Mikä on kamalin etunimi, jonka olet kuullut?
Kommentit (1012)
Outi, Tuija, Kalervo ja Antero.
Regina on nätti nimi, mutta kun huomaa että se on johdettu sanoista REktum ja vaGINA niin vie omalla listallani voiton.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tyyne.
Tulee ryppyjä huulten ympärille, kun tätä hokee.
Eräs isäntämies sanoi kerran : "Minä Tyynen nain, mutta myrskyn sain."
Kiitos paljon. Nyt mun Tyyne kissa loukkaantui. Milläs nyt hänet lepytän.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen nimistä Circicca ja poikien nimenä Carcci (lausutaan Karski).
Tässä varmaan tarkoitettiin oikeita nimiä, eikä keksittyjä. Näitä ei ole kellään.
Ursula, Irmeli, Yrjö, Ilmari, Pontus, Kaappo.. kaikki c:tä sisältävät ja liian erikoiset uudisinimet...
Vierailija kirjoitti:
Muna
Tavallinen naisen nimi Japanissa mutta Suomessa asuvana saa kuulla naurua nimestä
Ei ole yleinen japanilainen nimi vaan arabialainen.
Grista.
Voi tyttöparkaa. Vanhemmat eivät kai osaa yhtään ruotsia. Halusivat vain jotain erikoista, mutta miksi Krista tai Crista eivät kelvanneet?
Vierailija kirjoitti:
Parinkymmenen vuoden kuluttua nämä inhoamanne nimet ovat taas suosittuja. Aivan samoin kuin farkkumallit, välillä kapea- ja välillä leveälahkeista mallia.
Ja silmälasikehykset. Suurista pieniin ja taas takaisin mennään ympäri mennään, yhteen tullaan -meiningillä. Minulla on vanhoja laseja kasapäin tallessa 47 vuoden ajalta ja niistä näkee muodin muutokset selvästi. Pyörä keksitään aina uudelleen.
Minua huvittaa nuo vanhojen ihmisten nimet - Martta, Helmi, Veikko, Onni, Toivo jne - ihan pikkulapsilla. Minun silmissäni tuonnimiset ihmiset köpöttelevät kävelykeppiin nojaten elämä aika lailla takanapäin. :D
Olen syntynyt 1965 ja Sarit, Minnat, Jarit ja Juhat olivat luokkakavereita. Oli tosin joku Margit tai Ursula väliin siellä joukossa, mutta harvinaista se kyllä oli.
Sari. Oli oma nimeni kunnes muutin sen Saraksi.
Ilja. En tajua, miten suomalaisetkin haluavat antaa lapselleen tuon niljakkaan nimen. Samuli on myös ällö. Ja Arttu, Turkka ja Pirkka kuulostavat karseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna
Tavallinen naisen nimi Japanissa mutta Suomessa asuvana saa kuulla naurua nimestä
Ei ole yleinen japanilainen nimi vaan arabialainen.
Maha on naisen nimi Egyptissä.
Yrjö on aika paha ja joku Millie tms.
Jorma,nuorella ihmisellä
Zorro, suomalaisella romani pojalla
Kyllikki
Urpo
Herkko, Hemmu