Voi ei... Tom Cruise on lyhyt...
Kun selailin Googlen kuvahaun sanalla "Tom Cruise short", niin Tom Cruise on todellakin lyhyt! Hän on käsittääkseni noin 170-metrinen (lähde IMDB). Ei siis ihme että hänen pitää käyttää korkokenkiä elokuvien kuvauksen aikana. Tällä kertaa naiset, mukaan lukien hänen vastanäyttelijät elokuvissa, ovat häntä pitempi ja sukulaiseni kertoi että Tom suutelisi Katieta ylöspäin. Parasta siis käyttää jakkaraa!
;^-^;
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa joltain 12-vuotiaiden keskustelulta.
Ehkä se onkin.
Käytännössä on samanpituinen kuin Johnny Depp mutta jostakin syystä brändiinsä kuuluu huhut siitä että olisi tosi lyhyt
ei mua haittaisi, jos mies olisi 170 cm. paitsi jos mies velloisi asian takia itsesäälissä.
cruise on hot vaikka onkin suhteellisen lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170 cm mies on LYHYT mieheksi. Todella lyhyt. Vaikka mies olisi miten hyvännäköinen, mutta lyhyt, joku 175 cm ja alle, niin yleensä jää ilman :)
Helsingissä oli joku yhteen aikaan lähes julkkis yksi mies, joka oli jotain 120-130cm varmaan ja naisia oli joka sormelle......
Minneapolisissa samoin oli yksi muusikko joka oli ehkä 155 cm...
Millon tappelevat Bieberin kanssa?
Mun ihastus on juurikin 170cm ja muitakin ihastuneita kyllä pörrää hänen ympärillään :'(
Navalnyi on 190+, Putin 160 ja risat (Genevessäkin oli piilokorkokengät, tässä muutaman vuoden takaa: https://i.ytimg.com/vi/lY6lHjZjYXE/sddefault.jpg).
Sarkozy 166, Carla Bruni 173. Macron 173.
Farage 173 (saman pituinen kuin Theresa May). Boris Johnson 175.
Churchill 169.
Kim Jong Un 169.
Stalin 168.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä on samanpituinen kuin Johnny Depp mutta jostakin syystä brändiinsä kuuluu huhut siitä että olisi tosi lyhyt
Stallone myös
Tulee ihan peruskoulun ala-aste mieleen tuollaisesta pituudesta ilkkumisesta. On se vaan ihmeellinen asia, kuinka kaikki eivät ole yhtä pitkiä. Miten ihmeessä sellainenkin voi olla ylipäätään edes mahdollista? Siinä sitä on aivojumppaa, kun asiaa pähkäilee läpi elämän.
Siksi Tom Cruisesta näkyy elokuvissa harvoin jalat. Yleensä seisoo korokkeella kun eri kohtauksia kuvataan näyttääkseen normalipituiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole elämä Tomppana hääviä.
Kovia haasteita on elämä asettanut Tompan matkan varrelle. Tsemiä Tompalle!
Tässä näkee ei tartte olla kukkakeppi menestyäkseen ..Tom oli aika komeekin.Monesti kukkakeppi näyttääkin puunaamalle en tykkää.Tom taas söötti,kroppakin.Hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 158 enkä noin lyhyttä miestä haluais.
Tomppahan on yrittänyt tästä pettymyksestä selvitä tyytymällä Katie Holmesiin. Mutta eihän se tietysti sama ole... :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 158 enkä noin lyhyttä miestä haluais.
Kieltäytyisit Tom Cruisen kosinnasta vetoamalla pituuteen?
Tom Cruisen kosinnasta kieltäytyisin ainakin minä, ei pituuden vaan tyhmyyden vuoksi. Sen sijaan erään toisen max 170 cm pitkän kosintaan suostuisin oikein hyvin.
Ei ole elämä Tomppana hääviä.