Tässä on Suomen kaunein bloggaaja:
http://annib-a.blogspot.fi/2014/06/graduation.html
huhhuh.. voiko täydellisempää olla? ei hiustenpidennyksiä edes, ihanan pitkä vaalea tukka, kauniit enkelikasvot ja upea kroppa!
kaikenlisäksi melko varakas, mm-cheerleaderi ja kympin oppilas koulussa :) siinä nuorille tytöille mahtava esikuva!!
Kommentit (66)
En haluaisi romuttaa ihanan lapsekasta uskoasi mutta tuo on kyllä tekotukka noissa juhlakuvissa. Omien hiusten raja näkyy selvästi ja kyllähän järkikin jo sanoo, ettei valkaistu tukka voi kasvaa tuollaiseksi. Ehkä pitää arkena normaalia omaa tukkaansa?
annilla on oma tuo pitkä tukka, oli jossakin lehdessä jonkun aikaa sitten kun voitti jonkun hiuskisan
http://annib-a.blogspot.fi/2013/10/hair-icons-2013.html
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:11"]
En haluaisi romuttaa ihanan lapsekasta uskoasi mutta tuo on kyllä tekotukka noissa juhlakuvissa. Omien hiusten raja näkyy selvästi ja kyllähän järkikin jo sanoo, ettei valkaistu tukka voi kasvaa tuollaiseksi. Ehkä pitää arkena normaalia omaa tukkaansa?
[/quote]
Omat hiukset on
Kyllä mun tyttö on kauniimpi. Tolla on sama ilme joka kuvassa.
Kuka laittaa valmiskeksejä yo-juhlapöytään tarjolle?
Eih likikään niin kaunis kuin Pipsapöpsärömpsäplösö ihanan pirteä läskikasa. Siinä varressa on sitä jotain.
"Ihan nätti"
wtf? Todella kaunis, missiainesta minun silmääni ainakin! Ja muutenkin paremman näköinen kun suuri osa bloggareista, en tajua miksi vähätellään täällä?
t.21v
Varakas. Niin, siis pappa betalar. Sehän onkin aina mainitsemisen arvoista.
Huh, ei ole kyllä tuossa tytössä mitään persoonnallista. Hukkuu täysin valtavirtaan. Tosin mielipideasia, itse pidän tummatukkaisista, tatuoidun rock- henkisistä misuista.
M27
Minustakin on kyllä erittäin kaunis nuori nainen.
En nyt blogin kohderyhmään kuulu tosiaankaan, joten lukaisin vain tuon ylppäripostauksen, mutta minusta jotenkin ihanasti kirjoitti perheestään. Ja täällä av:n hullujen exien ja nyxien maailmassa ilahduttavaa, että selkeästi mahtuivat mainiosti eroperheenäkin juhlimaan yhdessä.
Juhlapöytäkin oli kaunis. Siis miksi ei valmiskeksejä??? Jotkut keksit nyt on vaan täytettä pöydässä pikkulapsille, en ole varmaan kymmeneen vuoteen syönyt yhtään keksiä enkä tosiaan ymmärrä miksi niitä pitäis alkaa erikseen leipomaan. Muutenkin selkeästi pitopalvelusta hankittu tarjoilu, mutta mitä vikaa? Itse ainakin inhoan leipomista yli kaiken, joten noin itsekin varmaan toimisin.
Selkeästi perheellä ei ole pikkurahasta puutetta.
Ihan nätti, mutta turhan lyhyt ja näyttää vähän bimbolta.
(Ja eipä tuollaiset kolmen E:n, yhden M:n ja kahden C:n paperit kauhean hyvät ole...)
Iäkkään näköinen, ei nuoruuden raikkautta.
Voiko toi olla enempää klisee? Vaaleetukka-rikkaatporukat-cheerleaderjee-kauppakorkeeseentietty. Hohhoijakkaa, samanlaisia kauppakorkeeseen pyrkiviä perusblondeja on kaikki muutkin.
Säälittävää että keski-ikäiset kotiäidit ovat niin kateellisia nuorelle tytölle, että pitää alkaa haukkumaan.
tosi tavallisen näköinen suomalainen tyttö. Ihan nätti mutta yliblondattu tukka ja liikaa meikkiä. Kirjoitusvirheet myös häiritsevät: "Siskoni oli tunnollisesti räpsinyt kuvia pitkin päivää, josta olen hänelle todella kiitollinen."
Annilla on koko tukka oma ja väriä on otettu vain vaaleaa raitaa kirkastamaan, joten ei kyllä ole yliblondattu :D
Ei Magnan keskiarvon ylioppilasta voi mitenkään kutsua "kympin tytöksi"
Noi hiukset on kyllä oikeastikin todella upeat(, vaikka liian vaaleat minun makuuni.)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:39"]
KIITOS BLOGIVINKISTÄ! :) Jos ap:n tarkoitus oli saada porukka haukkumaan blogia ja bloggaajaa niin uskon että suurin osa otti sen sijaan tämän pelkkänä hyvänä blogivinkkinä ja toivottavasti bloggaaja saa klikkauksista hyvin rahaa.
[/quote]
Tarkoitukseni ei ollut saada ihmisiä haukkumaan; mielestäni Anni todellakin on Suomen kaunein bloggaaja! :) tiedän että haukkujat ajattelevat sisimmissään samoin. Ja hyvä vaan että blogi saa uusia lukijoita, ihmettelenkin miksei se ole suositumpi!
[/quote]
Ihana asenne: ihan sama mitä sanot, tiedän kuitenkin mitä sisimmässäsi ajattelet! Voi ei...
PS:Minusta Suomen kaunein bloggaaja on sisäisesti ja ulkoisesti kaunis urheilubloggaaja Aino, mutta sinähän näet sisimpääni ja tiedät sen jo ;) pissisten blogit eivät kiinnosta.