enneuni?
Näin unta jossa mainittiin kuolema. Unessa menin ulos ja näin sukulaiseni pihalla ja ajattelin että se kuollut ei olekaan minun perheestä vaan hänen.
Kommentit (13)
Mut kuolema unessa ei koskaan tarkoita oikeaa kuolemaa. Jokin asia voi muuttua elämässäsi. Ehkä olet jättämässä jotain taaksesi?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:08"]Mut kuolema unessa ei koskaan tarkoita oikeaa kuolemaa. Jokin asia voi muuttua elämässäsi. Ehkä olet jättämässä jotain taaksesi?
[/quote]
Ei, se oli kirjoitettuna unessa. Mutta henkilön nimeä ei ollut mutta sukulaisuussuhde kylläkin.
Pelästyin että se on omaiseni mutta unen pihassa oli
kaukaisempi sukulaiseni.
Voihan se olla tietysti symboliunikin.
Mun mummoni vakava sairastuminen ilmestyi mulle näin. Uniyönä hän oli joutunut sairaalaan. Mummo kuoli pari viikkoa tämän jälkeen sairaalassa :(.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:04"]Näin unta jossa mainittiin kuolema. Unessa menin ulos ja näin sukulaiseni pihalla ja ajattelin että se kuollut ei olekaan minun perheestä vaan hänen.
[/quote]
Enneunia ei ole olemassa. Olet lapsellinen, jos uskot toisin.
No kyllä joskus kuolema voi olla ihan kuolema.Olen itse nähnyt oman lapseni kuoleman erittäin tarkasti 4 vuotta ennen lapsen kuolemaa.
Tokihan sattumasta voi olla kyse, onhan ihan varmaa, että jossakin päin maailmaa joku näkee aina unta lento-onnettomuudesta oikeaa lento-onnettomuutta edeltävänä päivänä, mutta tekeekö tuo sattuma unesta enneunen, tuskin.
Enneunia ei minusta kannata murehtia etukäteen, sillä aika näyttää, onko sellaisesta kyse. Omalla kohdallani unet toimivat herättelijänä: jos näen unta jostakin ikävästä asiasta, voin yrittää panostaa esim perheen turvallisuuteen hieman enemmän, olla yhteydessä sukulaisiin enemmän tai laittaa hieman tavallista enemmän rahaa säilöön pahan päivän varalle.
Jälkikäteen jos huomaa jonkin unen toteutuneen tarkasti, ei siitä huomiosta ole mitään iloa kellekään, aivan turhaa höpistä, että tiesinhän minä jo aikoja sitten.
Ollen itsekin nähnyt ennenunia, ja unesi saattaa olla sellainen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:04"]Näin unta jossa mainittiin kuolema. Unessa menin ulos ja näin sukulaiseni pihalla ja ajattelin että se kuollut ei olekaan minun perheestä vaan hänen.
[/quote]
[/quote]
Sisarukseni näki unen jossa isä kuoli. Vajaa vuosi kului ja olimme isän hautajaisissa.
Ei liity mitenkään lapsellisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:04"]Näin unta jossa mainittiin kuolema. Unessa menin ulos ja näin sukulaiseni pihalla ja ajattelin että se kuollut ei olekaan minun perheestä vaan hänen.
[/quote]
[/quote]
Sisarukseni näki unen jossa isä kuoli. Vajaa vuosi kului ja olimme isän hautajaisissa.
[/quote]
Niin, tällä aikavälillähän ei voi MITENKÄÄN olla kyse sattumasta... Voi jösses... No, ihmiset uskoo mitä haluaa uskoa ja saa uskoa, muttei tällä itsestään kyllä kovin järkevää kuvaa anna.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:04"]Näin unta jossa mainittiin kuolema. Unessa menin ulos ja näin sukulaiseni pihalla ja ajattelin että se kuollut ei olekaan minun perheestä vaan hänen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voi jumaliste. Kuolema kuuluu elämänkiertoon. Oletko oikeasti niin simppeli, että kuvittelet tuota enneuneksi? Minä näin kerran unta pullan syömisestä ja muutamaa viikkoa myöhemmin söinkin pullan - sekin oli varmaan enneuni sinusta?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, tällä aikavälillähän ei voi MITENKÄÄN olla kyse sattumasta... Voi jösses... No, ihmiset uskoo mitä haluaa uskoa ja saa uskoa, muttei tällä itsestään kyllä kovin järkevää kuvaa anna.
[/quote]
Niin, jos se olisi tapahtunut 10 vuoden päästä mutta isä oli jo silloin sairastunut ja sitä ei kukaan tiennyt.
Kuoli muutaman kuukauden päästä.
Näin unta jossa appivanhempani istuivat matkustajaterminaalissa, olin unessa yllättynyt kun anoppini lähtikin ensin. Tosielämässä appeni oli sairastanut vuosia sydänvaivoja ja anoppini perusterve. Hiukan yli vuosi unen jälkeen anoppini kuoli syöpään.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:04"]Näin unta jossa mainittiin kuolema. Unessa menin ulos ja näin sukulaiseni pihalla ja ajattelin että se kuollut ei olekaan minun perheestä vaan hänen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voi jumaliste. Kuolema kuuluu elämänkiertoon. Oletko oikeasti niin simppeli, että kuvittelet tuota enneuneksi? Minä näin kerran unta pullan syömisestä ja muutamaa viikkoa myöhemmin söinkin pullan - sekin oli varmaan enneuni sinusta?
[/quote]
Etkö käsitä että jotkut voivat nähdä enneunia?
En väittänytkään että se olisi enneuni, siksi laitoin kysymysmerkin.
Pullan syömiseen voi vaikuttaa syömällä pullaa mutta kuolemaa ei voi määrätä.
On ennenkin unessa nähty asioita ja niin että tapahtuu seuraavana päivänä se asia.
Harvat unet ovat enneunia. Vanhojen uskojen mukaan jo kuollut sukulainen saattoi unessa saapua hakemaan vainajia. Itse olen nähnyt sellaisia unia.