Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI YLIOPISTOON VOI HAKEA TOISENASTEEN TUTKINNON SUORITTANUT ELI AMMATTIKOULUN KÄYNYT.

Vierailija
22.08.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ammattikouluissa suoritetaan juuri tuo toisen asteen ammattitutkinto.

Vierailija
22/23 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mutta kaksi kurssia tilastomatikkaa muitten kurssien lomassa ei kovin paljon matikkaa ole, ja niitä aloja on paljon muitakin joilla ei sitä matikkaa enempää ole. Toki noilla aloilla mitä sanoit sitä tarvitsee mutta eipä sinne kukaan pakota hakemaan jos ei tunne pärjäävänsä

T: se aiempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on yliopistossa opiskellut, työskentelee nyt toimittajana sanomalehdessä, ja hän ei ole kyllä koskaan matematiikkaa osannut.

Kirjoitti silloin aikoinaan reaalin, kun ei matematiikasta olisi luultavasti edes läpi päässyt. Ja silti tosiaan hyvin yliopistossa pärjännyt. Eihän niistä itselle tarpeettomista kursseista pidä päästä kuin läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi