Onko Suvi Pitkänen vakavasti otettava dj?
Viidakon tähtösistä tuttu Suvi on myös dj. Onko taitava, vai saako keikkaa lähinnä ulkonäkönsä vuoksi? Osaako levynsoiton salat vai painaako vain play-nappia?
En kysy tätä ilkeästi!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:32"]
Onko Suvi Pitkänen vakavasti otettava?
[/quote]
PARAS! :D
Oon kerran ollut Amandan "keikalla" ja ei se oikeasti osannut tehdä mitään :D Heilui lavalla ja välillä kuunteli kuulokkeilla, mutta musiikki vaihtui kumman hyvin, vaikkei Amanda koskenut koko soittimeen. t. Dj:nä 10v
Pääasia, etteivät ala "laulamaan".
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:13"]
Siis onko KUKAAN ollut keikalla ja osaa sen mukaan arvostella? Sen minäkin haluaisin kuulla. Sama Amandasta.
[/quote]
Amanda soittaa vain Jokereiden pelissä. Chicago-Iida puhui joskus että musiikki on hänen mielestä pelkkää listahittiä eli poikkeuksetta paskaa, lukuunottamatta vakiokalustoon kuuluvia sisääntulo ja maali yms. biisejä, mutta Amandan omat valinnat ei miellytä ja Greyhound soi joka matsissa. Amandalta ainakin pelisilmä puuttuu, saattaa kylmästi pistää täysillä discopoppinsa soimaan kun Eteläpääty saa lauluillaan nostettua halliin tunnelman. Musiikki soi liian kovalla.
[/quote]
Meni yli niin että kohahti. Siis missä, jossain urheilutapahtumissa dj soittamassa? Eikö siellä katsota urheilua, vai onko se joku disco samalla? Mikä on Greyhound? Eteläpääty?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:05"]
Pääasia, etteivät ala "laulamaan".
[/quote]
Joo, esim. Sara Chafakin kohdalla asiat on pahemmin.
Miksei olisi jos osaa hommansa eikä oo ns. Feikki dj joka soittaa valmosta miksiä tai ei ollenkaan miksaa
itse taisin törmätä suviin pari viikkoa sitten mikkelissä yhdessä yöklubissa. siellä hän soitteli 2 muun DJn kanssa hyvin paljon latino hittejä ja 2000 luvun hittejä, ja ei oikein tämänpäivän musiikkia paljoa löytynyt. kävimme kavereidemme kanssa kyselemässä useampaa kappaletta muttei löytynyt.
mutta itse soittaminen oli kyllä aika kehnon kuuloista hyvin pitkälti. volat nollille, huuda mikkiin "Miten menee Mikkeli!", kerro seuraava biisi, laita seuraava kappale soimaan volat täysillä ilman feidiä. välillä taas feidasi kaksi kappaletta pariksi sekunniksi päällekkäin ja ne olivat eri rytmissä. joskus sitten suoraan stop & play.
musan laatu oli kuin youtubesta olisi ladattu, mutta vika voi olla myöskin paikallisen yökerhon äänentoistossakin :D
illan päätteksi pilkun aikaan kävelin siitä dj pöydän ohi ja kysäisin haluavatko asiakaspalautetta ja vastasivat myöntävästi. kun sanoin palautteeni niin keskustelu siitä eteenpäin meni näin:
Suvi: ootsä olevinaa joku DJ vai?
minä: joo oon muutaman vuoden jo soitellu siellä täällä
Suvi: ai, onks sul sit millane kontrolleri
minä: iha vaan Numark NS6 vielä
Suvi: mitä vittua tollaset DJt tulee huutelee jotka soittaa jollai halppis vehkeil. mee vittuu siitä.
lopputulos on kai se et laitteisto määrittelee sen et onko hyvä DJ :DD
itse olin kuitenkin pettynyt.
NYT Hotelli Sodankylä ja 15 € liput, valmistuneet kympillä😷
Onko joku ollut Suvin keikalla? Osaako oikeasti hommansa?