Mies kutsui entisiä panoja synttäreille!!!
Poikaystävä 24v kutsui entisiä lukioaikasia panoja synttärijuhliinsa, vaikka olimme viikko aikaisemmin puhuneet etten tykkää ajatuksesta enkä halua olla heidän kanssaan samoissa juhlissa. Miettikää nyt, miehen entisten panojen! Ovat kuulemma olleet hyviä kavereita kuitenki ja mies on joka vuosi ne synttäreilleen kutsunut ni halusi nytkin. Olemme siis olleet yhdessä vasta puoli vuotta. Mitä mieltä olette tästä? Olenko minä nyt epäreilu ku eb tätä ymmärrä vai onko siellä muitakin, jotka eivät tästä tykkäisi.
Kommentit (38)
En tykkäisi yhtään, ja sinulla on oikeus myös tunteisiisi.
Onhan pano eri asia kuin tyttöystävä. Tyttöystävän kanssa on ollut seurustelusuhde, panon kanssa on vain paneskeltu. Vissi erohan siinä on. Toisen kanssa on ollut tunteita ja seksiä, toisen kanssa pelkkää seksiä. En sitten tiedä kummista on kyse ap:n miehen kohdalla.
Niin mutta kun ne eivät ole olleet tyttöystäviä vaan yhden illan hairahduksia!! En ymmärrä missä maailmassa elät, kaikki ketä panee on heti tyttö/poikaystäviä? Nämä eivät kuitenkaa olleet tyttöystäviä vaan panoja ja ilmeisesti vielä kavereita kun ne pitää kutsua vielä tänäpäivänäkin. Vaikka en olisi halunnut
Kutsu säkin omia vanhoja panoja sinne
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 08:24"]Oletko sinä siis miehen uusin pano?
Täytyy todella sanoa, että koen itseni todella vanhaksi, enkä ole kuin 38v. Järkyttävää, että joku kutsuu itseään ja miehen entisiä tyttöystäviä panoiksi, varsinkin kunnäillä on ilmiselvästi ollut hyvää ystävyyttä, joka on on kestänyt eronkin.
[/quote]
Niin vai olisiko tosiaan että ne tosiaan on PANOJA eikä TYTTÖYSTÄVIÄ. Vai kutsutko itse miestä heti miesystäväksi jos olette yhteisestä illanvietosta jatkaneet pari kertaa jatkoille ja jatkaneet seksisuhdetta pari viikkoa? Ei kai tällaiset seksisuhteet automaattisesti tee seurustelua. Pano on ehkä karkea ilmaisu, mutta ei tuo tyttöystäväkään parempi ole - kerta eivät ole seurustelleet. Ehkä "tyttökaveri kenen kanssa ollut seksiä/seksisuhde" olisi parempi, hiukan pitkähkö vain.
No, mun mies kutsu meille synttärijuhliin miehen sen hetkisen panon (anteeksi, siis suuren rakkauden). Siitä riittikin mulle riemua, kun se leikitti meidän lapsia ja oli mulle mielin kielin, vaikka hyvin ymmärsin mun miehen ja sen suhteen todellisen luonteen. Seuraavaksi onkin meillä edessä pariterapia kesän ratoksi.
Jos mies on sinun kanssasi vakavissaan, olisi asiallista jättää nuo naiset kutsumatta.
Jos on noiden naisten kanssa ensisijaisesti ystävä, en alkaisi kiukutella. Ymmärrän että suhteenne on tuore, mutta ei ystäviä lempata kumppanin epävarmuuden vuoksi.
Ajattele asiaa niin, että pääset seuraamaan heidän vuorovaikutustaan ja voit sitä kautta pohtia onko niistä naisista sinulle jotain uhkaa.
Ymmärrän täysin, jos ovat miehen kavereita joita nyt on joskus sattunut panemaan. Tai jos ovat ex tyttöystäviä, joiden kanssa kaverisuhde on jatkunut. Siis jos ovat kavereita tällä hetkellä, niin ok. En Oikeen jaksa uskoa, että miehesi on kutsumassa random-panoja yli puolen vuoden takaa, siis sellaisia jotka oikeasti sopivat nimikkeeseen pano, eli tuntemattomia yhdenillanjuttuja. Kasvapa nyt aikuiseksi, kaikilla on historia ja miehesi on pannut muitakin ennen sua, mitä sitten? Tuo tilitys kuulostaa valitettavasti siltä, että niin panot kuin exät on kiellettyjen listalla kun susta nyt vaan tuntuu pahalta kun miehellä on ollut elämää ennenkin sua. Ootko vielä, ite kaivanu miehestä ulos vielä nää tiedot existä ja panoista, vai ihanko itse on muka alkanut sulle toimittamaan ja nimeltä kertomaan?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 07:54"]Aikuinen mies viettää joka vuosi syntymäpäiviä?
[/quote]
Mitä sitten? Olen juhlinut joka ikisiä synttäreitäni viimeiset 28 vuotta, enkä ajatellut ihan heti lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 08:32"]Niin mutta kun ne eivät ole olleet tyttöystäviä vaan yhden illan hairahduksia!! En ymmärrä missä maailmassa elät, kaikki ketä panee on heti tyttö/poikaystäviä? Nämä eivät kuitenkaa olleet tyttöystäviä vaan panoja ja ilmeisesti vielä kavereita kun ne pitää kutsua vielä tänäpäivänäkin. Vaikka en olisi halunnut
[/quote]
Eli nämä yhden illan jutut ovat tapahtuneet joskus vuosia sitten? Veikkaisin, että kyseessä on ollut tiivis kaveriporukka, jossa joskus jotkut ovat eksyneet peiton alle. Ja nyt jäljellä on kaveruus. Jostain syystä (ehkä vaikuttaakseen kokeneelta ja aikuiselta) poikaystäväsi on halunnut kertoa "panneensa" näitä naisia.
Itse menen viikon päästä vanhan ystäväni häihin. Jos matkisin poikaystäväsi puhetta, kertoisin toki meneväni entisen panoni häihin... ;)
Anna siis olla!
Seurustelin samanlaisen häntäheikin kanssa. Hänellä tuntui olevan paljon naispuolisiakin "kavereita". Puhui näistä aina siis "kavereina". Kysyin, onko hän pannut heitä. Ilmeni, että joo, vähintään kertamuhinointi tai känninen panoyritys jokaisen kanssa.
Panot erottaa normaaleista kavereista siinä, että heidän kanssaan ollaan edelleenkin tekemisissä vain porsastelun merkeissä. Ap:n tapauksessa viikonloppu mökillä ryypäten ja varmaan yhteissaunoen, alasti uiden ym.
Tunnistan tuon ap:n kuvaaman tilanteen. Kyseessä ei ole todellinen ystävyys eikä myöskään tyttöystävä, vaan naisia, joita kutsutaan paikalle, kun miehen haluaa bilettää ja tiedetään, että ne on valmiita aina juhlimaan. Kännissä muhinoidaan kenen kanssa sattuu ja se ei todellakaan tarkoita seurustelua tms. vähän joka toinen on pannut joka toista siinä porukassa ja kyse on puhtaasta seksistä. Näiden naisten kanssa ei myöskään olla sillä tavalla ystäviä, että purettaisiin murheita toisille tai tehtäisiin yhdessä jotain muuta kuin biletetään.
Jos juhliin tulee miehen sinkkukavereita, naiset varmaan kutsutaan heidän iloksi sinne.
Jos ap:n miesystävä on tosissaan ap:n kanssa, olisi kohteliasta jättää tuo porukka kutsumatta.
No on törkeää, vetäisin hirveät herneet nekkuun ja todennäköisesti suhde ei tuon jälkeen kovin auvoiseksi muuttuisi. Miehet on just tollasta vitun metsästäjiä, ja pitää saada nahkat näytille.
Ei todellakaan. Panot ei kuulu miehesi elämään enää. huhhuh
Ovatko nämä "panot" osa kaveriporukkaa, joka on perinteisesti niitä synttäreitä mökillä joka vuosi ollut juhlimassa? Ja nyt sen takia, kun sinä oot seukannu hepun kanssa huikeat puoli vuotta, miehen ja koko kaveriporukan pitäisi luopua tästä vuosia jatkuneesta perinteestä? Annan miehelle synttärilhaja, josta hän kiittelee lopun elämäänsä. Jätä se. Ei kukaan jaksa elää noin mustasukkaisen ja epävarman ihmisen kanssa. Aikuisilla ihmisillä on menneisyys, on olemassa olevat kaveriporukat, on niitä entisiä tyttöystäviä ja on niitä joiden kanssa on tullu maattua joskus ihan vaa huvin vuoksi.
Oletko sinä siis miehen uusin pano?
Täytyy todella sanoa, että koen itseni todella vanhaksi, enkä ole kuin 38v. Järkyttävää, että joku kutsuu itseään ja miehen entisiä tyttöystäviä panoiksi, varsinkin kunnäillä on ilmiselvästi ollut hyvää ystävyyttä, joka on on kestänyt eronkin.