Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkärit tekevät huoneissaan julkisellapuolella??

Vierailija
11.06.2014 |

Mulla oli aika lääkärille 14.00 klo. 14.15 se lääkäri kutsuu jonkun muun muijan joka tuli vasta tänne vasta kymmentä yli???

Tää nainen lähti sieltä huoneesta klo. 14.30 ja toi lääkäri on ollut yksin tuolla siitä asti!

Vetääkö se sikeitä vai mitä helvettiä???!!!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, lähinnä tarkoitin, että lääkäreidenkin pitäisi olla töissä täyspäiväisen työviikon verran _joka viikko_! Eiköhän siitä jo saataisi lisää aikaa potilastyöhön ihan hyvin. Nyt on maan tapa, että lääkärit pitää työviikon lyhyenä, kun se on ansioiden puolesta ihan mahdollista. Ja toinen juttu on se, että kun on erittäin kalliisti palkattu, niin varmaan voi käsittää, että silloin ei vain voi jutskailla facessa tai käytävillä, vaikka joku muu (esim. lähihoitajat vastaanotossa) niin näyttää tekevänkin... Ei heidänkään tietysti kuuluisi niin tehdä, mutta lääkärin nyt ei ainakaan pidä alkaa työpäiväänsä ekstralepuutteluilla huokoistamaan tai olla siitä pahoillaan, ettei niin voi tehdä.

Vierailija
22/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai,jestas tuota tehottomuutta ja keskittymistä epäolennaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:59"]

21, lähinnä tarkoitin, että lääkäreidenkin pitäisi olla töissä täyspäiväisen työviikon verran _joka viikko_! Eiköhän siitä jo saataisi lisää aikaa potilastyöhön ihan hyvin. Nyt on maan tapa, että lääkärit pitää työviikon lyhyenä, kun se on ansioiden puolesta ihan mahdollista. Ja toinen juttu on se, että kun on erittäin kalliisti palkattu, niin varmaan voi käsittää, että silloin ei vain voi jutskailla facessa tai käytävillä, vaikka joku muu (esim. lähihoitajat vastaanotossa) niin näyttää tekevänkin... Ei heidänkään tietysti kuuluisi niin tehdä, mutta lääkärin nyt ei ainakaan pidä alkaa työpäiväänsä ekstralepuutteluilla huokoistamaan tai olla siitä pahoillaan, ettei niin voi tehdä.

[/quote]

Luuletko, että siitä osa-aikaisuudesta maksetaan 100%? Maksettaisiinkin. Kuule, siellä maksetaan tehdystä työstä. Eli kun teen vähemmän töitä, saan vähemmän palkkaa. Ihan sama juttu millä tahansa muulla alalla. 

Ja onpa suuri palkka tosiaan. Täydestä työviikosta (8h/pv) saan kuussa 3200e. Huhhuh. Pitäisi korkata shamppanja ja ostaa ferrari kun on niin luksusta tämä lääkärin elämä.

Vierailija
24/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako pätevät lääkärit vaan hieman yli 3000 euroa kuussa palkkaa? Tehtyään 40 tunnin työviikkoa... Mun tutut lääkärit on sitten tainneet vähän pistää omiaan puhuessaan (omasta aloitteestaan!) palkoistaan. Noloja, todella noloja!

Vierailija
25/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei pidä paikkaansa, palkka ihan normitk.ssa alkaa 6:lla.

Vierailija
26/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kirjoittelen tänne, tsekkaan spostit, whatsappaan jne.

t. yleislekuri

Vierailija
28/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kymmensormijärjestelmä on niin paljon hitaampi kuin sanelu. Esim. labra-arvot ja lääkkeet on paljon helpompi lukea listasta suoraan tekstiin kuin kirjoittaa itse (ainakaan pegasoksessa ei voi copypastettaa niitä). 

Vierailija
29/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ketjun tk-lääkäri unohditko kertoa jotain palkastasi.  

Vierailija
30/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne levittää takapuoltaan, niinkuin aina hoitohenkilökunta..niin just..

Vierailija
31/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat ja marmattajat taas puhumassa asioista joista näkevät vaan yhden puolen eli potilaan. Mistä näitä besserwissereitä riittää??!! Jumalauta lukekaa lääkäriksi ja menkää paiskimaan töitä niin tiedätte mitä se on. Olette jotain paskakuskeja jotka surffailee ruokatunnilla tai tupakkatauolla. T. EI lääkäri

Vierailija
32/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun "tk-lääkäri", et tiennyt edes tk-lääkäreiden palkkatasoa, että sellainen wannabe-lääkäri. Suomessa on edelleen sanan- ja julkaisuvapaus. En nostaisi edes takapuoltani alle 4000€/kk, olenkin valinnut IT-alan. 

T: Ohjelmoija

Vierailija
33/34 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:56"]

Normi setti: potilas tulee huoneeseen ja aloittaa kertomaan. Mulla on 20min aikaa, mutta potilas puhuu ja puhuu ja ekat 10min on jo mennyt. Mietin, mikä vaiva on kyseessä ja miten etenen tutkimuksissa. Pyydän riisumaan että voin tutkia hänet. 20min on mennyt kun palaan koneelle ja potilas pukee. Ja ainiin, "sitten olisi vielä yks juttu", potilas sanoo ja kaivaa tukun reseptejä. Samalla yritän laittaa labrapyyntöjä koneelle, mutta kone ei toimikaan. Alan selaamaan potilaan antamaa reseptipinoa, joista kaikki voimassaolevuudet pitäisi tarkistaa potilaan tiedoista, mutta kone ei toimi. Odotan. No, potilas lähtee.

Kone toimii vihdoin ja alan sanella käyntitekstiä. Samalla hoitaja tulee kysymään jotain ja joudun sulkemaan käyntitekstin että voin avata hoitajan kysymän asian takia toisen potilaan tiedot. Kun tämä on ohi, palaan sanelemaan edellistä kertomusta. Sitten vielä labrapyynnöt ja jessus, toivottavasti ei tarvinnut pyytää röntgeniä, johon pitää avata oma ohjelma ja kirjoittaa oma erillinen lähete.

Eipä siinä muuta, olen 30min myöhässä ja seuraava potilas käärmeissään vastaanottohuoneessaan. Milloinkahan itse ehtisi syömään? Tai edes vessaan?

T. Se lääkärisi, joka oli tänään myöhässä.

[/quote]

Ja sitten juuri kun luulet ehtiväsi vesstauolle niin hoitaja tulee huoneen ovelle että "saako konsultoia kun mulla on tällainen vaikea tilanne oman potilaan kanssa......"

Ja sitten hyvästit vessatauolle. 

T hoitaja  :)

Vierailija
34/34 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän