Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko sairaalloisen mustaksukkaisen mieheni (exä) takaisin? Hän alkoi käymään psygologilla

MurheitaRiittää
19.06.2021 |

Jätin poikaystäväni noin 3-4 päivää sitten. Meidän suhteemme kesti lähes vuoden ja siihen kuului paljon hyviä kuin kauheitakin hetkiä. Olen itse 22-vuotias ja hän on 23-vuotias. Olemme tällä hetkellä etäsuhteessa. Tässä on suhteemme kauheumpia juttuja:

- En saanut olla parvekkeella suhteen alussa. Että en katsoisi muita miehiä
- Blockasi kaikki miespuoliset FB kaverit.
- Vaati tietää FB:n salasanan, ja annoin. :))
- Epäili että petin häntä mm. hänen kaverinsa kanssa, asuntolan siivojien, hotellityöntekijän yms. kanssa.
- Kuvitteli että harrastin kolmenkimppaa parhaan kaverini kanssa kahvilassa jonkun random miehen kanssa (oikeasti opiskelimme).
- En saanut kirjoittaa Youtube kommentteja, kuulemma pettämistä !!! Näitä vauvan kommenttejakaan en olisi varmaan saanut lukea mutta hän ei onneksi ymmärrä.
-Pyysi lähtemään Whatsapp ryhmästä (olen ollut tässä ryhmässä MONTA vuotta ja koostuu vanhoista tyttö-kavereista)
- **llu testit -> '' oot liian märkä, tuliko joku sisällesi?'', ''haiset kortsulta / s*e*rmalta. ''
- Roskakorien tsekkaaminen jos esim. heitin vanhat pikkarit sinne
- Jos en vastannu tekstiviesteihin 5 minuutin sisällä, kauhea rage. Kuvitteli että olin pettämässä.
- Videokamera pitää olla aina.
- Kuvitteli että juttelen salaisesti hänen kämppäkaverinsa kanssa, väitti kivenkovaa että sai viestin +358 alkuisesta numerosta (voihan se olla joku toinen ?)
- Silent treatment jos tein jotain ''väärin'' (esim. kävin kaverilla, käytin legginsejä yms)
- Kontrolloi pukeutumistani -> ei tiukkoja farkkuja ja legginsejä, perse pitää aina peittää esim. villatakilla
- Jos olen samaan aikaan online Wapissa kuin hänen huonekaverinsa, kauhea epäilyskohtaus

Nuo pettämisepäilyt ja se että piti lähettää jatkuvasti screenshotteja että miksi olen ONLINE alkoi ärsyttämään että päätin jättää hänet. Blockasin mutta hän alkoi lähettelemään viestejä sähköpostiin. Laittoi screenshotteja siitä että on pitänyt yhden online tapaamisen terapeutin / psykologin kanssa, toinen olisi maanantaina. Hän siis myös itse tiedostaa että hänellä on päässään vikaa, mutta ei pysty kontrolloimaan näitä mielikuvituksen aiheuttamia ajatuksia. Hän ei ole ikinä lyönyt minua turpaan tai haukkunut esim. huoraksi, eli ei siis kauheintakaan kastia. Mutta useammat päivät olen itkenyt hänen epäilyksien vuoksi, kun olen kuitenkin ollut ihan viaton.

Voiko tämmöinen henkilö muuttua? Rakkautta on ja ikävä myös, mutta pelottaa että kys. henkilö ei muutu ja vain manipuloi takaisin. Jos hän ei olisi mustasukkainen, kontrolloiva ja epävarma, suhteemme olisi viiden tähden veroinen. :-( Itse kuulemma aiheutin nämä epäilykset, kun suhteen alussa sanoin valkoisia valheita (esim. yksi äijä lähetti viestiä, sanoin että en tiedä kuka. Tosiasiassa kyseessä oli ensimmäinen poikaystäväni. Kerroin totuuden vasta parin kuun päästä). Joskus luontaisesti piilotin puhelimen näytön häneltä jos vanha mies-puolinen tuttu lähetti viestin (olin poistanut heidät listoiltani jo), kun en jaksanut alkaa selittämään että ei tässä kukaan tärkeä ole.

Hänellä on tällä hetkellä myös rankkaa ja tuntuisi että pitäisi olla hänen tukenaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Et ikinä.

Vierailija
2/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Hoida ittes kuntoon, ei oo normaalia tyytyä tollaseen.

Pidät vähän taukoa suhteista ja opettelet elämään itekses hyvää elämää. Sitten on paljon paremmat lähtökohdat hyvälle suhteelle.

Vierailija
4/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään ota.

Vierailija
5/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori. Löydät normaalin, tervejärkisen miehen. Älä missään tapauksessa ota tuot eksääsi takaisin, siitä ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
6/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota häntä takaisin vaikka hän kävisi kymmenellä terapeutilla. Tyyppi vaikuttaa todella sairaalta. Hyvä että hän on hakenut apua. Sinun tehtäväsi ei ole kuitenkaan olla hänelle terapeutti.

Vierailija
7/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin yläpeukkua koska tässä oli yritystä.

Vierailija
8/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota. Olet nuori ja tuossa iässä tytöt usein ajattelevat kaikkia muita paitsi omaa hyvinvointiaan, ja siitä ajattelutavasta, että pitäisi aina vain kestää ja sietää, tulisi ehdottomasti pyrkiä pois. Poikaystäväsi on vaarallinen. Voi olla, että hänellä on vaikeaa, mutta sinun ei sen takia tarvitse pilata omaa elämääsi ja vaarantaa jopa henkeäsi. Ymmärrä nyt tyttö hyvä, että sinulle tulee käymään todella huonosti jos jatkat tuollaisen poikaystävän kanssa.

Poikaystäväsi on itse vastuussa käytöksestään, et sinä.

Vierailija
9/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää. Ihan saletisti, terapiasta huolimatta.

Vierailija
10/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä turpaa. Siinä ratkaisu.

Vierailija
11/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Tuollaiset terapiakäynnit on pelkkää manipulaatiota mitä nuo tekee näön vuoksi siihen asti että saa toisen palaamaan ja, takaisin koukkuun. Sitten alkaa sama vanha meno.

Vierailija
12/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap. En ole kullin perässä juokseva pissis. Poikkikseni ei ole komein vaan 170-pituinen äijä joka ei ole ennen ollut suhteessa. :)

Vierailija
13/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli totta.

Vierailija
14/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi tuo olla ihan tosi tarina kun. Kyllä tuollaisia kullin perässä juoksevia pissiksiä riittää. Ottavat sen "komeimman" miehen koska heillä se meinaa että on sydän kultaa. Eivät vaan ajattele sitä että nämä chad-leukaiset on niitä mulkuista mulkuimpia ja joillain on rikollista taustaakin yms. Tulokset ovat sitten karua luettavaa.

Mene jo hiiteen sen chad-leukasi kanssa. Näitä on kuule ihan kaikennäköisissä miehissä.

Vierailija
15/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” - **llu testit -> '' oot liian märkä, tuliko joku sisällesi?'', ''haiset kortsulta / s*e*rmalta. ''”

Siis… anteeksi mitä? Ymmärränkö nyt aivan oikein, että hän kopeloi sinun jalkoväliäsi tarkistamismielessä? Ja sinä sanot, että pahinta miehen käytöksessä oli yleisesti pettämisepäilyt/screenshottivaatimukset??

Ensinnäkään ei, et ota tuollaista sekopäätä takaisin, hän ei tule tuosta paranemaan.

Toisekseen, mies selvästikään ei ole tässä nyt ainoa, joka tarvitsee ammattiapua — kenelläkään ei ole koskaan yhtään mitään oikeutta tai asiaa kajota sinuun yllä mainitulla tavalla. Tuon kuvottavan ”testaamisen” olisi aivan viimeistään pitänyt saada sinut juoksemaan ja lujaa, ja katkaisemaan kaikki yhteydenpito häneen.

Vierailija
16/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat ihan yliopistossa. Kumpikaan ei juoksentele baareissa tai juo alkoholia. En ole pissis eikä hän ole rikollinen. /ap

Vierailija
17/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat ihan yliopistossa. Kumpikaan ei juoksentele baareissa tai juo alkoholia. En ole pissis eikä hän ole rikollinen. /ap

Tuolle leukatyypille ei kannata vastata, hän on sairas pakkomielteinen miesasiasivustojen aivopesemä tyyppi.

Vierailija
18/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Et ota takaisin. Et ikinä.

Vierailija
19/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hän voi muuttua, mutta silloin se hänen toipumisensa kunnolliseksi tuskin onnistuu jos otat hänet takaisin.

Miehellä on selkeästi vakava persoonallisuuden häiriö, eikä hän parane käymällä psykologilla.

Terapia ja pitkäailainen kuntoutus on kaiken a ja o mutta ihmisen itsensä on tahdottava sitä. Pelkkä halu muuttua ei riitä, eikä tietyn ihmissuhteen säilyttäminen omassa elämässä voi olla syy mutokselle... Tai voi, mutta se tuskin johtaa muutokseen tuollaisessa tilanteessa

Vierailija
20/52 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ollut hirveässä henkisesti väkivaltaisessa suhteessa. Älä missään tapauksessa palaa yhteen. Estä hänet kokonaan, äläkä ole missään yhteydessä.

Lue tämä ketju, siellä on kirjoituksia kohtalotovereiltasi:

https://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairai…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan