Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastaako sua kukaan ja ketä sä oikeasti rakastat?

Vierailija
19.06.2021 |

siis kukaan, äiti, isä, lapset, ystävät, ex... kukaan?

Onko koskaan rakastanut ja ketä sä olet ihan oikeasti rakastanut tai rakastat?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nuorin lapsistani vielä rakastaa. Neljä muutakin tykkää, tai ainakin kohtelee positiivisesti. Itse en rakasta ketään. Lapset yritän huomioida niin paljon kuin minun luonteellani pystyy. Yksi pojistani syytti minua jossain vaiheessa siitä, että olen kasvattanut heistä epäsosiaalisia ja muista ihmisistä syrjäytyneitä. Siihen vaan totesin, että juuri siksi tein paljon lapsia, että halusin sellaisia ihmisiä maailmaan. Suurinta osaa ihmiskunnasta inhoan.

Vierailija
22/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vanhemmat ja ehkä jotkut lähisukulaiset. Yksi mies myös rakastaa, hokee sitä päivittäin ja seisoisi vaikka päällään että saisi olla minun kanssa.

Itse rakastan toki vanhempiani mutta en tätä miestä. Sen sijaan rakastan yhä kahta nuoruuden tuttavuuttani joiden kanssa en ole ollut missään kontaktissa yli 10 vuoteen.

Aion kyllä tämän nykyisen miehen "päästää vapaaksi", ei tämä ole oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on aina rakastanut. Ei kukaan muu

Vierailija
24/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nuorin lapsistani vielä rakastaa. Neljä muutakin tykkää, tai ainakin kohtelee positiivisesti. Itse en rakasta ketään. Lapset yritän huomioida niin paljon kuin minun luonteellani pystyy. Yksi pojistani syytti minua jossain vaiheessa siitä, että olen kasvattanut heistä epäsosiaalisia ja muista ihmisistä syrjäytyneitä. Siihen vaan totesin, että juuri siksi tein paljon lapsia, että halusin sellaisia ihmisiä maailmaan. Suurinta osaa ihmiskunnasta inhoan.

Olisit jättänyt lapset tekemättä. Miksi pitää synnyttää lisää vihaa?

Vierailija
25/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe rakastaa ja minä heitä. Tiedän että eräs rakastaa välillä, mutta enemmän vanhana ystävänä.

Vierailija
26/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei rakasta kukaan. Itse rakastan tosi monia.

Vierailija
27/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se rakkaus edes tuntuu?

Sydämmen sitoutuminen toiseen ihmiseen, siitä se kumpuaa.

Sydämeen ei koskaan mahdu kuin yksi "ämmä". Tämä opetettiin jo alakoulussa. 

Toisilla mahtuu...😉😉😉 n i p o ...

Vierailija
28/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Olen valtavan iloinen siitä, että olen tehnyt viisi oikeanlaista ihmistä tähän maailmaan. Eikä kukaan lapsistani ole koskaan ilmaissut minkäänlaista vihaa. Eipä silti, että kukaan (paitsi oma perhe) sitä minustakaan ulospäin tajuaisi.

Vierailija
29/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vain kissaani.  Kissakin näyttää kiintyneen minuun.

Vierailija
30/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Olen valtavan iloinen siitä, että olen tehnyt viisi oikeanlaista ihmistä tähän maailmaan. Eikä kukaan lapsistani ole koskaan ilmaissut minkäänlaista vihaa. Eipä silti, että kukaan (paitsi oma perhe) sitä minustakaan ulospäin tajuaisi.

Epäsosiaalisilla ihmisillä on eniten lapsia. Olet hyvä huono esimerkki asiasta.

Vierailija
31/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, lapseni, vanhempani ja sisarukseni rakastavat minua ja minä heitä.

Vierailija
32/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan rakastanut eikä sanonut rakastavansa ja olen 48 vuotias. Minulla on pitkäaikainen kumppani joka ei ole koskaan sanonut rakastavansa eikä entiset kumppanitkaan. Ei myöskään omat vanhemmat, erityisesti äiti eikä kukaan sukulainenkaan.

Onhan se surullista.

Vierailija
33/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rakastavat lapseni, mieheni, rakastajani, osa sisaruksistani ja muutama muu läheinen. Minä rakastan heitä.

Vierailija
34/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira rakastaa mua aivan ylitsevuotavan paljon, se ilahtuu mun näkemisesti joka kerta niin paljon, että ei pysty olemaan. Aatelkaa, jos joku ihminen rakastaisi yhtä paljon.

Vierailija
35/35 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei rakasta kukaan ihminen, mutta kissani rakastaa.

Itse rakastan kissaani ja erästä miestä, joka tietää rakkaudestani mutta ei voi vastata mun tunteisiin..tuntuu kuin olisin säästöliekilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan