Mistä voi löytää kumppanin, kun en
käy baareissa enkä halua harrastaa nettideittejä? Ei tuolla kaupoissa/töissä/harrastuksissa/ihmisten ilmoilla oikeasti kukaan tule tekemään lähempää tuttavuutta. Ainoat iskuyritykset on oikeasti baarista, mutta kun en niihin halua enää lähteä. Samoin nettideittailu on niin nähty, en vaan täsmää siellä olevien miesten käsittämättömiin vaatimuksiin. Loppuelämäkö sinkkuna?
Kommentit (34)
Nä tapasin mun miehen huoltoaseman pihalla.
Tuu kirjastossa juttelemaan mulle..
T: Raamikas, suhteeseen kaipaava, ujo, baareissakäymätön, runoileva basisti.
No mulle on käynyt samoilla "lähtökohdilla" niin että olen jäänyt vanhaksipiiaksi. Olen jo 40 v. Eli jos sinulle tällainen kohtalo olisi ihan kamala ajatus, niin sitten kyllä kannattaa vaan yrittää aktiivisesti etsiä vaikka se vähän tylsältä tuntuisikin.
On toki mahdollista, että löydät elämäsi miehen jostain arjesta. Kyllä sitä joillekin sattuu. Varsinkin nuorena, esim. opiskelupiireissä pariutuminen ihan arjesta on tavallistakin. Mutta todennäköisyyttä löytämiseen kyllä lisää huomattavasti se että etsii.
av:lta löytyy kyllä. kerro kaupunki, luonnetta, elämäntilannetta ja millaista kumppania etsit :)
olisi heti yksi sama kiinnostuksenkohde: av.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:24"]
av:lta löytyy kyllä. kerro kaupunki, luonnetta, elämäntilannetta ja millaista kumppania etsit :) olisi heti yksi sama kiinnostuksenkohde: av.
[/quote]
Turku, 23v, opiskelija, yksi lapsi. Etsin raitista, rehellistä, kotona viihtyvää (tai ainakaan ei juokse baareissa tai harrastuksissa joka ilta), rauhallista ja fiksua tyyppiä. Jonkin sortin koulutus ja sivistyneisyys olisi suotavaa, elämäntapatyöttömiä sossupummeja en enää jaksa. Pitää tykätä lapsista sen verran, että osallistuisi lapseni elämään luotettavana aikuisena. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, joten en halua nyhjätä kainalossa 24/7. Ulkonäöstä sen verran, että hygieeninen olla pitää ja mielellään siistit vaatteet, ei mitään paskaisia verkkareita. Myös painon olisi suotavaa olla normaalin rajoissa.
Ehdokkaita, onko heitä?
Meillä ero tulossa ja näin kevään korvalla haaveilen jo uudesta rakkaudesta. En todellakaan viihdy baareissa + en halua, että tuleva mieheni käy baareissa. Nettitreffailu on vaan jotenkin noloa, että en niin siihenkään haluaisi vielä ryhtyä. Salilla miehet on taasen sellaisia itsensäpalvojia, että ei oikein sellaiset pelimiehetkään kiinnosta. Hankalaaaa :(
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:24"]
av:lta löytyy kyllä. kerro kaupunki, luonnetta, elämäntilannetta ja millaista kumppania etsit :) olisi heti yksi sama kiinnostuksenkohde: av.
[/quote]
Turku, 23v, opiskelija, yksi lapsi. Etsin raitista, rehellistä, kotona viihtyvää (tai ainakaan ei juokse baareissa tai harrastuksissa joka ilta), rauhallista ja fiksua tyyppiä. Jonkin sortin koulutus ja sivistyneisyys olisi suotavaa, elämäntapatyöttömiä sossupummeja en enää jaksa. Pitää tykätä lapsista sen verran, että osallistuisi lapseni elämään luotettavana aikuisena. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, joten en halua nyhjätä kainalossa 24/7. Ulkonäöstä sen verran, että hygieeninen olla pitää ja mielellään siistit vaatteet, ei mitään paskaisia verkkareita. Myös painon olisi suotavaa olla normaalin rajoissa.
Ehdokkaita, onko heitä?
[/quote]
Mulla muuten ihan sama mutta oon 21 ja Helsingistä. Ihan ku olis ollut mun kirjoittama. Mistä meille normaalit miehet? Tuntuu toivottomalta. En ikinä ole missään ilman mun lasta, eikä silloin voi mitään miehiä lähestyä.
Nykyisen tapasin baarissa, mutta on löytynyt myös harrastuksista ja lavatansseista ehdokkaita
Siis ihan tosissaan 21- ja 23-vuotiaat yksinhuoltajat ihmettelee, kun ei löydy miestä? Teistä haisee se wt-leima jo kilometrien päähän. Ei tulisi mieleenkään saman ikäisenä miehenä, että pokaanpa tuosta opiskelevan yh-äidin ja toisen miehen muksun riesaksi... Ei juuri kukaan parikymppinen mies halua isäksi eikä edes ole riittävän kypsä siihen rooliin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 11:16"]
Siis ihan tosissaan 21- ja 23-vuotiaat yksinhuoltajat ihmettelee, kun ei löydy miestä? Teistä haisee se wt-leima jo kilometrien päähän. Ei tulisi mieleenkään saman ikäisenä miehenä, että pokaanpa tuosta opiskelevan yh-äidin ja toisen miehen muksun riesaksi... Ei juuri kukaan parikymppinen mies halua isäksi eikä edes ole riittävän kypsä siihen rooliin.
[/quote]
Itse en wt:ksi nimittelisi, mutta totta on että noin nuoria miehiä voi se lapsi siinä pelottaa ja karkottaa. Useimmat kuitenkin haluavat viettää vielä siinä iässä hyvin vapaata elämää, jossa voi juhlia, matkustaa jne.
Kannattaa keskittyä omaan elämään ja lapseen,tuossa parinkympin hujakoilla ollaan vielä niin nuoria. Isäehdokkaat saattavat vaihtua moneen kertaan. Ihan siis positiivisesti sanon tämän,nauttikaa elämästä. Kyllä Se mies vielä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:24"]
[/quote]
Ehdokkaita, onko heitä?
[/quote]
En tarkoita loukata, mutta on pakko kysyä, haetko itsellesi kumppania vai lapsenhoitajaa saadaksesi sitä omaa aikaa? Vähän tuosta kirjoituksestasi paistaa se läpi, että haluat mennä, mutta lapsesi rajoittaa ja jos siihen saisit kodnhengettären miehen muodossa niin olisiit tyytyväinen.
Miehellä ei saisi olla omaa aikaa ilmeisestikään, pitäisi olla kotona, ei kuitenkaan sinun kanssa 24/7. Toivottavasti löydät, vaikka en usko sellaiseen ihmeeseen.
Ei pidä yrittää liikaa. Ei ole totta tuo mitä sanoit, että vain baarista tai netistä voi löytää kumppanin. Itse olen saanut kahvittelukutsun ihan keskellä päivää metrossa. Tuntematon, mukavan olonen mies kysyi. Silloin ei tosin tullut lähdettyä.
Erään tapasin ihan vaan sattumalta ja pikaisesti harrastukseni merkeissä. Oli onkinut numeroni yhteiseltä tutulta, soitti ja pyysi ulos. Saa nähdä miten käy :)
Up.