Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kuuluu treenata salilla?

Vierailija
11.06.2014 |

Kauanko kestää niinsanottu hyvä treeni jos ei laske lämmittelyä ja loppuverryttelyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskuntoilijalle jokaista lihasryhmää 3 x 12 sarja, niin että se sarjan viimeinen työntö vie aina kaikki mehut. Pieni huili välissä. Alle kolmen vartin selviät yhdestä treenikäynnistä, jos se on ollut tehokas. Ammattilaisten ohjelmat on sitten erikseen..

Vierailija
2/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan tosiaan kolmeen varttiin tehokkaan reenin tehtyä. Olen useammaltakin taholta kuullut/lukenut ettei lihaskuntotreeni saisi kestää tuntia kauempaa, koska lihas väsähtää ja menee kataboliseen tilaan, suomeksi enemmän haittaa kuin hyötyä. Tietty erikseen ammattilaiset jotka vetelee reenin aikanakin juomiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tehokas treenini on vähän reilu puoli tuntia. Siinä ei taivastella tai taaplailla vaan vedetään sarjat ja pidetään tauot lyhyinä.

Vierailija
4/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tällä. Teen kaksi sarjaa, yhteensä noin 30 minuuttia. Lämmittely ja verryttely toiset 30 minuuttia.

Vierailija
5/5 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä, millä ohjelmalla teet eli onko sulla käytössä esimerkiksi Arnold's Golden Six tai Starting Strength tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä