Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoinen sinkkuus ja lapsettomuus

Vierailija
19.06.2021 |

Yleistyy jatkuvasti naisten keskuudessa, enkä yhtään ihmettele miksi. Naisviha on nykyään arkipäivää ja nämä meidän "miehet" eivät vain kestä sitä ajatusta että naiset olisivat samalla viivalla heidän kanssaan. Mutta yhä useammat naiset ovat valmiita mieluummin elämään sinkkuna loppuelämänsä kuin huonolla itsetunnolla varustetun kontrolloivan mieslapsen kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heikuttakaa vain sitä naisvihakorttianne, kohta se on merkityksetön 

Kun kristinusko lopetetaan, loppuu turha natina.

Vierailija
22/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat musta ber ceestä koska äiti hakkas ilman mitään syytä puolustuskyvytöntä lastaan. Tiedän ettei kaikki ole sellasia, mutta tällaisen fiiliksen se muhun jätti. Ainiin ja kaikki ne saarnat siitä miten mun isä on ber ceestä... sitä niittää mitä kylvää. Älä hakkaa poikalastas. Älä istuta sitä vihaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on milleniaalien keksintö. Minut, 70-luvulla syntynyt, on jo kotona ja koulussa kasvatettu tasa-arvoon. En ole IKINÄ kokenut tulleeni kohdelluksi huonommin siksi, että olin/olen tyttö/nainen. Olen aina tiennyt olevani vähintään yhtä hyvä luin pojat/miehetkin. Koulussa taidettiin meitä tyttöjä pikkuisen suosiakin ja miesvaltaisella alalla on saattanut tie johtavaan asemaan olla pikkuisen siloisempikin kuin jollakin miehellä. Puolison valitsin oman mieleni mukaan ja tasa-arvoisesti kotonakin sujuu, joskin mies tekee jonkin verran kotitöitä minua enemmän. En valita. Ihmettelen.

Tämä!

Olen 60 -luvulla syntynyt.

Mitä ihmettä on tapahtunut 90 - 00 välillä?

Naisilla nousi se itsenäisyys päähän ja heistä tuli itsekäitä. He käyttävät laskelmoitua naiskorttia omiin narsistisiin tarpeisiin.

Vierailija
24/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heikuttakaa vain sitä naisvihakorttianne, kohta se on merkityksetön 

Kun kristinusko lopetetaan, loppuu turha natina.

Loppuu myös vesi ja vela!

Vierailija
25/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on milleniaalien keksintö. Minut, 70-luvulla syntynyt, on jo kotona ja koulussa kasvatettu tasa-arvoon. En ole IKINÄ kokenut tulleeni kohdelluksi huonommin siksi, että olin/olen tyttö/nainen. Olen aina tiennyt olevani vähintään yhtä hyvä luin pojat/miehetkin. Koulussa taidettiin meitä tyttöjä pikkuisen suosiakin ja miesvaltaisella alalla on saattanut tie johtavaan asemaan olla pikkuisen siloisempikin kuin jollakin miehellä. Puolison valitsin oman mieleni mukaan ja tasa-arvoisesti kotonakin sujuu, joskin mies tekee jonkin verran kotitöitä minua enemmän. En valita. Ihmettelen.

Tämä!

Olisko globaalisoituminen? Muiden maiden vanhakantaiset arvot muokkaavat meidänkin ajattelua, esim. tv ja elokuvat. Myös lama on ehkä osaltaan nostanut patriarkaalisia arvoja pintaan ja ne ovat jääneet.

Itsellä täysin eri kokemus miesvaltaiselta alalta. Naisena kelpasin lähinnä työkalujen ojenteluun. Eikä mulla ujona teininä ollut rohkeutta sanoa että haluan oppia käyttämään porakonetta sen sijaan että ojennan ruuveja. Mitä olen naispuolisia alalle jääneitä kavereita seurannut, niin he tekevät vähintään tuplasti hommia suhteessa miehiin edetäkseen.

Ennen se tasa-arvo on ehkä ollut luontevaa kun nykyään se on päälle liimattua? Toki nykyään on ihan eri mahdollisuudet olla vaikkapa perustamatta perhettä.

Vierailija
26/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Internetistä tuli valtavirtaa ja etenkin 2010+ kaikki naiset ovat älypuhelimet kädessä lukemassa Jenkkilän feministejä, ja he luulevat että ne teoriat koskevat myös Suomea, koska ymmärtävät lukemansa, koska osaavat englantia. Naisten asema on Yhdysvalloissa edelleen paljon riippuvaisempi miehestä kuin Suomessa.

Vierailija
27/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Olen siis sinkku koska miehet on sikoja? Naisena en ole tehnyt itsenäisiä valintoja, arvioita ja päätöksiä omassa elämässäni vaan olen lapsen tasolle typistetty viaton naisvihan uhri?

Vierailija
28/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Olisko globaalisoituminen? Muiden maiden vanhakantaiset arvot muokkaavat meidänkin ajattelua, esim. tv ja elokuvat. Myös lama on ehkä osaltaan nostanut patriarkaalisia arvoja pintaan ja ne ovat jääneet.

Itsellä täysin eri kokemus miesvaltaiselta alalta. Naisena kelpasin lähinnä työkalujen ojenteluun. Eikä mulla ujona teininä ollut rohkeutta sanoa että haluan oppia käyttämään porakonetta sen sijaan että ojennan ruuveja. Mitä olen naispuolisia alalle jääneitä kavereita seurannut, niin he tekevät vähintään tuplasti hommia suhteessa miehiin edetäkseen.

Ennen se tasa-arvo on ehkä ollut luontevaa kun nykyään se on päälle liimattua? Toki nykyään on ihan eri mahdollisuudet olla vaikkapa perustamatta perhettä.

Itse olen ollut työpaikkani ainoa nainen vuodesta 2001 ja täällä kaikki on ihmisiä, jotka sattuu olemaan sukupuoleltaan miehiä tai naisia ja ketään ei määritellä sukupuolen mukaan.

Vierailija
29/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ihan uskomattoman naisvihamielinen maa, ja sen huomaa erityisesti siitä miten feministejä vihataan. Monet eivät ymmärrä että feminismi on yhtä kuin kaikkien sukupuolten välinen tasa-arvo. Ei feministit vihaa miehiä, he vain haluavat olla 100 %:sesti samanvertaisia muiden kanssa. Valitettavasti niin ei vielä ole, sillä suurin osa miehistä ei halua että naiset ovat tasavertaisia heidän kanssaan. Niin kauan kuin feminismi nähdään uhkana, sitä tarvitaan.

Vierailija
30/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sinkku vapaaehtoisesti, silloinhan syynä ei ole miesten mikään ominaisuus, vaan ihan vaan naisen oma tahto. 

Näin minäkin näkisin. Ja ihmettelen miksi vapaaehtoista lapsettomuutta ja -sinkkuutta pitää mainostaa erikseen - ehkä ei ollakaan niin tyytyväisiä tilanteeseen? Toki näitä heidän haluamiaan miehiä löytyy markkinoilta, mutta ei heille.

Vierailija
31/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset, jotka pysyvät veloina ovat 🔥eliittiä🔥

Vierailija
32/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset tietää mikä extra työmaa mies on, joten ovat mielummin sinkkuja ja onnellisia.

Vierailija
33/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole mitään tekemistä sinkkuuteni ja lapsettomuuteni kanssa. Minulle on aivan samantekevää, millaisia he ovat, hyviä, huonoja tai vaikka vaaleanpunaisia yksisarvisia.

Olen sinkku ja lapseton, koska introverttinä ihmisenä haluan elää elämäni rauhassa yksikseni.

Tämä pätee muihinkin sinkkunaisiin. Jokaisella on omat syynsä valintaansa, mutta eivät ne miesten ominaisuuksiin liity.

Vierailija
34/34 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole mitään tekemistä sinkkuuteni ja lapsettomuuteni kanssa. Minulle on aivan samantekevää, millaisia he ovat, hyviä, huonoja tai vaikka vaaleanpunaisia yksisarvisia.

Olen sinkku ja lapseton, koska introverttinä ihmisenä haluan elää elämäni rauhassa yksikseni.

Tämä pätee muihinkin sinkkunaisiin. Jokaisella on omat syynsä valintaansa, mutta eivät ne miesten ominaisuuksiin liity.

Tämä!

Kaikki omasta tahdostaan olevat sinkkunaiset, jotka tunnen vain haluavat olla sinkkuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme