tutustua paremmin? Ystävyyssuhteet tupanneet kuivahtamaan...
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote] En ole aloittaja, mutta myös näkijä. Ota välinpitämätön asenne. Tämä työkaverisi on päässyt niskan päälle ja tämä on vähä vaikeampi juttu. Joudut kovettamaan itsesi ja pysymään lujana.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:14"]
Hei mikä on se vetovoima jonka tunnen erästä tumma hiuksista miestä kohden? Onko hänet minulle tarkoitettu kaikki merkit viittaavat että kyllä?! Onko siis näin olenko lukenut merkit oikein ?
[/quote]
Ilmeneekö se aina silloin, kun hän tuo sinut autollaan kotiisi? Tarkista seuraavalla kerralla hänen lähtiessään, ettei tukkasi jää hänen autonsa oven väliin.
Kannattaako minun kosia tyttöystävääni juhannuksena vai pitäisikö odottaa?
Saapuuko lapsi numero 2 maailmaan. Ikinä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:51"]Onko minulla mahdollisuutta enää tulla raskaaksi ilman hoitoja? Vai eivätkö hoidotkaan auta?
[/quote] Yritä kovasti. Suosittelen kovasti petipuuhia, voin toki olla väärässä. Näen pajunkissoja. Yritä kovasti joulun jälkeen varsinkin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:16"]
Saanko ystävän ihmisestä, johon haluaisin tutustua paremmin? Ystävyyssuhteet tupanneet kuivahtamaan...
[/quote]
"Ystävyyssuhteet tupanneet kuivahtamaan".
Koeta seuraavan kerran uimahallissa, tai näin kesällä uimarannalla.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:45"]
Kysy vapaasti mistä aiheesta tahansa.
[/quote]
Onko pelkoa pedofiliaan lähipiirissä?