Tämän hetkinen inhokkisanasi?
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:44"]Mun on nillittää... eihän se edes ole suomea.
[/quote]
Nainen.
Ehdottomasti jugu, tulee mieleen joku vauvan sylkäisemä piltti. Prode, pirkko (nimitys muijalle) ja bini aiheuttaa myös väristyksiä.
-Reenata
-urheilla (siis mitä urheaa liikunnassa on?)
-#hästäg#hästäg#hästäg
-nippailu
-kipuilu
-kuumeilu
Spessu. Radiossa juontaja kysyi "Mitäs spessua aiot järjestää illaksi?" Kanava vaihtui samantien.
Kun joku lähtee "jenkkeihin", "thaikkuihin", "sveduihin" jne. YÖÖÖÖK!
MAMMA tyyliin, mitäs me mammat tässä mammaillaan? ... AAAARGH!!!!!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 17:34"]
Laihaläski
[/quote]
Mikä siin ärsyttää?
http://www.vauva.fi/keskustelu/4202891/ketju/av_mammat_hox_tarkeaa_tiedotettavaa - Pysykää kuulolla ;)
Avokki, masuasukki, mamuttaja, muija, lortto, pomo, herkullinen, vintage, nanna, mässy, selfie, meitsie, tattis, peppu, peffa, poikkis, tyttis, random, yhdyntä, liikkis, kundi, pimppa, pimpsa, emätin, kotiuttaa, tisut, kliinisesti todistettu, reskontra, asiantuntija, synnyttäjänlantio, hima, himbe, libido....
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:24"]
"Tavan"... joku tuolla kommentoikin et se on itäsuomalainen murresana. En käsitä miksi se voi ärsyttää, mutta makunsa kullakin. Oma mies on pohjois-karjalasta, ja taidan tiedostamatta käyttää itsekin sitä.
[/quote]
Mä en ymmärtäny tätä ollenkaan! Mikä siinä on vikana? "Oon oppinu tavan että käyn lenkillä joka päivä", aivan tavallinen lause! Lapissa ainaki kaikki puhuu näin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 15:44"]Mun on nillittää... eihän se edes ole suomea.
[/quote]
Tulokulma, kipuilu, meiän muksut,suukki,mutta että...tavallaan, niinku, oikeesti