Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mun mieheltä että mitä mieltä hän on Jennifer Anistonin kasvoista

Vierailija
20.06.2021 |

Ja hän sanoi että onhan se nyt nätti. Kysyin vielä että onko Anistonin silmät lähekkäin hänen mielestään, ja mies sanoi, ettei ole. Wtf? Minun silmään kyllä ovat lähekkäin! Kumpi meistä on väärässä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.

Vierailija
2/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se feissiltään ole mikään parhaimman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se silti on sua paremman näkönen ja rikkaampi, oli sitten yks silmä vaikka pyllyssä.

Turha ettiä vikoja Hollywood tähdistä, ja olla itte muka parempi.

Joo tuolta Pelokosenniemeltä se Peräpubin Pirkko on nätimpi. Sil on silmät keskessä.

Vierailija
4/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se feissiltään ole mikään parhaimman näköinen.

Kyllä se silti monet suominaiset voittaan 6-0

Vierailija
5/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuston on ärsyttävä, mutta menisin sen kanssa naimisiin.

Vierailija
6/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Miten niin? Lähekkäin olevien silmien määritelmähän on, että niiden väliin ei mahtuisi yhtä hänen omaa silmää. Anistonilla ei mahdu.

https://anna.fi/awpo/img/s3/2019/02/11162759/jennifer1260.jpg?w=500

Aloittaja

Vierailija
7/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
8/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Miten niin? Lähekkäin olevien silmien määritelmähän on, että niiden väliin ei mahtuisi yhtä hänen omaa silmää. Anistonilla ei mahdu.

Aloittaja

Helposti mahtuu

Vierailija
9/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se silti on sua paremman näkönen ja rikkaampi, oli sitten yks silmä vaikka pyllyssä.

Joo tuolta Pelokosenniemeltä se Peräpubin Pirkko on nätimpi. Sil on silmät keskessä.

Itse asiassa kysyin tällaista siksi, kun mieheni sanoo minua kauniiksi ja söpöksi. Minun kasvonpiirteeni muistuttavat Anistonin piirteitä, joten halusin tietää kehuuko mies minua vain koska olemme yhdessä. Tämä vain vahvisti sitä, että miehelläni on tietty maku. Hän ei pidä niitä naisia kauniina, joita itse pidän. Minä pidän kauniina esim. Amanda Seyfriediä, joka taas mieheni mielestä näyttää kuulemma avaruusolennolta.

Aloittaja

Vierailija
10/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer on kaunis edelleen kunhan ei vaan sano mitään eikä liiku: on näköjään refiiliä sielläkin

Aika tekee tehtävänsä meille kaikille😃

Vierailija
11/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Aloittaja

Helposti mahtuu

Juuri ja juuri mahtuu. Minusta on kauniimpaa, kun silmien välissä on hieman enemmän tilaa.

Vierailija
12/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kysyin tällaista siksi, kun mieheni sanoo minua kauniiksi ja söpöksi. Minun kasvonpiirteeni muistuttavat Anistonin piirteitä, joten halusin tietää kehuuko mies minua vain koska olemme yhdessä. Tämä vain vahvisti sitä, että miehelläni on tietty maku. Hän ei pidä niitä naisia kauniina, joita itse pidän. Minä pidän kauniina esim. Amanda Seyfriediä, joka taas mieheni mielestä näyttää kuulemma avaruusolennolta.

Aloittaja

Niinpä tosiaan näyttääkin kun on isot silmät melkein pään sivulla. En tykkää.

Anistonin silmien väli on sopiva, luonnollisen näköinen.

Mies olen

Vierailija
13/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniston on todella kaunis, vaikkei olekaan perinteisellä tavalla. Persoonalliset kasvonpiirteet vain lisäävät hänen viehättävyyttään. Onhan ne silmät aika lähekkäin ja leuka jykevä. Mutta se ei haittaa kokonaisuutta.

Vierailija
14/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun nuorena en pitänyt jenniferiä mitenkään kauniina, mutta nyt vanhempana pidän.

Vierailija
15/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Aloittaja

Jestas. Näyttääpä muuten mieheltä tuossa kuvassa! Kuvitelkaa pois meikki ja lyhyet hiukset tilalle. Komiat on leukaperät.

Vierailija
16/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Aloittaja

Mahtuuhan. Ja kuka on määritellyt, että ihminen ei voi olla kaunis, jos hänen silmänsä ovat lähekkäin? 

Vierailija
17/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anistonin isä on amerikankreikkalainen ja äidin sivussa virtaa italialaista, englantilaista, irlantilaista yms eurooppalaista verta, joten kauneus tulee monen tekijän summana. Jotenkin pidän häntä eniten kreikkalaisena.  

Vierailija
18/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Kyllä jenniferin naamaan työmies tarpeensa tekisi.

Tekeekö sinulla yleisemminkin mieli ulostaa jonkun naamalle?

Vierailija
19/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on hiukan liikaa korjailtu. Ja otsa on liikkumaton. Kaunis edelleen.

Vierailija
20/24 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä.

Aloittaja

Jestas. Näyttääpä muuten mieheltä tuossa kuvassa! Kuvitelkaa pois meikki ja lyhyet hiukset tilalle. Komiat on leukaperät.

Tämän takia ihmettelinkin mieheni vastausta, että Aniston on nätti eikä hänen mielestään yhtään maskuliinisen näköinen. Minustakin hänellä on maskuliiniset kasvot. Itse ihailen päinvastaista - isot silmät riittävän kaukana toisistaan tekee heti naisellisemman näköiseksi, vaikka leukaperät ja nenä olisivat kookkaat.

Aloittaja