Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: Mistä hinnasta olisit valmis myymään itseäsi miehelle?

23v bi-curious
20.06.2021 |

Mistä hinnasta antaisit toisen miehen imeä kaluasi tai itse imisit? Tai panisit peppuun/ottaisit itse?

Ihan uteliaisuutta vain ja koska tämmöinen mahdollisuus tarjoutunut..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa ottaa suihin tai panna toista miestä peppuun jo ihan kokeilunhalusta, mutta sanotaan nyt nimellinen hinta 10/akti. Toisin päin pitäisikin latoa aika monto tonnia pöytään jotta alkaisin edes harkita, sanotaan nyt vaikka 10000/akti.

Vierailija
22/28 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis tonnia niin saat imeä (18cm/ p a k s u), toiset viis voin imeä sua. En pane etkä saa panna mua. Deal?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän voisi pyytää maksuksi jos antaisin toisen miehen panna minua pyllyyn? Pyllyni on täysin korkkaamaton eikö se silloin ole arvokkaampi?

Vierailija
24/28 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmetyttää että kun kaikki palstat yms on valmiiksi tupaten täynnä bi ja homomiehiä, niin mikä ihme tarve niillä on haaveilla heteromiehistä?

Omien joukosta varmasti löytyy halukkaita ja ilmaiseksi,

Vierailija
25/28 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vastenmielisissä asioissa, ja tässäkin kysymyksessä.  pyydän aina euron enemmän kuin kyseisellä henkilöllä on varaa maksaa kyseisetä hommasta.

Vierailija
26/28 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihmetyttää että kun kaikki palstat yms on valmiiksi tupaten täynnä bi ja homomiehiä, niin mikä ihme tarve niillä on haaveilla heteromiehistä?

Omien joukosta varmasti löytyy halukkaita ja ilmaiseksi,

Ne ovat sairaita päästään, kehitysvamma joka pilaa kenderin, pilaa ilmeisesti paljon muutakin.

Tämä homottaminen vaikuttaa olevan ainakin osin järjestäytynyttä toimintaa, sodomiankaariväen toimesta.

Vierailija
27/28 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 € tunti niin käy kuinka vaan, jos sinulla ei ole kovin iso kalu. En ole koskaan kokeillut, mutta periaatteessa minulla ei ole mitään sitä vastaan, että minua pantaisiin tai minä panisin miestä. Vaimon kanssa on joskus fantasioitu toisesta miehestä.

Vierailija
28/28 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta. Oli kyse sitten miehestä tai naisesta. En halua olla asiakaskaan. En halua olla missään tekemisissä prostituution kanssa.