Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Zemila, Zamina vai Zafira?
22.08.2006 |
Tytöllemme pitäisi päättää pikkuhiljaa nimi ja nämä kolme ovat enää loppusuoralla. Itse pidän Zafirasta, mieheni eniten Zemilasta. Sukunimi on englantilainen. Mikä kuulostaa parhaimmalta myös suomalaiseen suuhun?
Kommentit (5)
Zemila " iloinen sävel" kivoin, ja Zafira on auto
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaunis nimi, mutta tuo mielleyhtymä on kyllä kieltämättä voimakas.
Noista se on kyllä selkeästi kaunein näin suomalaiseen makuun! Zemila menettelee, mutta Zaminasta tulee mieleen junttimaisesti erikoiseen asuun väännetty Jamina.
Vähän isompana voidaan lasta kiusata, jos sille auton merkin laitatte:)
Alue: Aihe vapaa
(lausutaan zemila) on vaan nätimpi kirjoitusasu.