Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tulet koronarokotukseen:

Vierailija
19.06.2021 |

-Ota Kela-kortti jo valmiiksi esille. Käy myös passi, henkilökortti tai ajokortti.
-Älä ala sanomaan nimeäsi ja aikaasi, sillä en tarvitse muuta kuin henkkarit.
-Älä ojenna mitään aiempia paperilappusia tai kortteja, joissa näkyy rokotuksen päivämäärä! En tee niillä mitään :)
-Älä valita minulle, jos itse olet tullut etuajassa ja sinun jälkeesi paikanpäälle tulleet (joilla on aika ennen sinua) pääsevät aiemmin rokotuskoppiin.
Kiitti! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aika?

Vierailija
2/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko jotenkin keskimääräistä normaalimpi, kun olen pärjännyt ilman ohjeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee näitä sinulle, vaan henkilökunnan jäsenelle.

Vierailija
4/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja jotkut muutkin ihmiset käyvät niin harvoin nykyisin rokottamassa itsensä, että ei ole mikään ihme, jos he toimivat miten sattuu.

Sinä ap olet sairaanhoidon ammattilainen, joten työssäsi olet varmaan kohdannut kaikenlaisia ihmisiä, aivan laidasta laitaan,  pultsareista toimitusjohtajiin.

Vai kuka sinut kermatorttu on laittanut sinne haukkumaan ja pilkkamaan rokotus asiakkaita?

Olet täysin alallesi.  Missä v#tussa olet työskennellyt tähän asti, kun tuollainen homma on sulle noin

vaikeata?

Vierailija
5/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi äshoo(le), jolla ureaa nupissa.

Vierailija
6/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap....ina!

Vierailija
7/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule.

Vierailija
8/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokoteportsarilla rankka työ.

Vierailija
9/9 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saavun sinne rokotuspaikalle ja tunnistaudun Kela-kortilla, asetun odottamaan vuoroani ja istun kaikessa rauhassa, niin toivon, että kutsut minut kuuluvalla äänellä rokotettavaksi. Tiedän, että aikani on klo 13:40, joten olen paikalla 5 min aikaisemmin. Älä siis oleta, että en tule paikalle lainkaan, jos kutsut minua jo 13:30 edellisen asiakkaan jäätyä saapumatta.

Kun tulen rokotuskoppiin, otan valmiksi esille se ampulli, jossa rokotteeni on. En ota rokotetta, joka on valmiiksi ruiskussa enkä kykene mistään päättelemään, että todella saan rokotetta enkä suolavettä. Älä ällittele minulle ja selitä, että rokotteen vetävät ruiskuun jotkut muut, koska aikataulu on niin tiukka. Älä hauku minua siksi, että minulla on oikeus  tietää, mitä kehooni piikitetään! Haluan rokotteen, kyllä, mutta haluan myös varmistua siitä, että kaikki menee oikeuksieni mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä