Voiko (Helsingissä) mihin vain hotelliin mennä vauvan kanssa?
Ennen kuin ketjuun säntää taivastelemaan ihmisiä joilla on tapana taivastella ihan mitä vaan vailla ymmärrystä, tarkennan: olen väsynyt kotisotkuihin ja haluan kahdeksi yöksi vauvan kanssa jonnekin jossa saa aamiaisen ja puhtaat pyyhkeet valmiina!
Mutta kaikkiin hotelleihin ei voi viedä käsittääkseni vauvaa. Tiedättekö nimetä niitä? Ja joo, en ole kiinnostunut "omenahotelleista".
Kommentit (27)
Mikä tää ajatus on siitä, ettei voisi mennä johonkin tiettyyn hotelliin vauvan kanssa? Voisko joku vääntää ihan rautalangasta?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:05"]
Joo, kakarat voi tuupata respaan siksi aikaa kun äiti "tanssii" setien alla huoneessa.
[/quote]
täh..? Siis ihan oman miehen kanssa reissaan, en mitään setiä metsästämässä :D Ja jos olen viihteellä niin lapset ei ole respassa vaan omassa hotellihuoneessa nukkumassa esim mml-hoitajan kanssa. Ihme juttuja taas joillakin :D taitaa tän kirjoittajalla olla vähän villimmät lomareissut kun mulla tylsällä ;D
Koiran kanssa ei pääse ihan joka hotelliin, mutta vauva tietääkseni on ihan ihminen jonka voi viedä mihin tahansa hotelliin (poislukien "vain aikuisille" profiloidut etelän lomahotellit). Suomessa tällaisia ei ole.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:05"]Joo, kakarat voi tuupata respaan siksi aikaa kun äiti "tanssii" setien alla huoneessa.
[/quote]
oliko tämä nyt sitä HUUMORIA? Jos oli niin: hah hah haa
Niin siis ap, valitse reippaasti se hotelli minkä haluat. Varausta tehdessäsi voit pyytää vauvasänkyä, pottaa, tms, järjestävät kyllä jos kaikki eivät ole käytössä. Eli taa mainita vauvasta jo huonevarausta tehdessä.
hotellihenkilökunnan tehtävä on auttaa asiakkaita, auttavat kyllä mielellään lapsiperheitäkin. Menet vaan hyvällä omallatunnolla, lapset kuuluvat elämään ja heidän kanssaan saa lomailla. kun aloitat reissaamisen lapsesi kanssa, sujuu se sitten myöhemminkin niin ettei teistä ole suurta häiriötä muille hotellivierailoe. Ihanaa viikonloppua!
Ulkomailla on paljonkin ns. lapsivapaita hotelleja. Siis muuallakin kuin vain rantalomakohteissa. Esimerkiksi työmatkalla ollessa pyrin valitsemaan tällaisen hotellin, koska haluan olla rauhassa seesteisessä ympäristössä. Aamiaisella juoksentelevat mukulat esimerkiksi saavat päivän heti väärällä raiteelle.
Helsingin hotelleihin ilmeisesti voi kaikkiin viedä pirpanat mukanaan. Itse asun Hgin keskustassa, joten en tarvitse kyseisiä majoituspalveluita, joten perustuu mutu-fiilikseen.
Haha, etpä taida tietää hintoja ja sossun laput ei kelpaa