Jos uusi kaveri sanoo "ollaan yhteydessä", mitä tarkoittaa?
Onko se sama kun mies sanoo treffien päätteeksi ollaan yhteydessä eikä koskaan enää soita?
Minä tapasin entisten töiden kautta tutuksi tulleen naisen vapaa-ajalla, ja jotenkin hävettää nyt kun pilasin koko ystävyyden liialla intoilulla. Puhuin liikaa ja menin kutsumaan hänen perheensä meille viikonloppukylään. Se ei kai olisi oikein sopivaa tässä vaiheessa tuntemista?
Nähtiin siis yllättäen ja sovittiin, että nähdään joskus muulloinkin. Harmittaa, koska naisella on 3 samaa harrastusta kuin minulla ja puhuttavaa riitti.
Kommentit (20)
En tiedä!!! Kaikki muut kaverit ovat koulu- tai opiskeluajoilta tuttuja. :(
ap
Itse en sano ollaan yhteydessä jos aikomukseni ei ole olla. Soittelet vaikka parin viikon päästä mitä kuuluilee?
Jos olette vuosia olleet työkavereita, niin voi viikonloppukyläily olla ihan sopiva ehdotus. Muuten kuulostaa, että olet stressikimppu..:/
Niin tai näin, sehän jää nähtäväksi. Itse ajattelen että miksei muka saisi intoilla, miksei muka saisi näyttää innostustaan ja kiinnostustaan. Olen sanoinkuvaamattoman tympääntynyt ihmissuhteilla väärällä tavalla leikkiviin ihmisiin, sellaisiin, joihin tutustuminen on jotain ihmeen oletettujen näin nyt vaan kuuluu tehdä -tapojen toteuttelua. Peräänkuulutan aitoutta ja rohkeutta, jos siis oikeasti jotain haluaa, eli yritystä myös sen saamiseksi, mutta missä sitä tässä maassa muka näkee...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:13"]
Itse en sano ollaan yhteydessä jos aikomukseni ei ole olla. Soittelet vaikka parin viikon päästä mitä kuuluilee?
[/quote]
Minä sanon, koska mitä muutakaan sinä lopuksi sanotaan? Pelkkä hei olisi niin tylysti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:16"]
Niin tai näin, sehän jää nähtäväksi. Itse ajattelen että miksei muka saisi intoilla, miksei muka saisi näyttää innostustaan ja kiinnostustaan. Olen sanoinkuvaamattoman tympääntynyt ihmissuhteilla väärällä tavalla leikkiviin ihmisiin, sellaisiin, joihin tutustuminen on jotain ihmeen oletettujen näin nyt vaan kuuluu tehdä -tapojen toteuttelua. Peräänkuulutan aitoutta ja rohkeutta, jos siis oikeasti jotain haluaa, eli yritystä myös sen saamiseksi, mutta missä sitä tässä maassa muka näkee...
[/quote]
Monelle mun liikaa puhuminen on vain turn off. Tiedän tämän koska vanhat ystäväni ovat sanoneet ihan suoraan, että ole välillä hiljaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:13"]
[/quote]
Minä sanon, koska mitä muutakaan sinä lopuksi sanotaan? Pelkkä hei olisi niin tylysti sanottu.
[/quote] voisit sanoa vaikka oli kiva jutella, moikka. Oli kiva törmätä....
Sori ap mut olen just semmoinen, että kauhistun jos juurikin kovin aikaisessa vaiheessa pyydetään viikonloppukylään. Olisit ehdottanut vaikka kahveja.
Joo, ja mä sanon aina, että "ollaan yhteydessä" tai "palataan", kun eroan ihmisestä, vaikka ei välttis olisi aikomusta lähiaikoina pitää mitään yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:18"]
[/quote]
Monelle mun liikaa puhuminen on vain turn off. Tiedän tämän koska vanhat ystäväni ovat sanoneet ihan suoraan, että ole välillä hiljaa.
ap
[/quote]
Jaa, no... vaikeaa sanoa mikä on sitten jo liikaa. Selkeästi se raja tulee itsellänikin jossain vastaan...
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:21"]
Sori ap mut olen just semmoinen, että kauhistun jos juurikin kovin aikaisessa vaiheessa pyydetään viikonloppukylään. Olisit ehdottanut vaikka kahveja.
Joo, ja mä sanon aina, että "ollaan yhteydessä" tai "palataan", kun eroan ihmisestä, vaikka ei välttis olisi aikomusta lähiaikoina pitää mitään yhteyttä.
[/quote]
Moni valitettavasti jakaa sun ajatusmaailman! Kaverit toimivat vain sillä tavalla, että jos ollaan näkemässä niin kysytään että nähdäänkö ensi viikolla tai ehdottavat heti tarkkaa aikaa. Tällä naisella on tarkat liikkumattomat työajat.
ap
Jotkut sanoo niin kohteliaisuuttaan, vaikkei haluaisikaan enää olla yhteydessä ja toiset todella tarkoittaa että pidetään yhteyttä. Emme osaa ennustaa miten tässä tapauksessa. Jos et halua olla liian innokas ja päällekäyvä, odota että nainen ottaa yhteyttä. Tai yritä törmätä vahingossa toisen kerran häneen vaikka kuukauden kuluttua ja pyydä sitten kahville.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:28"]
Jotkut sanoo niin kohteliaisuuttaan, vaikkei haluaisikaan enää olla yhteydessä ja toiset todella tarkoittaa että pidetään yhteyttä. Emme osaa ennustaa miten tässä tapauksessa. Jos et halua olla liian innokas ja päällekäyvä, odota että nainen ottaa yhteyttä. Tai yritä törmätä vahingossa toisen kerran häneen vaikka kuukauden kuluttua ja pyydä sitten kahville.
[/quote]
Vaihdettiin puhelinnumeroita ja hän tarjosi numeroaan ensin, että pitääkö tässäkin tapauksessa odottaa? ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:28"]
[/quote]
Vaihdettiin puhelinnumeroita ja hän tarjosi numeroaan ensin, että pitääkö tässäkin tapauksessa odottaa? ap
[/quote]nyt on kyllä uusavuttomuus huipussaan :D
Voiko ap:n kaltaisia vatvojia olemassa ? Vataus: Kyllä näköjään
Itse sanon ollaanyhteydessä jos en oikeen osaa juuri sillä hetkellä sanoa sopivaa ajankohtaa, jos on esim. Just kaikkee muuta paljon meneillään. Viestittele viikon kuluttua jos itse antoi nro.nsa niin kai se oli tosissaan.
Ei hitsi! Ap kuulostaa rakastuneelta pikkutytöltä ;-)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:50"]
Ei hitsi! Ap kuulostaa rakastuneelta pikkutytöltä ;-)
[/quote]
Olen jollain tavalla aina ihaillut tätä naista, koska olemme yhdessä harrastuksessa olleet mukana vuosia ja tämä nainen on pienessä piirissä tunnettu kyvyistään. Ehkä siksi kuulostan kuin olisin "rakastunut". Mulla on kuitenkin mies ja nainen on kyseessä, joten en ole rakastunut. Avuton kyllä olen, koska kuten kerroin, mun KAIKKI kaverit ovat tulleet elämääni ennen 90-lukua eikä ole oikein muita kiinnostanut tavatakaan kun kaveripiiri on kuin toinen perhe. ap
Mitä luulisit?