Väkivalta lapsia kohtaan: kuinka olette suhtautuneet
mikäli mies kohtelee lapsianne kaltoin ?
Mulla alkaa mitta lopullisesti täyttymään. Lapset (kouluikäiset) ovat olleet kovin takertuvaisia minuun viime kuukaudet. Nyt selvisi, että mies on vääntänyt lapsia kädestä, ottanut kurkusta kiinni ja huutanut heille pelottavasti. Mies on "kerrasta poikki" ihminen eli lasten pitäisi yhdestä neuvomiskerrasta oppia. Ei tajua, että kasvatus on toistoa, toistoa. Olen useita kertoja hänelle puhumut, että lapsia ei saa vahingoittaa, vaikka kuinka pinna palaisi.
Avióeroa olen miettinyt, enkä ensimmäistä kertaa. Viinaa ei juo. Ulkopuolisille näyttää niinsileää kuorta, että kukaan ei uskoisi, jos kertoisin, miten kohtelee lapsiamme :(
Kerran kävi minuunkin käsiksi, kun menin lapsen ja miehen väliin. Lapsi oli tuolloin 5 v, ja mies kiuskustui vastaanhangoittelevalle lapselle ja läpsäisi tätä :(
Tuo tapahtuma jo murensi pahasti luottamusta mieheeni.
Kommentit (36)
tuli niin hirvittävä olo tästä että toivon sinun olevan provo...oikeasti
No arvaa kaksi kertaa miten pitäisi suhtautua.
Miten tuollaisen ihmisen kanssa edes päätyy naimisiin? Eikö tuo lasten huono kohtelu ole tullut esiin jo seurusteluaikana? Ja ei, en katselisi. Loppuisi se rakkaustarina.
Täältä minä olen nyt apua hakemassa, tuntuu, että olen elänyt unessa ja havahduin juuri :(
ap
Mitä se ero sitten auttaa? Pahimmassa tapauksessa saatte viikko/viikko systeemin, etkä sitten ole senkään vertaa katsomassa perään, mitä mies lapsille tekee!
Tarvitset(te) apua kyllä mutta lähde nyt! Älä altista lapsiasi tuollaiselle, usko minua, se jättää jäljet. Nyt järki käteen!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:34"]
Täältä minä olen nyt apua hakemassa, tuntuu, että olen elänyt unessa ja havahduin juuri :(
ap
[/quote]
Nyt et enää voi ummistaa silmiäsi! Tehtävänäsi äitinä on ennen kaikkea suojella lapsiasi. Koska tuollaiseen mieheen ei voi luottaa tippaakaan, tee järjestelyt salassa. Hommaa uusi asunto, asianajaja, pakosuunnitelma ja kun kaikki on valmiina: lähde. Mene turvakotiin lasten kanssa tarvittaessa. Älä enää koskaan palaa tuohon suhteeseen ja yritä saada lastenvalvojalla lasten ja isän tapaamiset valvotuiksi.
Kivan miehen kanssa teit lapset. Onko ulkomaalainen?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:37"]
Mitä se ero sitten auttaa? Pahimmassa tapauksessa saatte viikko/viikko systeemin, etkä sitten ole senkään vertaa katsomassa perään, mitä mies lapsille tekee!
[/quote]
Just tällaiset tossukka ääliöt saa mut niin kiehumaan...!!! Kasvata itsetunto!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:14"]
Normaali nainen lähtisi samantien, miettimättä ja selittelemättä. 6 kk ero miehestä, sinä aikana miettisi, onko paluulle edellytyksiä ja mies tietty terapiaan.
Jotkut miehet tappavat lapsiaan, ei kai sentään sinun miehesi?
[/quote]
Tuo on se yleinen harhakuva: ei minun mies tekisi mitään pahaa -ja miten MINÄ ainakin jättäisisin miehen jos tekisi jotain. Tuskin.
Olet niitä ihmisiä joilla on massiivinen kiiltokuvamainen fantasiamaailma ja sitten sinähän jättäisit varmasti toimivan parisuhteen, eikö NORMAALIT ihmiset olekaan niitä jotka tekee virheitä ja myöntää ne jonka jälkeen haetaan apua?
Eli perheneuvolaan, mars!
Lapsille on SILTI se mies ISÄNÄ vaikka vöissa paistaa ja tervassa ja höyhenissä pyörittää. Lapsilla on aina oikeus isäänsä niin varmaan voisi vaikkapa lyömätönlinja tms olla se eka hyvä liike.
Supisuomalainen.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:40"]
Kivan miehen kanssa teit lapset. Onko ulkomaalainen?
[/quote]
No hyvä että havahduit, ja älä vaan ummista silmiäsi uudelleen! Lapsiasi pelottaa ja he hakevat sinusta turvaa. Nyt tarjoat sen turvan ja viet heidät kauas tuosta sekopäämiehestä ennenkuin ehtii tapahtua enemmän vahinkoa.
Aloita vaikka asumisasioiden järjestelyllä heti huomenna.
Joku päivä sun lapset saa vielä kunnolla turpiin isältään. Juokse, Ap, juokse!
Minä oon niin lamaantunut. Muutama päivä mennyt sumussa. Palaset loksahti paikoilleen, kun lapset kertoivat itku silmässä asioita.
Onko täällä ketään, jolle tapahtunut samanmoista ? Tuntuu, että olen niin yksin.
Kaikki menee uusiksi, tyhmää kyllä harmittelen kesälomareissua jota lapset odottavat...emme voi lähteä yhdessä.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 07:48"]
23 ja 25, kiitos asiallisista vastauksista.
Voisitteko kertoa enemmän, jos tahdotte ? Lopettiko mies oikeasti , eikö teille jäänyt vahva epäluottamus ? Kuinka te pystytte olemaan miehenne kanssa kaiken jälkeen ?
Mulla on nyt vain ero suunnitteilla.
ap
[/quote]
Käymme parisuhdeterapiassa miehen kanssa. Olemme edelleen lastensuojelun seurannassa. Viimeksi asia ei mennyt poliisille asti. Mutta jatkossa menee varmasti. Mutta monesti se voi muuttaa vaan muotoaan, jos ennen oli fyysistä niin jatkossa voi olla henkistä väkivaltaa?
hyi helvetti sä olet kamala akka etkä ansaitte lapsias. Oo miten miehen tossun alla ikinä lystäät, mutta äitinä tiedän etten antais yhdenkään ihmisen koskea lapsiini!!!
Rakastatko lapsia vai miestä enemmän?