Millainen ihminen kieltäytyy tekemästä kuperkeikkaa virkistyspäivänä?
Oli miten oli, tämä hapannaaman kanssa en halua olla missään tekemisissä. Ja kiellän myös perhettäni olemasta.
Kommentit (69)
Ja se olisi suurikin menetys? Siis se ettei ole sinun kanssasi tekemisissä?
Lol 😁🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai teillä on kipuja ja kolotuksia, kun ette kuperkeikkoja tee. Jos olisitte tehneet vaikka kerran viikossa, kykenisitte nytkin. Voi, voi nyt vaan. Olisko laihiksen aika?
AP
Kerrotko miten laihduttaminen parantaa metallilla vahvistetun ratsastusonnettomuudessa hajonneen selän?!
Olisit kuperkeikannut ratsastuksen sijaan, niin olisit kunnossa!
Ap
Kyllä elämä vielä sinuakin opettaa. Odotahan vaan.
Minä. Kuperkeikka ei liity työhöni mitenkään, enkä sen tekemisestä virkisty.
Lonkassa on proteesi, ei taivu ja proteesi saattaa loksahtaa pois paikoiltaan, ja se tietää kovaa kipua, ja sairaalareissun, niin siksi en ala kuperkeikkoja tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai teillä on kipuja ja kolotuksia, kun ette kuperkeikkoja tee. Jos olisitte tehneet vaikka kerran viikossa, kykenisitte nytkin. Voi, voi nyt vaan. Olisko laihiksen aika?
AP
Siinäpä annoit itse selityksen sille miksi kuperkeikkaaminen on huono idea virkistypäivän ohjelmana. Kuperkeikkoja pitää siitä tehdä ahkerasti ja treenata, jotta se tuntuu sopivalta ja ihminen ei riko paikkojaan. Kuitenkin todellisuudessa siellä työpaikalla on varmasti suuri joukko ihmisiä, jotka ovat viimeksi tehnyt sen kuperkeikan ala-asteella, joten paikat ovat jumissa monesta kohtaa ja jäykkinä. Siinä aiheutetaan mahdollisesti vaan jonkinnäköinen liikuntatapaturma jos kylmiltään lähteen kuperkeikkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja kun lukee, niin olen onnellinen että olen insinööri ja suurin osa työkavereista miehiä. Heille ei tulisi mieleenkään pitää virkistyspäivää kuperkeikkoja tehden. Oman tiimin kanssa olen tähän mennessä käynyt ajelemassa fatbiken kanssa metsässä, ajellut mikroautoja sekä ollut olutmaistiaissa ja samalla tutustuttiin pienpanimon toimintaan. Ja olen siis itse nainen, mutta nämä "miehisemmät" harrastuksen on ehdottomasti omaan mieleen. Seuraavaksi ollaan päätetty mennä kiipeilemään flow park:iin. Meillä on suht pieni tiimi ja aina päätetään yhdessä mitä tehdään. Eli ketään ei pakoteta testaamaan jotain mitä ei halua tehdä. Kaikki uskaltavat sanoa oman mielipiteen. Esim kiipeilystä jää yksi vanhempi mies pois, hänelle ei ole ongelma että muut menee. Ja meille muille ei ole ongelma ettei hän osallistu.
Oon työskennellyt sekä mies-, että naisvaltaisessa työpaikassa ja tosiaan, naisten virkistyspäivissä oli usein sellainen idea, että ohjelmistossa oli jotain erityistä taitoa vaativaa(esim. tanssia, joogaa, yms) jotta muutama (yleensä päivän järjestäjät) saa loistaa taidoillaan, muiden kiusaantuneina yrittäessä parhaansa.
Voin tehdä mutta kun jään sitten saikulle teet varmaan mielellään työni ja kuuntelet pomon kiukuttelut?
Vierailija kirjoitti:
AP
Hei ap,
Täällä yksi hoikka (BMI21ja risat) perusterve liikunnallinen 52v.
Tuossa taannoin opetin jollekin lapselle kuperkeikkaa, ja siis tein itse malliksi. Kärrynpyöriä, nou hätä, mutta pehmeällä sängyllä kuperkeikka - kyllä otti niskanikamiin ja yksi kpl riitti malliksi.
Odottajan vain kun itse ennätät aikuiseen ikään.
Oletko aikuinen? kirjoitti:
Miksi ap olet ilkeä?
Koska hän on löytänyt sen YHDEN asian, minkä hän työyhteisössään osaa paremmin kuin muut. Niinkin olennaisen kuin Kuperkeikkojen teon.
Jotta hän itse ei olisi aivan mitätön, täytyy hänen nyt pyrkiä nostamaan kuperkeikkojen teon statussymboliarvoa ja dissata muita.
Eli, odotellaan rauhassa, kyllä se ap:kin siitä aikuistuu....
Suurin osa, veikkaan? Kuka hullu tuollaiseen pelleilyyn suostuu, saati aidosti kokee sen jotenkin hauskana!? Tuskin juuri kukaan normaali aikuinen ihminen ainakaan! Itse tuhahtaisin vaan jos joku keksisi edes ehdottaa mitään noin naurettavaa!
Kerran oli virkityspäivän yhtenä ohjelmana naurujooga.
Sen jälkeen en ole osallistunut yhteenkään virkityspäivän.
Meillä oli virkistyspäivänä sumopainia, eli päälle sellaiset painavat asusteet ja sitten painimaan. Seurauksena oli mustaa silmää ja murtunut peukalo ja käsivarsi. Olutta ja lonkeroa olimme ehtineet nappaamaan, joten tästä seurasi monenlaista virallista ikävyyttä ja selvittelyä.
Jos olisimme vielä kuperkeikkoja tehneet, niin varmasti olisi saanut laittaa koko putiikin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäisin rikkovani silmälasini (ilman olen täysin sokea, näkö -11 ja prismaa 3, eli en anna niitä kellekään käsiteltäväksikään minkään ajaksi)
Laita lasit patjan viereen, teet kuperkeikan, laitat lasit takaisin naamaan.
Vai nukutko myös lasit päässä?
Aloittajalla on tainnut muutama ruuvi tipahtaa tatamille keikkoja tehdessään😁
Kyllä löytyy paljon vaivaa ja ongelmaa.
Ei se yksi kuperkeikka ole mikään vaativa urheilusuoritus.
Oletko aikuinen? kirjoitti:
Miksi ap olet ilkeä?
Tämä! Ap:n kommentoinnit on ihan puhdasta ilkeilyä, Hän on varmaan trollannut jo niin kauan (ja vikaa löytynee perusluonteestakin), että on tullut sokeaksi itselleen. Useimmat trollit nyt kuitenkin yrittävät vain olla hauskoja/erikoisia. Tämä tapaus ihan suoraan vaan v**tuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Hei ap,
Täällä yksi hoikka (BMI21ja risat) perusterve liikunnallinen 52v.
Tuossa taannoin opetin jollekin lapselle kuperkeikkaa, ja siis tein itse malliksi. Kärrynpyöriä, nou hätä, mutta pehmeällä sängyllä kuperkeikka - kyllä otti niskanikamiin ja yksi kpl riitti malliksi.
Odottajan vain kun itse ennätät aikuiseen ikään.
Ei kuperkeikassa kuulu tulla niskanikamille painoa.
Virkistyspäivien kuperkeikkahullu.
Joko teillä taas on ollut virkistyspäivät?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kaikkia mukahauskoja aikuisten virkistysleikkipelipäiviä.
Samoin. Miksi ylipäätään naisvaltaisten alojen virkistyspäivät ovat tällaisia mukavirkistyspäiviä, jonnekin lapsen tasolle jääneiden typerysten järjestämiä kammotuspäiviä, jossa hampaat irvessä tanssitaan ja leikitään? Lopuksi kaikkien pitää vannoa ja vakuuttaa, miten kivaa oli, vaikka 95 prosenttia porukasta ovat oikeasti nöyryytettyjä ja traumatisoituneit ja vain nämä järjestäjä-lapsinaiset ovat innoissaan, miten ihanan päivän järjestivät, mutta happamina niille, jotka kieltäytyvät tuollaisista aikuisten ihmisten nöyryytysleikeistä. Miehille sitä vastoin järjestetään oikeasti virkistävää ja laadukasta tekemistä. Miksi, oi miksi?
Näitä juttuja kun lukee, niin olen onnellinen että olen insinööri ja suurin osa työkavereista miehiä. Heille ei tulisi mieleenkään pitää virkistyspäivää kuperkeikkoja tehden. Oman tiimin kanssa olen tähän mennessä käynyt ajelemassa fatbiken kanssa metsässä, ajellut mikroautoja sekä ollut olutmaistiaissa ja samalla tutustuttiin pienpanimon toimintaan. Ja olen siis itse nainen, mutta nämä "miehisemmät" harrastuksen on ehdottomasti omaan mieleen. Seuraavaksi ollaan päätetty mennä kiipeilemään flow park:iin. Meillä on suht pieni tiimi ja aina päätetään yhdessä mitä tehdään. Eli ketään ei pakoteta testaamaan jotain mitä ei halua tehdä. Kaikki uskaltavat sanoa oman mielipiteen. Esim kiipeilystä jää yksi vanhempi mies pois, hänelle ei ole ongelma että muut menee. Ja meille muille ei ole ongelma ettei hän osallistu.