Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: Mistä hinnasta olisit valmis myymään itseäsi miehelle?

23v bi-curious
20.06.2021 |

Mistä hinnasta antaisit toisen miehen imeä kaluasi tai itse imisit? Tai panisit peppuun/ottaisit itse?

Ihan uteliaisuutta vain ja koska tämmöinen mahdollisuus tarjoutunut..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkertaisesti ole semmoista hintaa. Olen mies.

Kysy "miehiltä".

Vierailija
2/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yks kerta vielä h o m o ksi tee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintahaitari olisi kymppitonnista sanotaan viiteen miljoonaan riippuen siitä, mitä halutaan.

Vierailija
4/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketista

Vierailija
5/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiselle miehelle riittäisi, että ottaisi multa suihin ja/tai antaisi oraalisesti anaali seksiä, niin voisin antaa ilmaiseksi. Muuhun en suostuisi mistään hinnasta.

Vierailija
6/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi imeä munaani mistään hinnasta, mutta jos joku tulisi kysymään tuollaista niin antaisin sekunnin murto-osaa miettimättä turpiin.

Vierailija
7/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta kokeilun piikkiin niin helpompi sitte myöhemmin hinnoitella kun tietää mitä hinnoittelee🤔

Vierailija
8/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse maksua mutta kerran olen tarjonnut oluen siitä hyvästä.

Vierailija
9/15 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea heittää näin lonkalta, sopivassa tilanteessa voisi lähteä halvemmalla. Ja tietty jossain ilmaiseksikin, mutta se on eri juttu kuin varta vasten sopimalla. Miehet eivät kiinnosta siinä mielessä, en ole bi. Ja yksi mutta on naiseni, joka ei varmasti pitäisi asiasta. 🙂

Mutta toisen tekemänä suihinotto 400, toiselta suihinotto ainakin tuplat ja kumi pitäisi olla.

Tonnilla voisin panna jotain, jos siis homma teknisesti onnistuisi... Ja pantavana voisin olla jos siihen ehkä muutaman satasen laittaa lisää.

Vierailija
10/15 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

250€ tunti, siitä alkavat tunnit 100€,

Vierailija
11/15 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjotaan riittävästi ihminen on joko prstituoitu tai idootti. Itselläni hinta olisi niin korkea, että kukaan sitä ei olisi valmis maksamaan. Ei puhuta tonneista eikä kymppitonneista

Vierailija
12/15 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastapuoli olisi mielyttävä herra, neuvoteltaisiin hinta kohdilleen, jossain 400-1000€ välillä mentäisiin riipuen mitä tehtäisiin. Suihin otto pienemmällä rahalla, peppupano suuremmalla, käsihoito ehkä 100€. Jos tonnin saa 10-30minuutin duunista(enemmän mitä viikon liksa puhtaana käteen, tämä tonni ei olisi puhtaana käteen :))

En ole homo, vaan melkoisen vapaamielinen.

Vierailija
13/15 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en olisi mistään hinnasta, mutta viiskymmentä täytettyäni kiinnostus alkoi ja ihan ilmaiseksi puolin ja toisin kumin kanssa.  Myös yhtyminen peräaukkoon.

Vierailija
14/15 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin vain jos hänen vaimo on mukana. Eli oltaisiin alasti kolmestaan, mies saisi ottaa suihin minulta ja minä saisin kosketella, imeä tai nuolla hänen vaimoaan niin pitkään kun itse laukeaisin.

Vierailija
15/15 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homottaminen vaan jatkuu. Kyllä te olette sairaita päistänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi