Miksi chifonet rättejä ei enää myydä?
Olen todella pettynyt, kun en ole enää löytänyt kaupoista chifonet rättejä. Miksi ihmeessä niitä ei enää myydä ☹️ Muut vastaavat olleet aivan surkeita tekeleitä.
Kommentit (27)
Olen ihmettelyt samaa asiaa. Olen siirtynyt Sinifinetin käyttöön. Olisi luullut että niitä Chifonetteja olisi kannattanut tehdä.
Parhaimmat. Toki halpiksiakin olen käyttänyt. Varastossa vielä on, mutta sitten siirryn tuohon sinfinetiin.
Nehän on ihan paskoja. Eivät kuivaa tasoja, levittää vaan märkää.
Niitä ei tuoda enää Suomeen, liian pienet markkinat. Testatkaa Sinin kotimaisia vastaavia.
Oikeasti, mitä niillä voi tehdä? Edes pölyjen pyyhkimiseen ne ei käy.
Ne oli parhaita .Imukykyisiä,helposti puhdistettavia,kestäviä,nopeasti kuivuvia.
Värivaihtoehtoja.
Täh, onhan noita kaupassa! Nettikaupastakin saa - just googlein ja kyllä löytyy foodiessa ja k-marketissakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän niitä kaikkeen siivoukseen. Keittiöliinana, pesen ikkunat, pyyhin pölyt ym.
Muuta en huoli. Kuivuvat nopeasti eivätkä haise. Omasta lapsuudesta jäi kammo haiseviin keittiö- ja siivousliinoihin.
Oletteko sokeita?
Just ostin omasta k-marketista.
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/chifonet-talouspyyhe-5kpl-731036004…
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tuote on minulla käytössä induktiolieden puhdistuksessa. Pesen levyn sienellä, pyyhin feikki-chifonetilla, kuivaan kuivaksi talouspaperilla.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sokeita?
Ei niitä ole ollut myynnissä ainakaan useissa niissä S- ja K-Marketeissa, joissa olen yleensä käynyt. CD-levyjä tilaan kyllä netin kautta, mutta en sentään ajatellut että siivouspyyhkeetkin pitäisi tilata sitä kautta.
Tähän olen yrittänyt metsästää vastausta mutta kukaan ei tiijä!