Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa varautua huonosti koulussa pärjäävien lastenne huonoon tulevaisuuteen.

Vierailija
31.05.2014 |

Itse en koulussa pärjännyt oppimisvaikeuksien takia ja siksi elämä onkin mennyt huonosti. Muistakaa tsempata lapsianne jotka eivät pärjää koulussa etteivät päädy itsemurhaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohtua tuovista sanoista. Meidän ysiluokkalaisen keskiarvo alle 6 joten hautapaikkaa vissiin täytyy alkaa katselemaan. On kyllä kätevä käsistään mutta eipä kai sillä ole merkitystä. Töissäkin on käynyt loma-ajat jo kaksi vuotta mutta kai se katuoja silti odottaa...

Vierailija
2/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ne numerot kerro ihmisestä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän säkään päätynyt itsemurhaan...

Vierailija
4/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:14"]

Kiitos lohtua tuovista sanoista. Meidän ysiluokkalaisen keskiarvo alle 6 joten hautapaikkaa vissiin täytyy alkaa katselemaan. On kyllä kätevä käsistään mutta eipä kai sillä ole merkitystä. Töissäkin on käynyt loma-ajat jo kaksi vuotta mutta kai se katuoja silti odottaa...

[/quote]

Tuo on tietysti eri kun on kätevä käsistään mutta jos olisi kuin minä niin hommaisin kyllä hautapaikan.

Vierailija
5/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:16"]

ethän säkään päätynyt itsemurhaan...

[/quote]

Olen sitä nyt 2kertaa yrittänyt toivottavasti kolmas kerta onnistuu.

Vierailija
6/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä pahanilman lintu se siellä kiljuu. . . Kaikki eivät ole luusereita, vaikka eivät koulussa pärjäisikään.

Vierailija
7/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pärjäsin aina hyvin koulussa, yli ysin keskiarvo oli aina ja sain monta stipendiäkin. Olen tällä hetkellä työtön, koulut jäi loppujen lopuksi kesken ja tein pari vuotta töitä siivoojana ja pikaruokaravintolan työntekijänä kun en muutakaan keksinyt. Nyt olen viimeinkin tajunnut, ettei minun tarvitse hankkia akateemista uraa, vaikka siihen edellytyksiä olisikin. Minusta tulee ihan tavallinen duunari. Ei ne arvosanat, vaan se mitä lapsi sydämmessään haluaa päätyä tekemään.

Vierailija
8/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin ylioppilaaksi Cn papereilla ja 6,7 keskiarvolla. Tänään olen ihan mukavasti menestynyt keskiluokkainen perheenäiti ja uranainen. Vuosien mittaan selvisi ettei mun älyssäni ole mitään vikaa - työpaikkojen erilaisissa palikkatesteissä olen aina ollut 5% fiksuimpien joukossa (ainoana naisena yleensä). Mulla vaan ei ollut motivaatiota koulunkäyntiin ja olen enemmän tekijä kuin lukija edelleenkin.

Omat lapset on selvittäneet koulunsa 8,7-9.4 keskiarvoilla joten kehitystä on tapahtunut:D Silti ei kannata jäädä märehtimään huonoa koulumenestystä vaan lähteä rinta rottingilla kohti uusia haasteita:D

Vierailija
9/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:20"]

Hitto mikä pahanilman lintu se siellä kiljuu. . . Kaikki eivät ole luusereita, vaikka eivät koulussa pärjäisikään.

[/quote]

omasta kokemuksesta puhun jos ei ole käsistään kätevä tai mitään muuta erityistaitoa niin ei pärjää elämässä jos ei pärjää koulussakaan.

Vierailija
10/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkimusten mukaan huono koulumenestys korreloi masennuksen ja syrjäytymisen riskiä.

Vierailija
11/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenjääneet ne toisille nauravat.

Naura takaisin.

Käsistään kätevät ja käytännön menestyjät eivät olleet koulussa neroja, nähty on.

Miksi pitää varautua sitäpaitsi, oma asia.  Vanhempien hössötys kai pahempaa "minä sitten määrään mitä teemme seuraavaksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi