Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaantuvat nelikymppiset kuinka usein värjäätte hiuksia?

Vierailija
19.06.2021 |

Te joilla on tummat hiukset ja hiukset alkaneet harmaantumaan noin 40 vuoden iässä niin kuinka usein värjäät hiuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei pitäisi vastata tähän viestiin, mutta lopetin värjäyksen, kun omat hiukset alkoivat tummeta. 

N51

Vierailija
2/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruskeita raitoja pari kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvun noin kuukauden välein. Joskus väli venyy pidemmäksi, joskus värjään useamminkin jos on joku tärkeä meno ja juurikasvu näyttää liian harmaalta.

Vierailija
4/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää

Vierailija
5/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harmaannu, tai ylipäätään vanhene.

Vierailija
6/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää

Vierailija
7/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt nelikymppisiltä joiden hiukset ovat alkaneet harmaantua nelikymppisenä? Eli kyse on vasta muutamasta haituvasta?

Vierailija
8/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt nelikymppisiltä joiden hiukset ovat alkaneet harmaantua nelikymppisenä? Eli kyse on vasta muutamasta haituvasta?

Siinä iässä ne usein alkavat harmaantumaan, toisilla niitä on jo enempi.

Vierailija
9/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonblondina en harmaannu ollenkaan. Sama tylsä keltainen väri tulee olemaan aina. En viitsi värjätä hiuksia, koska sitten tulisi inhottava vaalea juurikasvu. Mutta en ole moneen vuoteen hiuksia oikein ajatellutkaan. Kunhan pesen ja harjaan ne, että olen suht siistin näköinen, jos täytyy jossain käydä.

Vierailija
10/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla värjätä lainkaan, ne värit ovat aika tujuja aineita (kuka tietää mitä aiheuttavat pitkässä juoksussa). Permanenttiaineille tulin allergiseksi ja lopetin, nyt koitan karttaa kemikaaleja niin paljon kuin pystyn.

Vierailija
11/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset harmaat tuli jo alle 30v. Johtuu geeneistä. Nyt nelikymppisenä niitä on jo paljon.

Ja vastaus kysymykseen, värjään noin kerran kuussa luonnollisen värisellä sävytteellä joka peittää harmaat hyvin. Ei ole niin tujuja kemikaaleja kuin kestoväreissä. Four reasons take away color on vakiotuotteeni. 

Vierailija
12/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille harmaus tule hius kerrallaan vaan joku isompi alue kerrallaan.

Mä värjään 5-7 kertaa vuodessa. Pitäisi värjätä useammin, että pysyisi siistinä. En vaan jaksa.

Vierailija
13/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja värjää joka toinen kuukausi. Oma värini on tosi tumma. Ihan vielä en ole valmis menemään naturellina.

Vierailija
14/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sellaista Lorealin tyvivärisuihketta lähes joka pesun jälkeen. Se on hyvä ainakin ruskeille hiuksille, peittää harmaat.

Vierailija
15/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja olin värjäyskierteessä siitä aina kokonaan saakka. Harmaa tyvikasvu oli ihan karsean näköinen jo muutaman viikon päästä ja se jos joku vanhempi. Värjäytin hiukseni siis noin 5-6 viikon välein kampaajalla ja kyllähän niistä tuli aina tosi kauniit, mutta rahaa meni joka keikalla noin 120-150 e.

Koronan aikaan värjäys väheni ja en ollut siitä ollenkaan pahoillani. Kampaajan kanssa lähdimme värjäämään hiuksia luonnollisempaan päin ja niihin tuli vaaleita raitoja, joihin harmaat hieman katosivat. Nyt olen käynyt viimeksi kampaajalla alkuvuodesta ja meinasin mennä taas kohta kunhan jaksan varata ajan. Hiukseni ulottuvat vyötärölle saakka ja ovat aika paksut. Nyt on ihan ok olla hieman harmaa, mutta 25-40 vuotiaana en halunnut todellakaan olla mikään harmaavarpunen.

Vierailija
16/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja olin värjäyskierteessä siitä aina kokonaan saakka. Harmaa tyvikasvu oli ihan karsean näköinen jo muutaman viikon päästä ja se jos joku vanhempi. Värjäytin hiukseni siis noin 5-6 viikon välein kampaajalla ja kyllähän niistä tuli aina tosi kauniit, mutta rahaa meni joka keikalla noin 120-150 e.

Koronan aikaan värjäys väheni ja en ollut siitä ollenkaan pahoillani. Kampaajan kanssa lähdimme värjäämään hiuksia luonnollisempaan päin ja niihin tuli vaaleita raitoja, joihin harmaat hieman katosivat. Nyt olen käynyt viimeksi kampaajalla alkuvuodesta ja meinasin mennä taas kohta kunhan jaksan varata ajan. Hiukseni ulottuvat vyötärölle saakka ja ovat aika paksut. Nyt on ihan ok olla hieman harmaa, mutta 25-40 vuotiaana en halunnut todellakaan olla mikään harmaavarpunen.

Äh, olin siis värjäyskierteessä koronaan saakka.

Vierailija
17/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei kysytty (alle 3-kymppisenä harmaita saanut), mutta en värjää. Jos harmaita alkaa värjäämään, värjäyskierteestä on vaikea päästä. 😬 Itsellä harmaat sulautuu ihan kivasti muiden hiusten joukkoon.

Vierailija
18/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas värjään tummaa blondiani tuhkanharmaaksi, kun en harmaannu millään. Blondi värini vaan tummuu iän myötä. Onkohan tukkani tummanruskea kuollessani?

N52

Vierailija
19/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma väri edelleen, olin enemmän teininä "harmaa". Tuskin värjäisin enää kuten parikymppisenä (olo on parempi kun ei värjää), ehkä tuossa tapauksessa kokeilisin joskus värishampoota tai muuta kevyttä, jos ei tarvitse koko ajan käyttää. Tai jotain luonnonmukaista mutta EI allergisoivaa hennaa.

Vierailija
20/25 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin olen harmaantunut jo kolmekymppisestä mutta vastaan kuitenkin että noin kuuden viikon välein. Yritän pitää värin maltillisena ettei juurikasvu erottuisi.