Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen kieltäytyy tekemästä kuperkeikkaa virkistyspäivänä?

Vierailija
20.06.2021 |

Oli miten oli, tämä hapannaaman kanssa en halua olla missään tekemisissä. Ja kiellän myös perhettäni olemasta.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy paljon vaivaa ja ongelmaa.

Ei se yksi kuperkeikka ole mikään vaativa urheilusuoritus.

Ei ole ei. Voin tehdä niitä kotonani jos haluan. Työpaikan virkityspäivänä en ala tekemään kuperkeikkoja.

Vierailija
42/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kuperkeikan työporukan virkistyspäivillä, oli semmoinen temppurata jossa kuului yhdessä kohtaa mennä maton yli kuperkeikka heittäen. Epäröin koska olin 30v ja tehnyt kuperkeikkoja viimeksi lapsena, työkaverit yllytti että mene nyt, se on kuin pyörällä ajoa. Jotain rusahti niskassa  JA ranteessa, päädyin lepäämään jääpussi niskassa Buranaa napsien ja lopulta päivystykseen kun pää ei kääntynyt kumpaakaan suuntaan.  Ja olen hoikka sekä käyn salilla, mutta kuntosalilla ei yleensä hypitä niskoilleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli virkityspäivän yhtenä ohjelmana naurujooga.

Sen jälkeen en ole osallistunut yhteenkään virkityspäivän.

Meillä oli taas koulussa ollessa kaksi kertaa naurujoogaa ja oli siinä kiva kiusattuna ja yksinäisenä sitten väkisin yrittää nauraa. Jouduin vielä tuon ohjaajan pariksi, kun kukaan muu ei tullut. Tämän takia en voisi aikuisena enää kuvitellakaan osallistuvani. Kuperkeikat eivät onnistu selän ja niskan kipujen takia ja koulusta jäi jo pieni kammo niihin.

Vierailija
44/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa oli tälläinen yli-innokas naisesimies joka meinasi että pelattaisiin jalkapalloa tai pesäpalloa ja se olisi virallista työaikaa. Porukka vastusti niin jyrkästi et siit luovuttiin ja naisesimiestä alettiin kyllä sen jälkeen savustaa ulos. Nämä työpaikan virkistysjutut pitäisi aina olla vapaaehtoisia. Ei koskaan saisi alkaa pakottamaan ketään näihin. Jos jotakuta ei kiinnosta olla työkavereitten kanssa tekemisissä muuten kuin työasioissa, niin se on sallittava hänelle.

Vierailija
45/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota ei vaan siinä ajankohdassa ja seurassa satu huvittamaan.

T. Nuorehko työntekijä, jolla voimistelutausta

Vierailija
46/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yläasteiästä, eli joku 15 vuotta, kroonista hartiakipua. Myös niska ja moni muu paikka aika kipuinen.

En todellakaan kuperkeikkaa tekisi.

N28

Vierailija
47/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai teillä on kipuja ja kolotuksia, kun ette kuperkeikkoja tee. Jos olisitte tehneet vaikka kerran viikossa, kykenisitte nytkin. Voi, voi nyt vaan. Olisko laihiksen aika?

AP

Oletpa ilkeä.

JOS et halua olla mun kanssa tekemisissä kun en tee kuperkeikkaa,se sopii,ei ole pakko.

Pyöri siellä toimiston käytävillä niinkuin lystäät.

Huvinsa kullakin.

Vierailija
48/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupsis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai teillä on kipuja ja kolotuksia, kun ette kuperkeikkoja tee. Jos olisitte tehneet vaikka kerran viikossa, kykenisitte nytkin. Voi, voi nyt vaan. Olisko laihiksen aika?

AP

Oletpa ilkeä.

JOS et halua olla mun kanssa tekemisissä kun en tee kuperkeikkaa,se sopii,ei ole pakko.

Pyöri siellä toimiston käytävillä niinkuin lystäät.

Huvinsa kullakin.

Niin ps nämä tyypit ovat tyhjän vouhottajia.

Mä EN halua heitellä kuperkeikkaa koska se on naurettavaa.

EI OLE PAKKO!

Vierailija
49/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kerrotko miten laihduttaminen parantaa metallilla vahvistetun ratsastusonnettomuudessa hajonneen selän?!

Heh.joo,mä luulen että tämä tohtori määrää sulle tuhat kärrynpyörää kuukaudessa ja tadaa,jouluna ...eiku ens kesänä olet toimiston kuperkeikkamestari ja hän palkkaa sut heti kuperkeikka-asiantuntijan tehtäviin!

(miten tyhmä voi kuperkeikka-ihminen olla oikeesti)

Vierailija
50/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkassa on proteesi, ei taivu ja proteesi saattaa loksahtaa pois paikoiltaan, ja se tietää kovaa kipua, ja sairaalareissun, niin siksi en ala kuperkeikkoja tekemään.

Älä mitään Tohtori Kuperkeikka puhaltaa kivun pois!

Vierailija
51/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niskavamma kiitos sen ääliön joka rysäytti auton perään 30km/h alueella.  Arvaas teenkö yhtäkään kuperkeikkaa ja arvaas toisenkin kerran kiinnostaako sun mielipitees pätkän vertaa tai levittelenkö terveyttäni koskevia yksityiskohtia tiimipäivillä.

Vierailija
52/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivien kamalimpia villityksiä ovat myös pakohuoneet, erityisesti virtuaaliset. Arrghh!! Voisiko näihin yhdistää kuperkeikkailun?

Vierailija
53/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä, omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen ihminen.

Vierailija
54/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinulla näyttää olevan jokin oma standardisi sille, mitä kaikkien pitää pystyä tekemään. Tietysti oman napasi ympärille kehitelty.

55/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli ei tullu mun laitteeseen tekemään kuperkeikkoja, ku sen työporukalla oli virkistyspäivä 🤨

Vierailija
56/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hei ap,

Täällä yksi hoikka (BMI21ja risat) perusterve liikunnallinen 52v.

Tuossa taannoin opetin jollekin lapselle kuperkeikkaa, ja siis tein itse malliksi. Kärrynpyöriä, nou hätä, mutta pehmeällä sängyllä kuperkeikka - kyllä otti niskanikamiin ja yksi kpl riitti malliksi.

Odottajan vain kun itse ennätät aikuiseen ikään.

Ei kuperkeikassa kuulu tulla niskanikamille painoa.

Miksi alapeukut?? Kuperkeikassa ei kuulu laittaa päätä tai niskaa lattialle ja rullata niiden yli. Kuperkeikassa kuuluu laittaa leuka rintaan, pyöristää selkää ja rullata selän kautta ympäri, yläaselästä pepulle, niska ei osu maahan kertaakaan.

Ois kauhea olla 30v, joka ei edes kuperkeikkaan pysty. Oon nyt 37v ja toivon, että vielä viiskytvuotiaanakin kykenen tekemään kuperkeikan, kärrynpyörän, hyppimään jne.

Vierailija
57/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kiva virkistyspäivä. Annettiin etukäteen valinnat mitä voisi tehdä, kun mentiin johonkin aktiivipuistoon. siellä oli frisbeegolfia, fatbikejä, minigolfia, mölkkyä, petanqueta, uimista ym. Minä lähdin kiipeilyradalle, missä en ole ennen käynyt, enkä tässä iässä enää omin päin tulisi lähteneeksikään. Kun ei kuitenkaan ole korkean paikan kammoa, oli ihan hauskaa kiipeillä korkealla mäntyjen runkojen varaan tehdyillä reiteillä. ja minulle ihan riittävän raskasta myös.

Sähköavusteiset fatbiket oli hauskoja myös, polkuja pitkin tehty lenkki niillä oli yllättävän kevyttä.

Olennaista oli, että kukin saa tehdä mistä tykkää. Tai jättää koko virkistyspäivän väliin.

Kuperkeikkaa en uskaltaisi lähteä tekemään. On niin jäykkä selkä ja niska jo. Kärrynpyörä saattaisi onnistuakin, tai kippi rekillä. mutta en lähde niitäkään yksin koettamaan. Voisi käydä huonosti.

Taiji on aika hyvä laji. Jos tykkää.

Vierailija
58/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hei ap,

Tuossa taannoin opetin jollekin lapselle kuperkeikkaa, ja siis tein itse malliksi. Kärrynpyöriä, nou hätä, mutta pehmeällä sängyllä kuperkeikka - kyllä otti niskanikamiin ja yksi kpl riitti malliksi.

Miksi alapeukut?? Kuperkeikassa ei kuulu laittaa päätä tai niskaa lattialle ja rullata niiden yli. Kuperkeikassa kuuluu laittaa leuka rintaan, pyöristää selkää ja rullata selän kautta ympäri, yläaselästä pepulle, niska ei osu maahan kertaakaan.

Ihmiselle joka ei ole kymmeniin vuosiin tehnyt kuperkeikkaa on ihan fiksu päätös olla yrittämättä sitä työpaikan virkistyspäivänä. Kivat silti sulle ja kuperkeikoillesi. Pidä tuo, kun se tuottaa sinulle iloa. Mutta älä vaadi muilta.

Ois kauhea olla 30v, joka ei edes kuperkeikkaan pysty. Oon nyt 37v ja toivon, että vielä viiskytvuotiaanakin kykenen tekemään kuperkeikan, kärrynpyörän, hyppimään jne.

Vierailija
59/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim sellainen kuin minä. En tiedä johtuuko matalasta verenpaineesta vai mistä, mutta kuperkeikasta meinaa taju lähteä nyt aikuisiällä. Pyörryttää monta minuuttia, oksettaa. 

Vierailija
60/69 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Hei ap,

Ihmiselle joka ei ole kymmeniin vuosiin tehnyt kuperkeikkaa on ihan fiksu päätös olla yrittämättä sitä työpaikan virkistyspäivänä. Kivat silti sulle ja kuperkeikoillesi. Pidä tuo, kun se tuottaa sinulle iloa. Mutta älä vaadi muilta.