Lue keskustelun säännöt.
HEI YLIOPISTOON VOI HAKEA TOISENASTEEN TUTKINNON SUORITTANUT ELI AMMATTIKOULUN KÄYNYT.
Kommentit (23)
niin mutta kaksi kurssia tilastomatikkaa muitten kurssien lomassa ei kovin paljon matikkaa ole, ja niitä aloja on paljon muitakin joilla ei sitä matikkaa enempää ole. Toki noilla aloilla mitä sanoit sitä tarvitsee mutta eipä sinne kukaan pakota hakemaan jos ei tunne pärjäävänsä
T: se aiempi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ystäväni on yliopistossa opiskellut, työskentelee nyt toimittajana sanomalehdessä, ja hän ei ole kyllä koskaan matematiikkaa osannut.
Kirjoitti silloin aikoinaan reaalin, kun ei matematiikasta olisi luultavasti edes läpi päässyt. Ja silti tosiaan hyvin yliopistossa pärjännyt. Eihän niistä itselle tarpeettomista kursseista pidä päästä kuin läpi.
Eli ammattikouluissa suoritetaan juuri tuo toisen asteen ammattitutkinto.