Mies osti vain olutta mökille:(
Halusi päteä ja käydä kaupassa. Vakuutti että homma hanskassa:(
Ei ostanut lapsille edes vanukasta, että olisi sitten voinut ne syödä:(
Kommentit (12)
Osti sentään olutta.
Juo ne niin tulee parempi mieli.
Provo, mutta ollessaan totta kertoo miehen kehittyneestä arvomaailmasta. Tärkeimmät asiat ensin. Hieno mies.
Minä taas tilasin olutta saksasta, näyttäisi kuljetustietojen mukaan siltä että postipoika tuo huomenna 6 laatikollista juhannusjuomaa kotipihalle.
Hintaa laatikolliselle noin 15 euroa 5.6 prosenttista olutta.
Eikö teillä ole sähköä mökillä? En keksi muuta syytä alkoholin juomiselle mökillä.
Tee puddingia itse. Maitoa maizenaa ja sekotat jos sähköt löytyy. Taukki ,kuka ostaa puddingit kaupasta ku voi iteki tehdä ja halvemmaksi tulee
Ja tämä oli sinulle täydellinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Tee puddingia itse. Maitoa maizenaa ja sekotat jos sähköt löytyy. Taukki ,kuka ostaa puddingit kaupasta ku voi iteki tehdä ja halvemmaksi tulee
Mihin siinä sähköä tarvitaan? Ihan käsikäyttöisellä vispilällä ne voi sekoittaa. Varmaan jonkinlainen tulisija, kaasuhella tai muu vastaava keittopaikka löytyy mökiltäkin. Huonompi homma, jos ei ole edes maitoa ja maizenaa ja muita vanukastarpeita.
Kun valitsee alkoholisti-mieslapsen, saa sellaisen. Mikä tässä voi ketään yllättää?
Onko lasten silmät nyt itkuntuhruiset kun isä ei ostanut savulohta vaan olutta?
0/5
Oma syysi, kun et antanut ostoslistaa. Olisit livauttanut mukaan ja sanonut että ilman ei ole kotiin tulemista.
Oma syysi.