Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus, jälleen tylsä, sisällötön...

Vierailija
12.06.2014 |

Niin, kalenteria kun katsoo, edessä on jälleen se kuuluisa juhlittava juhannus, ei kuitenkaan kaikilla. Itselläni ei ole mitään suunnitelmia juhannukseksi, miksi olisi, kun ei ole ketään kenen kanssa sitä suunnittelisi. Toisinaan tuntuu pahalle kuunnella tuttujen juhannussuunnitelmat, kaikki ovat menossa kavereineen mökeille, festareille jne. Itselläni ei ole mitään mikä poikkeaisi tavallisesta arjesta, ei ole koskaan ollut ja tuskin tulee koskaan olemaan.

Nykyisin olen sinkku, eikä se ole jutun ydin, sillä useamman pitkien suhteidenikin aikana tilanteeni on ollut aina sama, minut on vain skipattu. Ja kyllä, viime vuosina olen havainnut ja hyväksynyt sen tosiasian, että olen heikolla itse tunnolla varustettu, mutta se johtuu suurelta osin kaikesta siitä paskasta mitä olen niskaani elämäni aikana saanut, vähättelyä, pettämistä jne. Joskus ajattelin, että minuun ei vaikuta mikään, antaa tulla vaan, minä otan kaiken sen kuran vastaan mitä tulee, mutta kyllä se saatana vaan on vaikuttanut. En ollutkaan niin vahva kuin olin luullut, pelkkä luuseri.

Olen jopa kateellinen kaikille niille joilla on ystäviä ympärillään juhannuksena, vaikka samalla olen heidän puolestaan myös iloinen, mutta se tuntuu joskus niin...yksinäiselle vähintään.

Todennäköisesti vietän juhannukseni suolla telttaillen, kuunnellen ja ruokkien hyttysiä verelläni tai otan ja lähden ajelemaan vain epämääräisesti jonnekin päin Suomea. Tulipa avauduttua ja purettua ahdistusta.

Viettäkää kaikki hauska ja ennenkaikkea turvallinen juhannus!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi edessä juhannus itsekseni, niin lähtisin Tukholmaan. Varaisin hotellihuoneen pariksi yöksi ja menisin Skansenin juhannusjuhlille.

Toinen vaihtoehto olisi kotimaassa jokin maatilamatkailuyritys, joka järjestää all inclusive -juhannuksia ruokailuineen ja saunoineen.

Seuramatka bussilla tms. voisi olla myös hyvä vaihtoehto.

Oletko kuullut Eurosinkuista? Heillä on joka juhlapyhä tapahtumia, juhannuksenviettoa vuokramökillä, jne.

Vierailija
2/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten on tietty juhannustanssit, jonne voi mennä kuikuilemaan kaveria itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juhannuksena tulisi tehdä jotain erityistä...? 

Vierailija
4/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join the club. Mitä väliä. Älä sillä itseäsi stressaa. En minäkään.

Vierailija
6/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole ikinä kiinnostanut hössötykset jonkun yhden päivän takia..juhannus tai vappu. Mitä väliä? Teet jotain mistä nautit, vaikka kotona.

Vierailija
7/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olisi vaan niin hienoa ja poikkeuksellista tehdä jotain jonkun kanssa juhannuksena. Jussin jälkeen tavallisesti tutut kyselee, että mitäs teit juhannuksena? No, en oikein mitään, olin omissa oloissani, pyöräilin tai jotain muuta yhtä yksinkertaista. Pitävät varmasti suurelta osin minua yksinkertaisena kun en ole ollut missään tai tehnyt mitään, en tosin siitä kauheasti välitä, mutta se fiilis ja kaipuu seuraan, itsekseni saan olla muutenkin aivan riittävästi.

Vierailija
8/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pyörä, teltta ja paketti grillimakkaraa.

Pyöräile johonkin ihanaan paikkaan, sytytä nuotio ja grillaa makkarasi. Nauti.

Tämä siis tilanomistajan luvalla.

Leirintäalue teltalle ei myöskään paljoa maksa, ja siellä on muitakin extreem-juhannuksenviettäjiä..

Vierailija
9/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Kolille, siellä on näemmä kaikenlaista juhannustapahtumaa.

Junalla Lappiin ja yötön yö.

Jos tykkäät pyöräillä, niin oikeesti, liity johonkin Fillarifoorumille tai sinne Eurosinkkuihin. Laita viesti, että kaipaat seuraa pyöräretkelle juhannukseksi. Valitset kohteen, jossa ollaan yksi yö ja jonne voi pyöräillä - vaikka leirintäalue, jolla on juhannusjuhlat (esim. Naantalissa on). Varaatte illallisen jonnekin ravintolaan tai otatte grillieväät.

Etköhän vielä löytäisi jonkun seuraksi.

Vierailija
10/10 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaverit ryyppää, taas, tosi mielenkiintoista. Juhannus on keskikesän juhla, riittää kun menee ulos nauttimaan yöttömästä yöstä, kukkivista kukista, lintujen laulusta, tai vaikka sateesta jos sataa. Luonnossa sielu lepää, ja jos pitää seuraa olla, niin sitä kyllä löytyy, niin monet ovat yksin ja haluaisivat seuraa, etsikää toisenne. Minullakin yksi fb kaveri Tampereella joka valitti yksinäisyyttään juhannuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi