Osta halpakahvia
Kommentit (40)
Juon kahvia maun, en hinnan perusteella. En joisi juhlamokkaa vaikka se maksaisi 2 euroa.
Laatu korvaa määrän. Ja ikääkin alkaa tulla niin, että iltapäivällä juotu kahvi häiritsee unta, joten pari kuppia laadukasta kahvia, josta itse tykkään ei vie minua vararikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Juon kahvia maun, en hinnan perusteella. En joisi juhlamokkaa vaikka se maksaisi 2 euroa.
Laatu korvaa määrän. Ja ikääkin alkaa tulla niin, että iltapäivällä juotu kahvi häiritsee unta, joten pari kuppia laadukasta kahvia, josta itse tykkään ei vie minua vararikkoon.
Tai haluaisin korjata, että en _ostaisi_ juhlamokkaa. Tarjoiltuna esim kylässä tietenkin joisin kitisemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei 3€ ja 20€ kahvilla niin isoa eroa ole.
Ei ole tarvetta ostaa halpaa. Pidän kalliimmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa juomani kahvit ovat peruskahveja, jotka ovat jopa hieman edullisempia kuin juhlamokka. Ruotsalaiset tummapaahdot ovat vaan mielestäni parempia, kuin vaikka juhlamokan tummapaahto, joka ei poikennut vaaleapaahdosta juuri yhtään.
Mielummin ostan Pauligin kaupunkikahveja K-kaupan "tarjouksesta" 5,99e. Yleensä ostan Löfbergsiä. Viimeksi oli Kärkkäisellä 5,95e. Alle 4e hintoja ei kunnollisessa kahvissa ole enää.
Itse ostan kahvini papuina ja jauhan. Toissapäivänä tuli just 3 kg papuja. Riittää joksikin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen pitkästä aikaa duunissa otin kupin juhla mokkaa ja on se oikeesti surkee kahvi jos on tummempi paahtoiseen tottunut. Varmaan jos sinne tunkee sokeria ja kauramaitoa niin ei väliä mutta juon kahvini aina mustana.
Huutokauppakeisarissa Markku ja Etupenkin Erkki paahtoivat kahvia. Hintaa 200g paketilla 20e, eli 50e/500g. Kaikki myytiin. Kokonaiset pavut ei oikein kelvanneet.
ostin Coop:n kahvia ja oli kamalaa.
menen lidliin sitten kun siellä on palveleva lihatiski, sekä tunnettuja tuttuja brändejä.
Ja kiitos ei kiitos halpiskahvit, meille maistuu nuo kaupunkikahvit.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Niin kuin joku kahvi olisi muka hyvää. No, ei ole. Kaikki samaa pahanmakuista kusta. Juoda pitää, kun on tottunut näin lapsesta asti tekemään. Ei muuten aamusta oikein herää. Mutta ns. "Hyvää kahvia" en ole vielä koskaan maistanut ja montaa merkkiä olen kokeillut ja saanut maistaa. Kaikki olleet yhtä työni samaa lehmän kusta.
Mitään muuta ostakaan kuin Lidl:n edullisia kahveja ja kahvittelu ei olekaan koskaan ollut nän halpaa. Emilia kahvi 500g pkt maksaa alle 3 euroa ja on hyvän makuista sekä erittäin riittoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa juomani kahvit ovat peruskahveja, jotka ovat jopa hieman edullisempia kuin juhlamokka. Ruotsalaiset tummapaahdot ovat vaan mielestäni parempia, kuin vaikka juhlamokan tummapaahto, joka ei poikennut vaaleapaahdosta juuri yhtään.
Tuo on kyllä totta. Mikä ihme siinä on, että ruotsalaiset osaavat paahtaa kahvin paremmin. Löfbergs Jubileum on minun suosikki. Jo 60-luvulla oli ruotsalainen Gevalia paljon parempaa kuin suomalaiset kahvit. Olin mukana pikkupoikana, kun Haaparannalta käytiin hakemassa Gevaliaa. Se oli pakattu punaiseen peltipurkkiin. Kun avattiin, niin päälle laitettiin mukana tullut muovikansi.
Lopetin kahvinjuonnin kokonaan, niin eipä tarvitse ostaa halpaa eikä kallista. Nyt juon vain vihreää teetä ja yrttihaudukkeita. Unen laatu parani 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen pitkästä aikaa duunissa otin kupin juhla mokkaa ja on se oikeesti surkee kahvi jos on tummempi paahtoiseen tottunut. Varmaan jos sinne tunkee sokeria ja kauramaitoa niin ei väliä mutta juon kahvini aina mustana.
Mä jätän mieluummin juomatta kuin tungen sokeria ja kauramaitoa. Juon kahvini joko oikealla maidolla tai olen ilman. Oma suu tykkää noista tavallisista suodatinkahveista eniten, yleensä ostan kultakatriinan tumma luomua tai reykjavikia, mutta tarjouksesta kelpaa myös tummat juhlis ja pressa. Löfbergit on liian pistäviä mun makuun.
OstIn eilen k-menu kahvia pkt kun ei ole tarjouksia.