Miten saan miehen jättämään minut rauhaan aamulla? Alkaa aina heti jutella taukoamatta ennen kun olen edes herännyt
Selaa jotain iltasanomia ja haluaa keskustella uutisista ja muista, yrittää teettää minulla jotain pilipali-testejä "no vastaa nyt, mikä näistä kuvista miellyttää eniten niin saat tietää mikä disney-hahmo olet"
Meillä on ihan eri päivärytmit. Minä menen nukkumaan n. 12-1 aikaan ja heräilen yleensä 9 maissa nyt lomalla. Mies menee nukkumaan n. klo 21-21.30 ja herää 5-6 aikaan.
Olen puhunut tästä, jolloin mies uhriutuu "no niin kuka nyt mun kanssa haluaisi puhua" ja sitten on naama pitkänä monta tuntia. Miten saisin viestin perille niin että se todella uppoaisi?
Ja tämä ongelma meillä on onneksi vaan lomalla, muuten työajat pitävät tämän ongelman loitolla.
Kommentit (29)
Toisinpäin jos olisi, niin mies olisi sika kun ei kuuntele.
Sopikaa että hän on vähemmän puhelias ainakin silloin kun sinulle ei sovi liian nopea puhetulvan vastaanottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Ei voi. Miehen rahat pitää yhdessä. Muuten kyllä.
Miksi aloit suhteeseen papupata-miehen kanssa? Tuliko yllärinä, että se alkuun viehättävä höpötys ja hiljaisten hetkien puute ja viihdytys alkaakin myöhemmin ärsyttämään, kun itse hissumpana et jaksa sitä palpatusta kokoaikaa? Monella naisella tuntuu tulevan.
No miksi et vastaa miehen kysymyksiin? Nyt et sitten saanut tietää mikä Disney-hahmo olet.
Älä vastaa. Puhukoot yksinään jos on asiaa.
Tai vinkkaa että rupeaa tiktokkaajaksi. Tai radioamatööriksi. Tai puhelinmyyjäksi.
Saa pulista ihan niin paljon ku haluaa.
En olisi hetkeäkään tuollaisessa suhteessa. Mikä pidättelee?
Meillä on vähän saman tyyppinen unirytmiongelma, mutta työpäivinä. Mies menee tosi aikaisin nukkumaan, minä huolehdin lasten iltatoimista ja hyssyttelen koko ajan, että nyt pitää olla hiljaa, kun isi nukkuu. Lopulta menen itse nukkumaan mahdollisimman hiljaa ja pimeässä. Aamulla mies herää aikaisin töihin, minä saisin vielä nukkua pari tuntia, mutta en pysty, kun mies kolistelee ja kävelee, ei sentään höpöpttele. Koko ajan pitää kulkea edestakaisin, pukea vaatteet siinä sängyn reunalla, hakea puhelin, hakea tietokone, etsiä jotain jne ja joka välissä laittaa kirkkaimmat valot päälle. Jos minä heräisin miestäni aikaisemmin, kuten monesti viikonloppuisin ja lomilla teen, laittaisin kaikki aamulla tarvittavat asiat mahdollisimman valmiiksi vaikka olohuoneeseen, niin ei tarvisi makuuhuoneessa kolistella. Olen tästä kyllä huomauttanut, mutta sitten mies heittäytyy marttyyriksi, kun hänen pitää lähteä aikaisin töihin ja on stressiä jne. En tiedä väheneekö se stressi sillä ovessa ramppaamisella.
Tai siis tee tuo, kun itse menet nukkumaan klo 00-01.