Olin homo mutta nyt olen hetero. Haluatko kysyä jotain?
Olin täysin homo 27-vuotiaaksi. Nyt olen ollut hetero 10 vuotta. Kysyttävää?
Kommentit (19)
Kukaan ei ole täysin homo tai täysin hetero. Ihmiset ovat biseksuaaleja skaalan eri kohdissa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:48"]
Miksi jauhat tuollaista paskaa, ei kukaan usko että olet oikeasti hetero. Sitä paitsi minua ei kiinnosta ketä milloinkin panet.
[/quote]
Kyllä näin voi oikeasti käydä, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Seksuaalisuus voi muuttua ajan myötä. En ole ap, mutta minulla on vastaava kokemus. Eikä kyse ole mistään eheyttämisestä tai muusta huuhaasta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:48"]Ettet vaan olisi bi?
[/quote]
En ole ollut kiinnostunut miehistä vuosikymmeneen. En seksuaalisesti enkä romanttisesti.
Ei ihminen rakastu yleensä mihinkään tiettyyn sukupuolielimeen vaan IHMISEEN!
Joten useimmiten ihminen on bi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:50"]Ei ihminen rakastu yleensä mihinkään tiettyyn sukupuolielimeen vaan IHMISEEN!
[/quote]
Ei seksi vaadi rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:50"]Ei ihminen rakastu yleensä mihinkään tiettyyn sukupuolielimeen vaan IHMISEEN!
[/quote]
Kyllä minua miehissä lähinnä kulli kiinnostaa. Naisissa kokonaisuus. T. Melkein-hetero
Entinen kaverini oli homo ja sanoi että ei ikinä antanut aukkoansa... Minkälaista seksiä homot sitten harrastavat? Jos siis ei reikää halua kumpikaan antaa..... Onko se pelkkää lipittämistä sitten?
Pitääkö homoudesta parantuneensa luuleva tyyppi piimästä? :)
Minäkin olin eilen hetero, tänään olen homo ja ensi viikolla olen ehkä taas hetero. Olenko trendikäs ja kiinnostava?
En tunne vetoa naisiin , on välttämätön "paha". Oon nainen.
Oletko löytänyt itsellesi elämänkumppanin?
Just joo!!!
Mä olin ennen koira mutta nyt olen kilpikonna. Haluatko kysyä jotain.
Siis olit ennen bi ja olet nyt bi. Miksi luulet, että haluaisin kysyä jotain?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:26"]
Siis olit ennen bi ja olet nyt bi. Miksi luulet, että haluaisin kysyä jotain?
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:54"]Pitääkö homoudesta parantuneensa luuleva tyyppi piimästä? :)
[/quote]
Ei kysymys ole mistään parantumisesta. Homous ei ole sairaus, joten siitä ei voi parantua.
Seksuaalisuus sen sijaan voi liukua homo-bi-hetero-asteikolla. Minulla se liukui ääripäästä toiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:26"]Siis olit ennen bi ja olet nyt bi. Miksi luulet, että haluaisin kysyä jotain?
[/quote]
En ollut silloin bi enkä ole nyt bi. Biseksuaalisuus edellyttää kiinnostusta molempiin sukupuoliin. Minulla tällaista tilannetta ei ole ollut koskaan. Olet ennakkoluuloinen ja tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 14:04"]Oletko löytänyt itsellesi elämänkumppanin?
[/quote]
Olen. Rakastuin häneen palavasti vuosikymmen sitten ja hän sattui olemaan nainen. Rakastan häntä yhä yhtä paljon.
Miksi jauhat tuollaista paskaa, ei kukaan usko että olet oikeasti hetero. Sitä paitsi minua ei kiinnosta ketä milloinkin panet.