Myönnän olen todella ylpeä ja onnellinen kun lapseni sai sipendin
Taustalla tosin on sitä, että ekaluokka oli vaikea. Lukemaan oppiminen oli hankalaa. Mutta kun sitten keväällä myöhään oppi lukemaan niin oppi sen kerralla ja kunnolla.
On myös kiltti ja ystävällinen, joskus joutunut kiusatuksikin. Mutta tänään sai haaveilemansa palkinnon hyvästä käytöksestä ja koulumenestyksestä.
Kommentit (8)
Missä päin Suomea myönnetään sipendejä?
Miksi ei saisi olla lapsestaan ylpeä?
Omat vanhempani eivät osoittaneet koskaan yhtään kehua, vaikka sain erilaisia stipendejä vähintään joka toinen vuosi ja ka oli kiitettävä/erinomainen.
en tarkoita, että olisi pitänyt asiaa suitsuttaa, mutta olisihan se ollut kiva, että olisivat sanoneet edes, että: "Hyvin tehty."
Ihana, saat olla ylpeä ja onnellinen. Hyvä että lapsi sai palkintonsa tekemästään työstä.
Meilläkin olen ylpeä lasten stipendeistä. Ei ne kyllä aina silti ihan tasan mene.
Yksi lapsistamme sai yllättäen ison stipendin. Ei tehnyt meistä edes pitkäjännitteisesti työtä, ajoittain luki. Arvosanatkaan ei päätä huimaa. Mutta onnellinen olen, lapselle se on tärkeä, että hänkin saa tunnustusta, eikä jää aina sisarustensa varjoon.
Toinen ei saanut yli 9,7 keskiarvosta huolimatta koulumenestyksestä stipendiä, mutta onneksi sai liikuntastipendin. Hän oli kyllä pettynyt, koki vähän epäreiluksi arvostelun. Onneksi sai tuo liikuntastipendin, tosin odotetusti.
Kolmas sai koulumestyksestä stipendin. Todistus ei ollut luokkansa paras, mutta loistaa erityisesti tietyissä aineissa.
Olisin minäkin ylpeä! Tosin aina ei stipendit mene ihan oikeisiin kohteisiin..
Ap:n lapsi kuulostaa ihan meidän pojalta, mutta ei täällä sellaisille mitään stipendejä anneta. Kaikki jaossa olleet palkinnot keräsi 3:n polven akateemisten esikoisvesa, joka on paistatellut opettajan huomiossa koko ensimmäisen luokan, saanut kaikki edustustehtävät, esitysten pääroolit ym. Tätä tyttöä opettaja halasi kun tyttö vei opelle lahjan, oman poikani lahjan otti vastaan toiseen suuntaan katsellen. Ei nyt välttämättä olisi stipendiä tullut muutenkaan, mutta harmittaa noin selvä pärstäkertoin-arviointi.
Minunkin ujo ja hiljainen tyttöni sai stipendin. On kuulemma rohkaistunut kouluvuoden aikana ja on aina kaikille ystävällinen sekä avulias. Olen tosi ylpeä tytöstäni! Tuollainen kunnianosoitus lämmitti mieltä. Hieno ele opelta rohkaista ja kannustaa hiljaista lasta!
Toivotan sinulle ja lapsellesi roppakaupalla onnea!
Saat olla ylpeä ja onnellinen. :-)
Teillä on ollut viisas ope, joka on antanut stipendin hyvästä syystä; sitkeästä yrittämisestä ja sitä kautta onnistumisesta. Sillä pääsee pitkälle aikuisena.