Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka huoltavat itse autot..

Vierailija
12.06.2014 |

Ovatko parempia sängyssä ja seksuaalisempia.. mies kovasti laittaa autoja, laittaa myös minua..:) Tämä onkin kysymys? En halua riidellä. Onko ne pukupäällä olevat, uudella autolla ajavat bisnesmiehet yhtä seksuaalisia. Tämän olen halunut aina tietää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa miestä, joka huoltaa itse traktorit, tekee remontit  talossa ja kodinkoneissa.

Vierailija
2/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka huoltaa itse autonsa, on jokseenkin köyhä, koska autot on olleet jo n. 20 vuotta sellaisia ettei niille voi tehdä itse muuta kuin vaihtaa renkaat ja lisätä nestettä pissapoikaan.

Köyhyys, joka pakottaa pitämään yli 20 v vanhaa autoa ikävä kyllä myös yleensä kielii myös älystä ja ennen kaikkea sen puutteesta. Älykkäällä ihmisellä on mielikuvitusta ja mielikuvitus on sängyssä hyväksi.

Harrastusvehkeet on sitten asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole seksuaalisuuden suhteen väliä, mutta on selvä, että miehet, jotka huoltavat itse autonsa, ajavat vanhemmilla (lähinnä ennen 2000-lukua valmistetuilla) autoilla. Mun autoa ei edes voi korjata eikä huoltaa itse, koska kaikki toimenpiteet lampun vaihdosta alkaen pitää myös kuitata kori/ajotietokoneeseen, muuten vekotin vilkuttelee vikavaloja hamaan ikuisuuteen. Kuittaamiseen taas tarvitaan erityinen ohjelma, jota ei ole yleisessä jakelussa.

Vierailija
4/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä saa lisää jatkoa odotan mielenkiinnolla. Melkeinpä ihan uusiinkin autoihin saa vikakoodinluku ohjelmia esim tietokoneelle.

Nim. Mies joka korjaa auton itse.

Vierailija
6/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukumiehet ei sytytä sitten yhtään. Jokainen uuno nyt voi puvun hankkia ja vaikka lihakset jollain salilla. Tosimies saa lihakset töistä ja osaa huoltaa nykyaikaisen autonkin.

Vierailija
7/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uusia autoja voi huoltaa itse.

Vierailija
8/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oljystä mustuneita sormia ei saa mitenkään muuten puhtaaksi kuin lilluttamalla niitä naisen värkissä. Joskus jonku isomman koneremonti jälkeen pitää hinkata koko yö että saa se paskan pois käsistään.

Vierailija
9/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:43"]

Eli uusia autoja voi huoltaa itse.

[/quote]

Jep ja pilata samalla takuu ja jälleenmyyntiarvo, koska kukaan ei halua ostaa nykyautoa, josta ei löydy huoltopapereita, koska Pera hoiti homman ihan itse.

Vierailija
10/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tiedoksi takuun jälkeen voi tehdä mitä vaan ei voi takuu mennä.

Vierailija
11/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan jos ei ole myymässä autoa ja takuu ei ole voimassa.Ni esim. 2008 vuosimallin autoa voi huoltaa ite.

Vierailija
12/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät luulee ymmärtävänsä jotain autoista.

Vierailija
13/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän mies huoltaa autot itse, on sillä se vikakoodilaite. Ja saa jopa huoltokirjaan merkinnät koska on yrityksen sivuhaarana tuo autojen huolto.

Tuosta seksuaalisuudesta nyt en niin tiiä..en oo kyllä puhtaita pukumiehiä (siis sellaisia jotka ei tekisi käytännön töitä) kokeillut..

Vierailija
14/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:31"]Kokeilepa miestä, joka huoltaa itse traktorit, tekee remontit  talossa ja kodinkoneissa.

[/quote]

huh. Siinä olis kyllä paikat hellinä!

Vierailija
15/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:35"]Ei sillä ole seksuaalisuuden suhteen väliä, mutta on selvä, että miehet, jotka huoltavat itse autonsa, ajavat vanhemmilla (lähinnä ennen 2000-lukua valmistetuilla) autoilla. Mun autoa ei edes voi korjata eikä huoltaa itse, koska kaikki toimenpiteet lampun vaihdosta alkaen pitää myös kuitata kori/ajotietokoneeseen, muuten vekotin vilkuttelee vikavaloja hamaan ikuisuuteen. Kuittaamiseen taas tarvitaan erityinen ohjelma, jota ei ole yleisessä jakelussa.

[/quote]meidän 2008 autosta se valo sammu itsestään kun korjatulla oli ajettu tietty matka..

Vierailija
16/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:50"]

10 tiedoksi takuun jälkeen voi tehdä mitä vaan ei voi takuu mennä.

[/quote]

Eikö tässä ollut puhe uusista autoista. Meillä on 5 vuoden takuu, eikä mielestäni yli 5-vuotias ole enää mikään uusi auto.

Vierailija
17/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin oikein mielelläni kysymykseesi, mutta valitettavasti kokemukseni ei ole riittävän kattava, ei varsinkaan niistä uusimmilla autoilla ajavista pukumiehistä.

Autoista voin kuitenkin paljastaa sen, että ammattilainen ei suinkaan pidä omaa tai perheenjäsenten autoja priimakunnossa eikä laittele niitä yhtenään vaan päin vastoin, korjataan ne vasta sitten kun on aivan pakko.

Mitähän se minun mieheni muuten päivät työpaikallaan tekee? Autonasentaja se on olevinaan, mutta kädet ovat kuin kätilöllä.

Vierailija
18/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 11:46"]

Oljystä mustuneita sormia ei saa mitenkään muuten puhtaaksi kuin lilluttamalla niitä naisen värkissä. Joskus jonku isomman koneremonti jälkeen pitää hinkata koko yö että saa se paskan pois käsistään.

[/quote]

Kyllä saa! Pulla- tai sämpylätaikinan vaivaamisen jälkeen on melko puhtaat kädet.. 

Vierailija
19/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noihin uudempiinkin saa vaihdettua itte jarrulevyt ja palat ainakin, ja joitan muutakin. Ei kannata ostaa sellasta autoa josta ei itse saa edes polttimoa vaihdettua. Itse vaihtamalla maksaa n.5e, mitä liikkeessä? 50e?

Eikä auton rassaamisella ole mitään tekemistä seksin kanssa. Kaikkee naiset miettiikin

Vierailija
20/27 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noihin uudempiinkin saa vaihdettua itte jarrulevyt ja palat ainakin, ja joitan muutakin. Ei kannata ostaa sellasta autoa josta ei itse saa edes polttimoa vaihdettua. Itse vaihtamalla maksaa n.5e, mitä liikkeessä? 50e?

Eikä auton rassaamisella ole mitään tekemistä seksin kanssa. Kaikkee naiset miettiikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän