Annatko koirasi uida järvessä ja PILATA järvien veden laadun?
Kommentit (30)
Väsynyttä läpändeerin yritystä. Keksi parempia tai mene ulos leikkimään.
Järvi ei pilaannu koiran tähden, pestäänhän mattojakin.
Jotkut älyttömät uittavat/ kävelyttävät hevosia uimarannan vedessä.
Käveletkö yleisillä paikoilla ja pilaat hengitykselläsi ilmanlaadun?
Ennen oli itsestään selvää, että eläimiä EI tuoda uimarannalle ollenkaan.
Ei kannata mennä uimaan, sinne on kalat pissannut.
Koiraihmiset ovat alintakastia.
Uittavat koiriaan aamuisin ihmisten uimarannoilla!!!
TÖRKEETÄ
Niin kauan kuin vihervasemmistolaiset uivat järvissä, ui myös minun koirani joka saastuttaa niitä vähemmin mitä nuo hehhulit.
Entäs hikinen ja p*skainen ihminen? Tai pikkulapsi, joka kusaisee tai vääntää tortut veteen?
En vie koiraani ihmisten rannalle.
Kuinkahan paljon veden laatua pilaa mammat, jotka pesee vauvojen kakkapyllyjä siinä rantavedessä? :)
Eiköhän ne muut saasteet pilaa vesiä enemmän. Maatalous, valumat pelloilta, teollisuus.. Nykyään kaupunkien jätevedet sentään hyvin puhdistettu.
Koiria ei saa tuoda uimarannoille, mutta riittävän kaukana tai eläinten omalla uimarannoilla saa mun puolestani uida koirat sydämensä kyllyydestä.
meidän kaupungissa on koirillekin oma hiekkaranta, mutta jostain syystä sinne ne tunkee ihmisetkin kun omat rannat ei enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Koiria ei saa tuoda uimarannoille, mutta riittävän kaukana tai eläinten omalla uimarannoilla saa mun puolestani uida koirat sydämensä kyllyydestä.
ei sitä tarvitse mennä edes riittävän kauas. Riittää ettei ole siinä merkityllä uimarannalla.
Koirat eivät kuulu uimarannoille. Lasten kakkojen pesu ei kuulu uimarannoille. Se lasten pissaaminen veteen on pikkujuttu. Mutta suotavaa on tietysti että mamma vie puskaan pissille. Itse en ole koskaan pessyt lapseni kakkapyllyä uimarannalla, olen varannut hygieniapyyhkeitä sitä varten varalle. Ennen oli täysin selvää miten uimarannoilla käyttäydytään, miksi nykyään kaikki normaalitavat ovat ihmisiltä hukassa. Miksi suomalaiset ovat nykyään ihan kamalia juntteja.
Miksi noita alanuolia. Onko jotkut oikeasti sitä mieltä, että eläimiä saa tuoda virallisille uimarannoille!!
Vierailija kirjoitti:
Lihavat pois rannoilta. Niiden hiki pilaa uimavedet
Ja ulkomuoto esteettisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Koiraihmiset ovat alintakastia.
Uittavat koiriaan aamuisin ihmisten uimarannoilla!!!
TÖRKEETÄ
Eivätkä edes usko kun huomautan asiasta.
Pakko ruveta sanaharkkaan ja jopa heristää nyrkkiä kun uittavat samassa lammessa jopa samaan aikaan kun muita ihmisiä uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita alanuolia. Onko jotkut oikeasti sitä mieltä, että eläimiä saa tuoda virallisille uimarannoille!!
No itseasiassa monessa viestissä puhutaan vain uimarannoista eikä virallisista. Meidän lähellä on epävirallinen ranta jolla ihmiset käu ja yhtälailla koirat siellä saa uida. Välillä on joku valittaja paikalla joka ei usko että hänen tulee siirtyä järven toiselle puolelle jos haluaa koirattoman rannan. Itselläni ei ole koiraa mutta puolustan kyllä niitä joilla on ja jotka ovat oikealla paikalla.
Siellä ui esimerkiksi hirvet ja muutkin eläimet.