Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kanssa ei voi tehdä mitään kodin ulkopuolella!!!:(

Vierailija
11.06.2014 |

Kirjasto: kirjoja otetaan sieltä täältä ja jätetään sinne tänne. Itse kuljen perässä laittamassa niitä takaisin.

Kaupassa, koko ajan kädestä kiinni. Maksutilanteessa viimeistään karkaa. Sanoin tänäänkin isommalle,että pidä pientä kädestä kiinni. Pienempi oli n.1 sekunnin "kiinni" ja juoksi suoraan ulos. "No ku mä yritin pitää kiinni"

Rannalla: kumpi hukkuu ensin. Isompi nyt osaa jo jonkun verran, mutta koko ajan on keskityttävä pienempään. Joku kyseli minulta mattojen pesua: Mitä helvettiä, noitten kanssa? Nehän katoaa heti

Onkiminen, kiinnostaa toista 2 minuuttia ja toista ei yhtään, suoraan kävelee järveen...

Huoh! Mitä mä teen koko kesän?! Tai siis mitä muut tekee?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lapset on 2 ja 6 vuotiaat.

Vierailija
2/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Ei meillä kyllä ole tuollaista, lapset 8,6 ja 3 v. Voisin vaikka maalata järvenrantamökin kattoa lasten ollessa pihalla leikkimässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just sama tilanne. Lapset 2+2 ja 5. Kotona ollaan ja omassa pihassa, hipheijaa!

Vierailija
4/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan siltä, että teidän on parempi pysyä poissa ihmisten ilmoilta. Tuollainen kirjojen paiskominen ei ole hyväksyttävää, kuten ei ole kaupassa juokseminenkaan.

Vierailija
5/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:22"]Niin ja lapset on 2 ja 6 vuotiaat.[/quote]

Heh, ja mä kun oletin, että sun lapset on suunnilleen 1-2 ja 3-4 vuotta...

Vierailija
6/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:20"]

[/quote]

Ihan mitä huvittaa. Pari ulkomaanmatkaa on jo varattu, kolmas mahdollisesti äkkilähdöllä. Lapsettomuus <3

Vierailija
7/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä vaihtaisi tätä omaa elämääni lasten kanssa siihen sinkkuaikuisen elämään. Tuli matkusteltua ympäri maailman, niin tyhjää, niin turhaa. Nyt elän todellista elämänmakuista elämää.

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:27"]

[/quote]

Ihan mitä huvittaa. Pari ulkomaanmatkaa on jo varattu, kolmas mahdollisesti äkkilähdöllä. Lapsettomuus <3

[/quote]

Vierailija
8/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden kohta 4-v kanssa ulkomaille viettää lomaa..

Vierailija
9/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette metsään! Mulle on tärkeetä päästä vähintään kerran viikossa metsäretkelle. VArmaan löytyy joku kiva luontopolku. Ja sit kun etsit vielä sellaisen, jossa ei ole sitä rantaa =).

Vierailija
10/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:20"]Kirjasto: kirjoja otetaan sieltä täältä ja jätetään sinne tänne. Itse kuljen perässä laittamassa niitä takaisin.

Kaupassa, koko ajan kädestä kiinni. Maksutilanteessa viimeistään karkaa. Sanoin tänäänkin isommalle,että pidä pientä kädestä kiinni. Pienempi oli n.1 sekunnin "kiinni" ja juoksi suoraan ulos. "No ku mä yritin pitää kiinni"

Rannalla: kumpi hukkuu ensin. Isompi nyt osaa jo jonkun verran, mutta koko ajan on keskityttävä pienempään. Joku kyseli minulta mattojen pesua: Mitä helvettiä, noitten kanssa? Nehän katoaa heti

Onkiminen, kiinnostaa toista 2 minuuttia ja toista ei yhtään, suoraan kävelee järveen...

oletko kuullut sellaista sanaparia kuin lasten kasvatus?

[/quote]

Vierailija
11/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata ne lapsesi. Käyttäytymistä kirjastossa ja kaupassa voi opetella. Samoin kärsivällisyyttä ja keskittymiskykyä. 6-vuotias varsinkin on jo niin iso, kohta koululainen, että on ihan äidin leväperäisyyttä, jos käytös on sekopäistä.

Mulla on tuttava, joka samassa tilanteessa nyt, kun lapset on 6-, 5- ja 3-vuotiaita. Koskaan ei komennettu, ei opetettu käyttäytymään, ei vaadittu mitään. Nyt tuttava parkuu, että niiden kanssa ei voi mennä minnekään. Ne huutaa, juoksee ja riekkuu eivätkä voi keskittyä mihinkään esim. museossa tai kirjastossa tai yhtään missään.

Lapset ovat niin huonokäytöksisiä, että toiset lapsiperheetkään ei välitä kutsua heitä kylään tai kyläillä heillä. Kun nuo kolme poikaa alkaa vaan hakata muita rauta-autoilla eikä osaa yhtään leikkiä yhdessä, hullustaa, huutaa ja riekkua vaan ympäri taloa.

Niin makaa kuin petaa. Nyt otat kovan kurin, vielä ei ole myöhäistä.

Vierailija
12/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:29"]

Tuli matkusteltua ympäri maailman, niin tyhjää, niin turhaa.

[/quote]

Taisit vain käydä kaksikymmentä kertaa Kanarialla ja aina siinä samassa hotellissa. Jos olisit oikeasti matkustanut ympäri maailman, olisi jäänyt reppuun aika tavalla kokemusta, jota nyt voisit jakaa lapsillesikin.

Vierailija
13/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kiinni vaunuihin.

Mutta miten tuo tuleva eskarilainen selviää ensi vuodesta? Onko ollut koskaan missään, missä pitäisi käyttäytyä hyvin?

Vierailija
14/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi sinne kirjastoon pitää ängetä, jos ei lapset osaa käsitellä kirjoja. Menkää puistoon tms. Kaupassa on kärryt, joihin saa näppärästi sen pienemmän muksun.

T. Aivan samanikäiset muksut, ja en keksi mihin en voisi ottaa heitä mukaan

Vierailija
15/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi sun pienempihän on kyllä hankalassa iässä, jalat kantaa mutta järki ei. Mutta isompi...kuulostaa kyllä ikäisekseen melko vilkkaalta. Kuusivuotiaat voivat olla kömpelöitä ja hankalia, mutta ohjeita pitäisi osata kuunnella. Onko näin, että pienempi on näistä se vilkas, ja isompi kuitenkin ikätasonsa mukainen vesseli? Eihän käy niin, että pienempi vie kaiken sun huomion, ja odotat isommalta sitten enemmän kuin mihin hän pystyy, tai syrjään jäänyt isompi hakee huomiota temppuilemalla?

Vierailija
16/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:35"]

Ettekö vittu osaa kasvattaa lapsianne käyttäytymään julkisissa paikoissa?1 Hakatkaa rautakettingillä niin monta kertaa, että perseily loppuu saatanan huorat.

[/quote]

Kukas sinut jätti kasvattamatta? :D :D

Vierailija
17/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä vaihtaisi tätä omaa elämääni lasten kanssa siihen sinkkuaikuisen elämään. Tuli matkusteltua ympäri maailman, niin tyhjää, niin turhaa. Nyt elän todellista elämänmakuista elämää.

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Samoin :) Lasten kanssa elämä on ihanaa. Luulin että ilman heitä on kivaa, vapaata ja saa tehdä mitä huvittaa. Saahan sitä, mutta kaikki oli juuri kuten sanoit, tyhjää. Nyt sen ymmärrän. En vaihtaisi lapsellista elämääni mihinkään.

Vierailija
18/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valjaat.

Vierailija
19/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos matkailu tuntuu turhalta, ei sitä varmaankaan kannata tehdä. Se on kuitenkin täysin vapaaehtoista, ja ympäristön kannaltakin lienee parempi, että kaukomatkoja tekevät vain ihmiset, jotka saavat niistä jotakin irti. Itse taas pitäisin lapsiperhe-elämää tyhjänpäiväisenä ja turhauttavana. Onneksi maailma tarjoaa nykyisin naiselle merkityksellisempiäkin vaihtoehtoja. -7

Vierailija
20/68 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kasvatat pikkuhiljaa lapsiasi, muuten käy lasten tulevaa opettajaa sääliksi. Niin ja kauhukakaroidesi luokkakavereita. Näitä on niin nähty ja häiritsevät muiden opiskelua koko 9 vuotta. Varsinaisia riesoja, joiden soisin olevan jossain pienryhmässä tai apukoulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme