Kenen julkkiksen (pl. Jussi Lampi) kanssa olet ollut samassa sateessa ?
Jussi Lampea ei siis lasketa mukaan. Eikä Suurin pudottaja treenari-Mikon vaimoa (kuka hän sitten lieneekin..)
Sateen täytyy olla paikallinen ei koko valtakuntaa peittävä matalapaine. Ei mitään tihuuttamista vaan kunnon sade. Lumisadekin käy. Ja ukkosesta lisäpisteitä.
Kommentit (14)
Mona-Carita. Oli mukava näky sateessa vettyneessä t-paidassaan.
Enemmän festareilla esiintyneitä maailmantähitä, kuin jaksaa listata.
Jenkeissä käydessäni samaan sateeseen osui Gene Kelly. Täytyy sanoa että jossain vaiheessa se viheltely ja tanssiminen alkoi jo ketuttamaan....
Yhtenä iltana oltiin Krapilla kesäteatterissa. Silloin satoi, tosin yleisö oli katetuissa katsomoissa. Siellähän ne näyttelijät mm. Sari Havas, Susanna Roine ja Seppo Halttunen oli samassa sateessa. Oli siellä muuten Jussi Lampikin.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:22"]
Yhtenä iltana oltiin Krapilla kesäteatterissa. Silloin satoi, tosin yleisö oli katetuissa katsomoissa. Siellähän ne näyttelijät mm. Sari Havas, Susanna Roine ja Seppo Halttunen oli samassa sateessa. Oli siellä muuten Jussi Lampikin.
[/quote]
oliks torstaina?
Apulannan (entinen) basisti Sami. Oltiin bäkkärillä tupakalla jopa saman sateenvarjon alla.
Kun olin nuorempana konsertissa Helsingissä, niin Jussi Lampi istui viereeni käteni päälle niin että todella sattui, eikä vaivautunut pyytämään edes anteeksi tai mitään. Olen edelleen katkera näin viidentoista vuoden jälkeen.
Kun olin nuorempana konsertissa Helsingissä, niin Jussi Lampi istui viereeni käteni päälle niin että todella sattui, eikä vaivautunut pyytämään edes anteeksi tai mitään. Olen edelleen katkera näin viidentoista vuoden jälkeen.
Jummi Lampi sadetti mua puutarhaletkulla
Olen uinut lukemattomia kertoja edesmenneen Teija sopasen kanssa, järven eri laidoilla tosin. Varmasti olimme usein myös samaan aikaan sateessa ja ukkosessakin. Livenä näin Teijan kerran nuorena Helsingin rautatieasemalla, missä hän oli lastensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:39"]
[/quote]
Auts, ehkä hän olisi kuitenkin ollut pahoillaan kätesi vuoksi.
ps. Mikä konsertti?
Duudsonien Jukka