Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinun tai miehesi suvussa mielenterveysongelmia?

Vierailija
12.06.2014 |

Millaisia ja miten vaikuttavat arkielämään?

Omassa suvussa masennusta ja tarumaperäisiä ongelmia. Yksi sisarus työkyvyttömyyseläkkeellä. Miehen suvussa yksi eristäytynyt sisarus, ei suostu mihinkään hoitoon tai käyttämään lääkkeitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolella on, yksi iäkkäämpi tätini on aina ollut ns virallisesti hullu, kotonaan kuitenkin elänyt. Masennuksesta on moni kärsinyt ja kärsii edelleen. Yksi serkuistani on virallisesti työkyvytön masennuksen ja alkoholin vuoksi, mutta käyvät töissä ja elävät ns normaalia elämää. Valitettavasti huomaan lasteni perineen alttiuden :(

Vierailija
2/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan helvetisti kummankin puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, mutta vain pieniä. Esimerkiksi äitini oli jonkin aikaa masentunut fyysisen sairauden ja isäni kuoleman vuoksi.

Vierailija
4/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tiedä, mutta jo edesmennyt serkku oli skitsofreenikko. Tosin varmaan peritty (jos periytyy) isältään eli tätini exältä, ei meidän suvusta. Tädin exä siis oli puheiden perusteella täysin hullu myös.

Vierailija
5/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri, ellei uskonnollisuutta lasketa :D

-uskova äiti

Vierailija
6/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla puolilla masennusta, minun puolellani lisäksi paniikkihäiriötä. Mieheni perheessä myös melko varmasti muita diagnosoimattomia, trauma- tms. peräisiä ongelmia. Itse kuitenkin olen täysin terve ja miehenikin melkein, hänellä joskus ollut taipumusta masennukseen mutta päässyt siitä aika hyvin yli. 

Vierailija
7/7 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä perheessä ei olisi? No niissä, joissa asioita peitellään ja valehdellaan.