Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka huoltavat itse autot..

Vierailija
12.06.2014 |

Ovatko parempia sängyssä ja seksuaalisempia.. mies kovasti laittaa autoja, laittaa myös minua..:) Tämä onkin kysymys? En halua riidellä. Onko ne pukupäällä olevat, uudella autolla ajavat bisnesmiehet yhtä seksuaalisia. Tämän olen halunut aina tietää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:50"]

10 tiedoksi takuun jälkeen voi tehdä mitä vaan ei voi takuu mennä.

[/quote]

Eikö tässä ollut puhe uusista autoista. Meillä on 5 vuoden takuu, eikä mielestäni yli 5-vuotias ole enää mikään uusi auto.

[/quote]

Juurikin näin.

-10-

Vierailija
22/27 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:35"]

Mies, joka huoltaa itse autonsa, on jokseenkin köyhä, koska autot on olleet jo n. 20 vuotta sellaisia ettei niille voi tehdä itse muuta kuin vaihtaa renkaat ja lisätä nestettä pissapoikaan.

[/quote]

No toiset ei vain osaa. Vaihdoin kolme vuotta vanhaan automme jarrulevyt ja palat. Osittain oli rahankin kyseessä, mutta ei vain anna luonto periksi maksaa 700€ 1,5 tunnin työstä. Liikkeessä vaihtotyö olisi ollut 950€ ja vastaavat osat sai Saksasta 200€. Itse vaihdoin ja työ kesti sen 1,5h. Tuli hyvä tuntihinta viikonlopun puuhastelulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:35"]

Mies, joka huoltaa itse autonsa, on jokseenkin köyhä, koska autot on olleet jo n. 20 vuotta sellaisia ettei niille voi tehdä itse muuta kuin vaihtaa renkaat ja lisätä nestettä pissapoikaan.

[/quote]

No toiset ei vain osaa. Vaihdoin kolme vuotta vanhaan automme jarrulevyt ja palat. Osittain oli rahankin kyseessä, mutta ei vain anna luonto periksi maksaa 700€ 1,5 tunnin työstä. Liikkeessä vaihtotyö olisi ollut 950€ ja vastaavat osat sai Saksasta 200€. Itse vaihdoin ja työ kesti sen 1,5h. Tuli hyvä tuntihinta viikonlopun puuhastelulle.

[/quote]

Ja vielä useampi ei jaksa :D

Mullakin mies rassannut 20v niitä vanhoja kinnereitään, kun ei ole oikein ollut varaa uuteen autoon eikä huoltoihin. Elämän vakiinnuttua osti pari vuotta vanhan auton ihan vain sen takia ettei enää tarvitse tehdä mitään ja uudemmat autot toki myös ovat käyttövarmempia kuin vanhat ja vaihtaa auton samaisesta syystä parin vuoden välein.

Vierailija
24/27 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:39"]

Toivottavasti tämä saa lisää jatkoa odotan mielenkiinnolla. Melkeinpä ihan uusiinkin autoihin saa vikakoodinluku ohjelmia esim tietokoneelle.

Nim. Mies joka korjaa auton itse.

[/quote] Kuitenkaan et osaa mm. yhdyssanoja. Mistä löytyisi mies, jolla on sekä akateeminen loppututkinto, selkeä kirjallinen ulosanti että kyky korjata auton pikkuvikoja?

Vierailija
25/27 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:39"]

Toivottavasti tämä saa lisää jatkoa odotan mielenkiinnolla. Melkeinpä ihan uusiinkin autoihin saa vikakoodinluku ohjelmia esim tietokoneelle.

[/quote] Kuitenkaan et osaa mm. yhdyssanoja. Mistä löytyisi mies, jolla on sekä akateeminen loppututkinto, selkeä kirjallinen ulosanti että kyky korjata auton pikkuvikoja?

[/quote]Kateellinen olet, kun et osaa.

Vierailija
26/27 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:39"]

[/quote]Kateellinen olet, kun et osaa.

[/quote] Osaa mitä?

Vierailija
27/27 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:41"]

Kuitenkaan et osaa mm. yhdyssanoja. Mistä löytyisi mies, jolla on sekä akateeminen loppututkinto, selkeä kirjallinen ulosanti että kyky korjata auton pikkuvikoja?
Kateellinen olet, kun et osaa.
Osaa mitä?

Mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi