Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miesten palleista?

Vierailija
11.06.2014 |

Itse arvostan ja monesti nukkumaanmennessä asettelenkin kämmeneni miehen pallien päälle suojelemaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihanat ja seksikkäät.

N35

Vierailija
2/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:53"]

Oletko Mies 29 v koskaan lukenut seksitutkija Kari Heusalan kirjaa Naisen seksuaalisuus? Kun joku on joskus tehnyt tällä tutkimallasi alalla tutkimusta jo ennenkin sinua, ja tutkimuksiin on peräti osallistunut ihan oikeita naisia.

[/quote]Eli tällä palstalla käy vain miehiä, jotka esittävät naisia? 

Mitä siinä kirjassa tästä asiasta sanotaan?

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv 10 oli dokumentti iehestä, jolla oli 60 kiloiset pallit. Eipä paljon naurattanut, kun puki ne ulos lähteissään huppariin ja työnsi kottikärryillä.

Vierailija
4/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:14"]

Itse arvostan ja monesti nukkumaanmennessä asettelenkin kämmeneni miehen pallien päälle suojelemaan.

[/quote]

Eikö seurauksena ole että sulla on kädessäsi seisova kalu:D

Vierailija
5/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:30"]Silikonipallit on parhaat miehillä, roikkupallit on karseat!

[/quote]

Joo luomut vasta oksettavat onkin!

Vierailija
6/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat välttämätön paha.

Vierailija
7/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kuin riipputissit. Molempia tarvitaan hetki lasten takia, muuten vähemmällä käytöllä.

Syy, miksi kivekset eivät ole elimistön sisällä kuten munasarjat johtuu siitä, että niiden lämpötila pitää olla viileämpi. Voisihan asia olla naisillakin noin, että munasarjat tarvitsisi olla viileämmässä ja ne roikkuisivat naisten jalkojen välissä kuin ylipitkät häpyhuulet.

Tässä myös yksi teoria: eläimet joilla on kivekset sisällä, eivät liiku kovinkaan notkeasti. Sisäkivekset eivät kestä painetta alavatsassa ja rintalihaksissa. 

Kivesten paikka ihmisillä mahdollisti juoksemisen, vaikka pyörän tangolle tippuminen onkin tuskallista.

Vierailija
8/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:26"]

Samaa sarjaa kuin riipputissit. Molempia tarvitaan hetki lasten takia, muuten vähemmällä käytöllä.

Syy, miksi kivekset eivät ole elimistön sisällä kuten munasarjat johtuu siitä, että niiden lämpötila pitää olla viileämpi. Voisihan asia olla naisillakin noin, että munasarjat tarvitsisi olla viileämmässä ja ne roikkuisivat naisten jalkojen välissä kuin ylipitkät häpyhuulet.

Tässä myös yksi teoria: eläimet joilla on kivekset sisällä, eivät liiku kovinkaan notkeasti. Sisäkivekset eivät kestä painetta alavatsassa ja rintalihaksissa. 

Kivesten paikka ihmisillä mahdollisti juoksemisen, vaikka pyörän tangolle tippuminen onkin tuskallista.

[/quote]Ihmisten sukuelimet yleensäkin ovat vain lisääntymistä varten jos lähdetään biologisoimaan. Ihmismiehellä on ehkä peniskin vain siksi, että evoluutiolle ei ole onnistunut pääsemään lintumaiseen 'aukot vastakkain' lisääntymismuotoon nisäkkäiden kohdalla jonkun tietyn mutaation jälkeen. 

Ihmisillä on valta päättää käyttävänsä elimiä johonkin muuhunkin kuin primitiivitarkoituksiin. 

-Mies 29v-

Vierailija
9/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mieheni palleista ;)

En niinkään "suojele" (typerä sanavalinta...), vaan hipelöin ja hyväilen. Ja suihin ottaessani imen, nuolen ja latkin myös palleja, se on ihanaa.

Vierailija
10/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla on vaa 1

Vierailija
11/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä on pidettävä hyvänä kun ovat antaneet meille jo kaksi lasta:D

Vierailija
12/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonipallit on parhaat miehillä, roikkupallit on karseat!

Vierailija
13/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:25"]

Osalla on vaa 1

[/quote]

Ja polyorkideassa palleja voi olla enemmän kuin kaks

Vierailija
14/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisilla on neutraali tai kielteinen suhtautuminen. Harvoin positiivinen. Olen tutkinut asiaa vuosia. 

-Mies 29v-

Vierailija
15/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:34"]

Yleensä naisilla on neutraali tai kielteinen suhtautuminen. Harvoin positiivinen. Olen tutkinut asiaa vuosia. 

-Mies 29v-

[/quote]

Joo siis mulla on pallien kuvat teipattu esim. nyrkkeilysäkkiin ja joka aamu raahaan säkin takapihalle koukkuun ja hakkaan sitä kuvaa niin kauan kunnes naapurin Esalta tulee itku. Sen jälkeen kuivaan pershikeni pallikuvioisiin pyyhkeisiin. Niitä saa Marimekolta.

Vierailija
16/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

[/quote]

Yleensähän miehillä on neutraali tai negatiivinen suhtautuminen naisiin. Esim. miesvartaloa pidetään muodokkaampana ja siihen on kivampi tuikata. Eikun se olitkin vain sinä.

Vierailija
17/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pallit? Etupyllytkö?

Vierailija
18/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:41"]

-Mies 29v-

[/quote]

Yleensähän miehillä on neutraali tai negatiivinen suhtautuminen naisiin. Esim. miesvartaloa pidetään muodokkaampana ja siihen on kivampi tuikata. Eikun se olitkin vain sinä.

[/quote]En ole mikään sairas homo enkä missään sanonut sellaista. Toki miesvartalossa on paljon enemmän yksityiskohtia kuin naisvartalossa, vaikka tavallisesti ajatellaan ihan toisin. Esim.miehen käsivarressa ja olkapäässä näkyy vaikka kuinka monta lihasta, naisilla ei välttämättä kahtakaan. 

On tosi säälittävää yrittää vaihtaa aihetta valehtelemalla ja laittamalla sanoja minun suuhuni. 

-Mies 29v-

Vierailija
19/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:39"]

-Mies 29v-

[/quote]

Joo siis mulla on pallien kuvat teipattu esim. nyrkkeilysäkkiin ja joka aamu raahaan säkin takapihalle koukkuun ja hakkaan sitä kuvaa niin kauan kunnes naapurin Esalta tulee itku. Sen jälkeen kuivaan pershikeni pallikuvioisiin pyyhkeisiin. Niitä saa Marimekolta.

[/quote]Tässäkin lapsellinen yritys kumota väitteeni huumorilla tai vääristelyllä.

-Mies 29v-

Vierailija
20/42 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:41"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]En ole mikään sairas homo enkä missään sanonut sellaista. Toki miesvartalossa on paljon enemmän yksityiskohtia kuin naisvartalossa, vaikka tavallisesti ajatellaan ihan toisin. Esim.miehen käsivarressa ja olkapäässä näkyy vaikka kuinka monta lihasta, naisilla ei välttämättä kahtakaan. 

On tosi säälittävää yrittää vaihtaa aihetta valehtelemalla ja laittamalla sanoja minun suuhuni. 

-Mies 29v-

[/quote]

Oho. Nimittelemäänhän se rupesi kun ei muuten ulosanti riittänyt. "Sairas" ihan. :O !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi