Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miesten palleista?

Vierailija
11.06.2014 |

Itse arvostan ja monesti nukkumaanmennessä asettelenkin kämmeneni miehen pallien päälle suojelemaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:30"]Silikonipallit on parhaat miehillä, roikkupallit on karseat!

[/quote]

RepesinXD

Mutta joo, tykkään kyllä palleista siinä mielessä, että luonnollinen osa miestä kuten munasarjat ovat osa naista. En kyllä mitenkään himoitse. Silloin annan kyllä erityistä huomiota pallukoille, jos ne ilmestyvät karvattomana esiin. Tiedän miehen silloin toivovan huomiota erityisesti sinne siemensäkeille.

Vierailija
22/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin lapsellinen yritys panetella naisia. Ei edes huumoria mukana. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:34"]

Yleensä naisilla on neutraali tai kielteinen suhtautuminen. Harvoin positiivinen. Olen tutkinut asiaa vuosia. 

-Mies 29v-

[/quote]

Yleensähän miehillä on neutraali tai negatiivinen suhtautuminen naisiin. Esim. miesvartaloa pidetään muodokkaampana ja siihen on kivampi tuikata. Eikun se olitkin vain sinä.

[/quote]En ole mikään sairas homo enkä missään sanonut sellaista. Toki miesvartalossa on paljon enemmän yksityiskohtia kuin naisvartalossa, vaikka tavallisesti ajatellaan ihan toisin. Esim.miehen käsivarressa ja olkapäässä näkyy vaikka kuinka monta lihasta, naisilla ei välttämättä kahtakaan. 

On tosi säälittävää yrittää vaihtaa aihetta valehtelemalla ja laittamalla sanoja minun suuhuni. 

-Mies 29v-

[/quote]

Mies 29v miettii; voiko vain miehellä olla hyvä vartalo?

Hoikan naisen vartalo on sileä ja vähämuotoinen. Kädet ovat suorat ja narumaiset. Jaloissa tietty alaspäin supistuva perusmuoto. Selkä suora ja sileä. Selässä enemmän lordoosia kuin miehellä. Rintalihaksia ja vatsalihaksia ei huomaa. Lihavan naisen vartalo on yhtä vähämuotoinen ja suhteet ruumiinosien välillä aika samankaltaiset; ainoastaan koko on muuttunut. Sileät ja ohuet kädet ovat nyt paksut ja sileät kädet jne.

Monesti naisten lihavuutta perustellaankin sillä, että rasva kertyy 'oikeisiin' paikkoihin, jotka olivat yhtä sileitä ja vähäilmeisiä jo laihana.

Miehen käsivarressa taas on paljon erilaisia vivahteita ja muotoja kuten myös jalassa. Suht vähärasvaisen ja treenanneen miehen vartalo on ihan erilainen kuin treenaamattoman lihavan miehen tai juuri kenenkään naisen.

Miesten vartaloissa on siis laadullisesti enemmän hajontaa ja monipuolisuutta kuin naisten vartaloissa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko lihavan naisen vartalo vain suurennettu malli hyvästä naisvartalosta vai laihan naisen vartalo pienoismalli? Onko miehillä vaikeaa, koska miehet eivät yksinkertaisesti vain levene tai ohene vaan joutuvat kiinnittämään huomiota muuhunkin?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3995336/ketju/mies_29v_miettii_voiko_vain_miehella_olla_hyva_vartalo/sivu/1#comment26811802

Vierailija
24/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin koko ajan. Mietin nytkin.

T. Mies

Vierailija
25/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hölmö keksintö miks ne ei voi olla yhtähyvin jemmassa

kun naisen munasarjatkin

Vierailija
26/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset hiestä liiskana olevat on ällöt kyllä.

Oon nähny kun hikiliiskanen nahka oli tarttunu reiteen kiinni.

Vierailija
27/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa käsittämättömän paljon pallit, niiden näkeminen ja erityisesti hellä koskettelu ja nuoleminen :) Ja se ajatus, miten niistä on saatu lapsi alulle... Ah ;-)

Sekin tuntuu ihanalta, kun mies tulee takaapäin ja pallit hakkaavat ihoa vasten...

Vierailija
28/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:30"]Silikonipallit on parhaat miehillä, roikkupallit on karseat!

[/quote]

RepesinXD

Mutta joo, tykkään kyllä palleista siinä mielessä, että luonnollinen osa miestä kuten munasarjat ovat osa naista. En kyllä mitenkään himoitse. Silloin annan kyllä erityistä huomiota pallukoille, jos ne ilmestyvät karvattomana esiin. Tiedän miehen silloin toivovan huomiota erityisesti sinne siemensäkeille.

[/quote]

"Ne ilmestyvät karvattomana esiin" xD

Vierailija
29/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

South Parkissa tuli joku palli-jakso, kaikilla jättimäiset pallit, sitten lopuksi yksi teetti vaimolleen pallinnahkatakin, kun kyllästyi jättipalleihinsa. Eivätkä saaneet enää kannabista pallivaivoihinsa, kun eivät mahtuneet kannabiskaupan ovesta. Ne oli kai jotkut tekopallit, loppujen lopuksi. En oo ihan varma, kun en nähnyt kokonaan.

Vierailija
30/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallit on perseestä

Vierailija
31/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihan söpöt, välttämättömät olennot jotka roikkuvat miehen mukana. Miehen sukupuolielimet yleensäkin naisena tuntuvat hankalilta, roikkuvat siinä jalkovälissä, mutta ei läheskään niin hankalilta kuin vaikkapa F-kupin roikkurinnat.

hei mies 29 vee! tää ei oo vartalo vaan kiveskeskustelu!!!! älä pakota toisia noihin sun jorinoihin vaan jorise edes palleista jos pystyt!

Vierailija
32/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:01"]

South Parkissa tuli joku palli-jakso, kaikilla jättimäiset pallit, sitten lopuksi yksi teetti vaimolleen pallinnahkatakin, kun kyllästyi jättipalleihinsa. Eivätkä saaneet enää kannabista pallivaivoihinsa, kun eivät mahtuneet kannabiskaupan ovesta. Ne oli kai jotkut tekopallit, loppujen lopuksi. En oo ihan varma, kun en nähnyt kokonaan.

[/quote]

Ballsack Hoppity Hop  

Vierailija
33/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun olla jotain mieltä palleista? Mutku en oo. Mitään mieltä.

Vierailija
34/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kiva pyöritellä sormissaan sillein nätisti.

Vierailija
35/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mieheni palleja. Ne roikkuvat, ovat aikas pitkät ja niissä on karvoja. tykkään nuolla ja kosketella niitä, aah kiihotuin kun nyt mietin edes niitä ! :D

Vierailija
36/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisilla on neutraali tai kielteinen suhtautuminen. Harvoin positiivinen. Olen tutkinut asiaa vuosia. 

-Mies 29v-

[/quote]

Kun pitää mielessä sun aiemman avauksen ja pohdinnan siitä, että on jo 7 vai 9 vuotta aikaa sun viimeisestä suudelmastasi, niin olen aika varma että sun huomio naisten viehättyneisyydestä miesten palleihin on hyvin pitkälti teoreettista. 

Vierailija
37/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:25"]

-Mies 29v-

[/quote]

Kun pitää mielessä sun aiemman avauksen ja pohdinnan siitä, että on jo 7 vai 9 vuotta aikaa sun viimeisestä suudelmastasi, niin olen aika varma että sun huomio naisten viehättyneisyydestä miesten palleihin on hyvin pitkälti teoreettista. 

[/quote]

Meinasin tulla sanomaan ihan samaa :D

Vierailija
38/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mies 29v, siellä antimies 29v femakot. Te olette toisistanne niin riippuvaisia, että menisitte yhteen ja pitäisitte turpanne kiinni näillä palstoilla!

Vierailija
39/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:25"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]http://www.vauva.fi/keskustelu/3977163/ketju/normaalit_asiat_jotka_allottavat/sivu/3

Eivät nuo ole mitenkään toisiaan poissulkevia asioita. Todellisen asennoitumisen vastakkaisen sukupuolen vartaloon näkee parhaiten sellaisessa kontekstissa, jossa ei ole pehmentäviä tunteita mukana. Erityisen suositut miehet saavat erityisen vääristyneen kuvan naisten suhtautumisesta miehen vartaloon ja sukuelimiin, koska kuvittelevat helposti edustavansa miehiä yleensä ja eivät välttämättä pysähdy miettimään, mistä kiinnostuksessa on oikeasti kysymys. Tavallisen vartalon omaava itsestäänpaljastamies saa oikeampaa tietoa. Oikeampaa tietoa saadaan myös vertailemalla naisten suihkuun kurkkivia miehiä/poikia Vs. miesten suihkutiloja vakoilevia naisia jne.

-Mies 29v-

Vierailija
40/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää suuseksistä, eikä pallitkaan kiinnosta. Mitä niillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän