Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltaako miehesi talon autot?

Vierailija
12.06.2014 |

Osaako huoltaa ja selvittää pikkuviat vai vietkö korjaajalle.

Huoltaa ei ole tarvinut viedä korjaajalle.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:43"]Meillä on molemmissa autoissa vielä takuu päällä, ei kai niihin saa ruveta itse mitään huoltoja tekemään?

[/quote]Joo ei kannata silloin.

Vierailija
42/46 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:17"]

Huoltaa itse isot ja pienet viat. En muista yhtään kertaa, että auto olisi viety huoltoon jonkun vian takia. Minusta se on ihan mahtavaa, että osaa korjata itse, eikä ole mikään kermaperse ja peukalo keskellä kämmentä jos pitää rengas vaihtaa. Olen kuitenkin naimisissa miehen - en Miss Suomen kanssa.

[/quote]

Toisaalta mitä vikaa siinä on jos huollattaa muualla tai vaihdattaisi renkaat, vaikka itse osaisi?

EI siinä tarvitse olla mikää kermaperse jos esimerkiksi tuollaisilla asioilla haluaa tukea ja työllistää paikallisia pienyrittäjiä.

[/quote]

Niin, jokainen laittakoon rahansa mihin lystää. Saattaisi moni yllättyä siitä summasta minkä tässä säästää tekemällä itse.

[/quote]

Täh? Kyllähän minä laskun maksajana tiedän tarkalleen paljonko olisin "säästänyt" tekemällä itse. Mutta toistaiseksi (merkki)liike on huoltanut automme, vaihtanut ja säilyttänyt renkaamme omissa nurkissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus miten junttia porukkaa... Siis oikeasti teidän av-mammojen mielestä on parempi itse huoltaa autonsa kuin viedä korjaamolle? Ette halua tukea suomalaista työllisyyttä?

Vierailija
44/46 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme autoa huoltaa ammattilainen. Kalleimman hoitaa merkkihuolto - kaksi muuta lähikorjaamo kelpaa.

Aika ei riitä autojen huoltamiseen. Olemme ulkoistaneet niin paljon hommia kuin mahdollista.

Vierailija
45/46 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot niin korkeat. Pakko huoltaa ite.

Vierailija
46/46 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:54"]

Jessus miten junttia porukkaa... Siis oikeasti teidän av-mammojen mielestä on parempi itse huoltaa autonsa kuin viedä korjaamolle? Ette halua tukea suomalaista työllisyyttä?

[/quote]

Voihan sen noinkin itselleen selittää, jos työkalu ei kädessä pysy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi