Haluan carrollsit takaisin!
Nykyisin syön burgeria kerran vuodessa, mutta jos edes silloin saisi ison Carolinan!
Kommentit (24)
Aika kultaa muistot. Ei ne nyt niin kummoisia ollut, että tarvittaisiin takaisin.
Mitään muuta Suomessa ei oikein myydäkään kuin hampurilaisia. Tästä huolimatta ei tunnut riittävän.
ps. jos joku syö hampurilaisen kerran vuodessa, ei kyseessä ehkä ole henkilö, joka kannattaisi ottaa huomioon tuotevalikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kultaa muistot. Ei ne nyt niin kummoisia ollut, että tarvittaisiin takaisin.
Niinpä. Ei noissa perushamppareissa nyt niin suuria eroja ole.
Kyllä clubburger oli oikeasti parempaa kuin mikään. Maksaisin aika paljon kun edes kerran vielä saisi sellaisen. <3
Joo. Kysymys on kokonaiskokemuksesta, ei vain tuotteista.
Ensimmäinen hampurilainen Keskuskadun Carrollissa 1980.
Oi että se oli hienoa silloin. Itse syön purilaisen noin kerran kuussa. Yleensä Big Mac.
Vierailija kirjoitti:
Mitään muuta Suomessa ei oikein myydäkään kuin hampurilaisia. Tästä huolimatta ei tunnut riittävän.
ps. jos joku syö hampurilaisen kerran vuodessa, ei kyseessä ehkä ole henkilö, joka kannattaisi ottaa huomioon tuotevalikoimassa.
Toiveita saa esittää! Ap
Muistelen Carrolsin hampurilaisten olleen tosi hyviä, parempia kuin Hesburgerin muhjuiset sätökset.
Minä taas haluan Snackyn ja sen kalakerroshampparin. Ei kannata verratakaan Macin yms kalahamppareihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ei noissa perushamppareissa nyt niin suuria eroja ole.
Sama paska eri paketissa! MAkuvertailuissa ei kukaan huomaan mitään eroa!
KERRAN olen syönyt todella hyvän hampurilaisen ja se olei hotellin yhteydessä olleessa ravintolassa.
Suomessa kaikki tarvikkeetkin ostetaan muuten samasta tukusta höh!
Espoossa on snacky avattu,käväse siellä.
Samoin täällä, kaipaan takaisin! Vaikka joku kämäinen Hese joutaisi mennä. Ja samoin nyt puhutaan kokemuksesta. Jonnet ei muista mutta on tässä maassa muutakin kohderyhmää eikä ole heiltäkään pois. Clubburgerin majoneesi melkein maistuu kun tätä muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Espoossa on snacky avattu,käväse siellä.
Onko muka, en usko?!
Mikkelänkallio 1 avattu huhtikuussa
Hese tuhosi tuon maan parhaan hampurilaispaikan!
Minä myös! Carrollsit oli parhaita! Kaikki muut on kopioita!
Olisitte käyneet silloin kun ne oli vielä auki, niin niitä ei olisi koskaan suljettu.
Joo clubi oli kyllä ainutlaatuinen, eikä hese pääse edes lähelle, vaikka joskus mainostaakin, että olisi muka clubi rajoitetun ajan valikoimassa.
Myös se carrollsin omenapiirakka oli ihan omaa luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiveita saa esittää! Ap
Kannattaa varmaan esittää se toive Heselle eikä tänne. Muistaakseni Hesessä on joskus vuosikausia sitten ollut kamppishampurilaisena Carrollsin Clubburger.
Kannatan.