Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä lapselta bodyt voi jättää historiaan?

Vierailija
12.06.2014 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevältä eli n. 1-vuotiaalta.

Vierailija
2/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta ja äidistä! Mä käytin vielä 92 bodyja lapsella joka oli kävellyt jo iät ja ajat, mutta paita viiletti aina pitkin selkää, joten body oli usein kiva lattialla leikeissä.

Vierailija
4/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin käyttää ulkovaatteiden alle laitettavaa villabodya niin kauan kuin tuo mahtuu päälle. Lapsi tulee syksyllä 3.

Vierailija
5/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä voi pitää niin kauan kun mahtuvat päälle, yleensä taitaa 92 olla bodyissa suurin koko.

Vierailija
6/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hankala kun pottailu alkaa, eli siinä vaiheessa kun alkaa pottaharjottelut vois vaihtaa housut paita yhdistelmään.

Vierailija
7/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottailu... Ei jumalauta, vaikka olis miten hyvä kommentti hyvänsä niin tuollaset sanat saa raivon partaalle. Sama kuin vaunuttelu, kestoilu, tissittely, suukku, sykky, masu, nenu... Helkkarin "minä olen nyt äityli/isukkeli ja lässytän lapselleni ja käytän ihmeellisiä paskasanoja" -sanat. Aaaaargh!!!!!!!!!

Ps. Tiedostan kyllä itsekin, että pinna on kireällä.

Vierailija
8/8 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 16:11"]Pottailu... Ei jumalauta, vaikka olis miten hyvä kommentti hyvänsä niin tuollaset sanat saa raivon partaalle. Sama kuin vaunuttelu, kestoilu, tissittely, suukku, sykky, masu, nenu... Helkkarin "minä olen nyt äityli/isukkeli ja lässytän lapselleni ja käytän ihmeellisiä paskasanoja" -sanat. Aaaaargh!!!!!!!!!

Ps. Tiedostan kyllä itsekin, että pinna on kireällä.

[/quote]

No vähän tuntuu olevan jos jotkut sanatkin ärsyttää...

T. Ei-7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi