Rakastaako sua kukaan ja ketä sä oikeasti rakastat?
siis kukaan, äiti, isä, lapset, ystävät, ex... kukaan?
Onko koskaan rakastanut ja ketä sä olet ihan oikeasti rakastanut tai rakastat?
Kommentit (35)
En usko, että mua rakastaa kukaan. Itse rakastan omia lapsiani.
Mun lapset rakastaa mua ja vanhemmat omalla tavallaan ja varmaan siskokin.
Exästä en menis vannomaan rakastiko koskaan oikeasti, mutta kolme miestä mua on rakastanut ihan oikeasti ja niistä viimeistä rakastan myös itse.
Mua rakastaa mies, äiti, isä, siskot, 2 parasta kaveria, lemmikit. Ehkä joku muukin, joku eksä tai kaveri.
Mä rakastan noita samoja ja esim siskon lapsia, mut en usko että ne nappulat rakastaa mua kun ei olla ees kauheesti tavattu :D
Äiti ja isä rakastaa mutta en rakasta ketään ja se on kamalaa.
Rakastaa, sisareni ja yksi mies. Itse rakastan heitä myös, mutta kosketusta ja lähirakkautta kaipaa silti.
Rakastan lapsiani, yhtä ystävääni ja isääni sekä tätiäni. Nämä rakastavat myös minua.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se rakkaus edes tuntuu?
Sydämmen sitoutuminen toiseen ihmiseen, siitä se kumpuaa.
En usko, että ex rakasti oikeasti, vaikka yhdessä olimme 20 vuotta. Sen verran oli hankala suhteessa. Itsekäs oli aina. Nykyisestä miesystävästäni en varmuudella tiedä rakastaako tosipaikan tullen. Veljeni ei rakasta minua.
Lapseni rakastavat minua. Vanhempani rakastivat. Mutta nyt ovat kuolleet. Itse rakastan lapsiani ja miesystävääni. Kaksi ystävääni ovat tosi rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämmen sitoutuminen toiseen ihmiseen, siitä se kumpuaa.
Sydämeen ei koskaan mahdu kuin yksi "ämmä". Tämä opetettiin jo alakoulussa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä. Kannattaa kokeilla. Aloittaa voi sillä, että rakastaa itseään.
Varmaan äiti ja sisarukset. Muista en tiiä, kauheesti ei oo ketään perheen ulkopuolista, joka mua kaipailis 😕
Vanhemmat, isovanhemmat kummaltakin puolelta, siskot, hyvä ystäväni, kissani.
Ei ainakaan kovin intensiivisesti. Henkilöitä jotka edes jossain määrin rakastavat minua on ehkä 5-15 tässä maailmassa.
Kyllä mä uskon, että mieheni rakastaa minua, samoin lapseni. Myös minä tunnen samoin heitä kohtaan, rakastan äärettömästi.
Ei mua ole koskaan rakastanut kuin oma äiti. Ei isä, ei veli, eikä kukaan miehistäni. Itse rakastan edelleen heitä kaikkia, mutta ainoastaan äidilleni uskallan enää osoittaa rakkautta koska hän on ollut ainoa, joka antaa arvoa multa saadulle rakkaudelle, eikä pidä sitä itsestäänselvyytenä.
Ei minua ole ikinä kukaan rakastanut.