Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo alkoi valittaa jalkapallosta...

Vierailija
12.06.2014 |

...pari päivää sitten ja oli sitä mieltä että on liikaa jos katsotaan pari peliä päivässä neljän vuoden välein. Kuulemma lapsellinen ja turha peli, pelkkää ajantuhlausta Sekin on kuulemma kauheaa, jos en halua käydä läpi tulevaisuudensuunnitelmiamme tai kuunnella naisen murheita silloin kun kulmapotku on menossa.

Sanoin hänelle että voin jättää koko kisat katsomatta, jos hän ei tee yhtään ns. tarpeetonta shoppailureissua koko loppuvuonna. Ei sanonut mitään eikä ole ottanut enää asiaa esille. Ilmeisesti tajusi ettei se omakaan touhu ole kauhean rationaalista, kun menee välillä koko päiväksi shoppailemaan eikä osta mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
2/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ap. Täällä mies saa aina ongelmineen alapeukkua, vaikka olisi oikeassakin :) Ei todellakaan ole liikaa katsoa neljän vuoden välein yhtä kisaa.

T. Nainen, joka ainakin aikoo katsoa kisat ja saisin kyllä aika raivarit, jos mies jo etukäteen tästä nalkuttaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vaihtoon.

T. Nainen

Vierailija
4/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D'oh! Meillä taas vaimo, eli minä, ja 6-v aiomme katsoa kaikki matsit miehen käydessä töissä koko kisojen ajan. No tuskin me ihan kaikkia matseja jaksamme katsoa suorana, mutta yömatsithan uusitaan puoliltapäivin että saatamme hyvinkin lounastaa telkun ääressä. :)

Vierailija
5/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein miehelle sämpylöitäkin valmiiksi jotta jaksaa katsoa peliä. Kävin itselleni lainaamassa hömppää kirjastosta, jotta jos en jaksa katsoa pelejä, niin vaihtoehtoisesti hömppää. :D

Vierailija
6/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan  mies ole täällä tällä hetkellä avautumassa. Nehän katsoo sitä fudista.

Vierailija
7/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:55"]

Ei kukaan  mies ole täällä tällä hetkellä avautumassa. Nehän katsoo sitä fudista.

[/quote]

Eka matsi alkaa tunnin kuluttua. :D

Vierailija
8/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin todennäköisesti valitan mun miehelle jalkapallosta. Nimittäin siitä että en ehdi tai jaksa kattoa kaikkia matseja, kun pitää perheenkin kanssa viettää aikaa. Miestä ei vois mm-kisat ja jalkapallo ylipäätään vähempää kiinnostaa... :D

Vierailija
9/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:55"]Ei kukaan  mies ole täällä tällä hetkellä avautumassa. Nehän katsoo sitä fudista.

[/quote]

Tuleeko "fudis" sanasta foodball?

Vierailija
10/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:55"]

[/quote]

Miehet on semmosia loukkaantujia, et jos on riidelty ja lupa sitä myöten tullut, niin enhän katso sitten, stana.

Vierailija
11/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä, että pelien katsomiseen menee niin paljon aikaa. Kesällä olisi kiva tehdä jotakin muutakin kuin katsoa televisiota. Meillä mies katsoo ihan koko ajan, keskustelut ja uusinnat mukaanlukien. En silti motkota asiasta, koska tiedän, että muutosta ei tulisi asiaan.

Vierailija
12/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:55"]Ei kukaan  mies ole täällä tällä hetkellä avautumassa. Nehän katsoo sitä fudista.

[/quote]

Tuleeko "fudis" sanasta foodball?

[/quote]

http://urbaanisanakirja.com/word/fudis/

Vierailija
13/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulisi mieleenkään valittaa miehelle futiksen katsomisesta, itse en futiksesta välitä ja hyvällä omallatunnolla surffailen netissä tai teen jotain muuta mieleistä, kun mies katsoo futista. 

Vierailija
14/14 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siitä valittaa mies! Miehen mielestä koko laji on täysin typerää aikuisten leikkimistä. Minä taas olen ihan hulluna siihen, minulla on useitakin suosikkijoukkueita joiden pelejä seuraan paljon, esim. Real Madrid, Liverpool, Juventus. 

Ja nyt MM-kisoja pitää tietysti töllöttää. Tänään klo 23 Brasilia-Kroatia, jeee! Nukkuminen saa jäädä, MM-kisat on vain kerran 4 vuodessa!