Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoinen sinkkuus ja lapsettomuus

Vierailija
19.06.2021 |

Yleistyy jatkuvasti naisten keskuudessa, enkä yhtään ihmettele miksi. Naisviha on nykyään arkipäivää ja nämä meidän "miehet" eivät vain kestä sitä ajatusta että naiset olisivat samalla viivalla heidän kanssaan. Mutta yhä useammat naiset ovat valmiita mieluummin elämään sinkkuna loppuelämänsä kuin huonolla itsetunnolla varustetun kontrolloivan mieslapsen kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa, jos naiset olisivat samalla viivalla miesten kanssa esim. asevelvollisuuteen liittyen.

Vierailija
2/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mahtavaa, jos naiset olisivat samalla viivalla miesten kanssa esim. asevelvollisuuteen liittyen.

Olet oikeassa, eli siis asevelvollisuus vapaaehtoiseksi kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se nainen nyt on "samalla viivalla", tietääkseni hän ei ole nyrkkini ja hellan välissä.

Vierailija
4/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihmettele miksi moni nainen on sinkku. Yllättävän paljon on k u s i p ä ä miehiä ja vielä sellaisia p e r v o j a.

Vierailija
5/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vapaaehtoisesti sinkku ja lapseton. Mutta ei sillä mitään tekemistä ole miesten oletetun kusipäisyyden kanssa. Tunnen monia erittäin fiksuja miehiä. En vain halua parisuhdetta tai lasta. 

Vierailija
6/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno m i e s v i h a  aloitus, ap! Pata kattilaa soimaa ja niin edelleen :D

Vierailija
7/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten naisvihasta avautuminen saadaan ihan joka kerta käännettyä miesvihaksi. :D

Vierailija
8/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinkku vapaaehtoisesti, silloinhan syynä ei ole miesten mikään ominaisuus, vaan ihan vaan naisen oma tahto. 

Vierailija
9/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten naisvihasta avautuminen saadaan ihan joka kerta käännettyä miesvihaksi. :D

No mitä muuta tuo "mieslapsi" lässytys on kuin sitä itseään?

Vierailija
10/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan oo ikinä tavannut oikeasti hauskaa ja mukavaa miestä, eli minua.

M29

Vierailija
11/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasila on kuuminta hottia!

Vierailija
12/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan oo ikinä tavannut oikeasti hauskaa ja mukavaa miestä, eli minua.

M29

Heh, voi olla olla. Mutta valitettavasti olen päätökseni tehnyt ja siihen lopputulokseen tullut ettei parisuhteet ole minua varten.

Vierailija
13/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku ja vela koska olen aseksuaali ja aromantikko.

Vierailija
14/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sinkku ja vela koska olen aseksuaali ja aromantikko.

Perhana! Meitä on muitakin!!

Vierailija
15/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikuttakaa vain sitä naisvihakorttianne, kohta se on merkityksetön 

Vierailija
16/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha on milleniaalien keksintö. Minut, 70-luvulla syntynyt, on jo kotona ja koulussa kasvatettu tasa-arvoon. En ole IKINÄ kokenut tulleeni kohdelluksi huonommin siksi, että olin/olen tyttö/nainen. Olen aina tiennyt olevani vähintään yhtä hyvä luin pojat/miehetkin. Koulussa taidettiin meitä tyttöjä pikkuisen suosiakin ja miesvaltaisella alalla on saattanut tie johtavaan asemaan olla pikkuisen siloisempikin kuin jollakin miehellä. Puolison valitsin oman mieleni mukaan ja tasa-arvoisesti kotonakin sujuu, joskin mies tekee jonkin verran kotitöitä minua enemmän. En valita. Ihmettelen.

Vierailija
17/34 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä nähnyt naisvihaa missään muualla kuin toitotettuna täällä palstalla.

N25

Se että sinä et ole törmännyt naisvihaan, ei tarkoita etteikö sitä ole.

Vierailija
18/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on milleniaalien keksintö. Minut, 70-luvulla syntynyt, on jo kotona ja koulussa kasvatettu tasa-arvoon. En ole IKINÄ kokenut tulleeni kohdelluksi huonommin siksi, että olin/olen tyttö/nainen. Olen aina tiennyt olevani vähintään yhtä hyvä luin pojat/miehetkin. Koulussa taidettiin meitä tyttöjä pikkuisen suosiakin ja miesvaltaisella alalla on saattanut tie johtavaan asemaan olla pikkuisen siloisempikin kuin jollakin miehellä. Puolison valitsin oman mieleni mukaan ja tasa-arvoisesti kotonakin sujuu, joskin mies tekee jonkin verran kotitöitä minua enemmän. En valita. Ihmettelen.

Tämä!

Olen 60 -luvulla syntynyt.

Mitä ihmettä on tapahtunut 90 - 00 välillä?

Vierailija
19/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavien milleniaalien keksinto. Useimmat äärifeministit on paksukaisia.

Vierailija
20/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät todellakaan ole samalla viivalla miesten kanssa niin kauan kuin naisia ei pakoteta asepalvelukseen. Muista jutuista nyt puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän